Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 598 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán
Balga, Jiří ; Vojta, Vladimír (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je vypracování podnikatelského plánu pro potencionální otevření bistra/baru uvnitř multifunkčního prostoru určeného pro lidi napříč generacemi a zájmy ve městě Břeclav. Práce obsahuje hlavní dvě časti. A to teoretickou a praktickou. V teoretické části je provedena literární rešerše a vymezení důležitých pojmů. V praktické části je vypracovaný podnikatelský plán tohoto bistra/baru uvnitř multifunkční haly doplněný příslušnými analýzami, plány a výpočty.
Marketingové procesy ve stavebnictví
Kratochvílová, Martina ; Koláček, Tomás (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Marketingové procesy ve stavebnictví se zabývá marketingovými procesy ve společnosti STAVBA krbů s.r.o. Součástí práce je analýza současné situace a návrh marketingového plánu. Obě tyto části vycházejí ze zpracovaného teoretického základu a jsou praktickou aplikací marketingových procesů ve stavebnictví. Při zpracování byl kladen důraz na maximalizaci pozitivního efektu při implementaci plánu a změn v marketingových procesech firmy.
Business Plan Language School in Vietnam
Doseděl, Filip ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
The master´s thesis contains the realistic business plan for a language school establishment in Vietnam. First part of thesis contains theoretical basis for the following chapters. The second part of thesis primarily focuses on analysis of the macro- and microenvironment. In the third, the proposal part, the business plan containing all relevant components – needed for decision whether to implement the plan or not – is elaborated.
Návrh marketingového plánu
Petrová, Lenka ; Šmakalová, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Hlavním předmětem diplomové práce je vypracování marketingového plánu pro nově vznikající společnost podnikající v účetnictví. První část se zabývá teorií marketingového plánování. Druhou část tvoří analýza současného stavu podniku a návrh marketingového plánu.
Marketingový plán vybrané firmy
Brožová, Kateřina ; Müller, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na sestavení marketingového plánu nově vznikající firmy, která plánuje vstoupit na trh v oblasti služeb. Firma se zabývá zprostředkováním komplexních svatebních služeb pomocí webového portálu. V teoretické části se nachází základní popis marketingového plánu, způsob jeho provedení a definice pojmů vztahujících se k nově vznikající firmě. V praktické části se zaměřuji na vyhodnocení získaných dat a sestavení marketingového plánu společnosti.
Podnikatelský záměr pro prodej vína
Zborovská, Petra ; Sochor,, Jiří (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vypracování podnikatelského záměru, který se zabývá prodejem vína z nové odrůdy révy vinné, která se nazývá „Marlen”. Teoretická část se týká oblasti podnikatelských plánů a způsobu jeho zpracování se zaměřením na danou problematiku. Praktická část se týká konkrétních opatření a nástrojů pro úspěšné sestavení podnikatelského záměru, jímž je zavedení prodeje nového vína do prodeje.
Podnikatelský plán pro založení živnosti v oblasti výroby a prodeje cukrářských výrobků
Fárková, Marie ; Polášková, Lucie (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
V diplomové práce je zpracován návrh podnikatelského plánu pro založení společnosti zabývající se výrobou a prodejem cukrářských produktů v regionu Rožnovsko. Pro vstup na tento relativně malý, ale vysoce konkurenční trh, je zvolena cesta diferenciace, a to zejména prodejem tradičních a poctivých zákusků ve vlastní tematické cukrárně v centru města. Další plánovanou cestou distribuce je prodej kávy a vybraných výrobků z pojízdného stánku před čtvrtým nejnavštěvovanějším muzeem České republiky. Pro sestavení návrhu podnikatelského plánu jsou využity informace a data z knižních a online zdrojů, stejně jako údaje z analýzy vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Samotný návrh podnikatelského plánu zahrnuje popis koncepce a plány společnosti, včetně predikce finanční situace budoucího podniku.
Podnikatelský záměr - založení Hookah baru
Hlaváčková, Kristýna ; Roháček, Martin (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zhotovením podnikatelského záměru na založení podniku s nabídkou vodních dýmek. Práce se skládá z několika částí, a to konkrétně teoretické, analytické a praktické, kdy v teoretické části jsou popsány a definovány základní pojmy a definice. V analytické části je za pomocí teoretických poznatků analyzována současná situace na trhu a v praktické části je samotná realizace podnikatelského záměru.
Založení malého podniku
Slavíčková, Marie ; Putnová, Anna (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu návrhu podnikatelského plánu na založení malé společnosti. V první části práce jsou zkoumána teoretická východiska pro zpracování podnikatelského plánu. Ve druhé části je provedena analýza současného stavu podnikatelského sektoru. Ve třetí, praktické části, je navržen podnikatelský plán pro založení malé společnosti.
Podnikatelský plán na založení nové firmy
Zbytková, Šárka ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu na založení nového podniku působícího v oboru gastronomie, který se bude specializovat na catering, kuchařské kurzy a výrobu cukrářských výrobků. V návrhu řešení je kladen důraz na finanční a marketingový plán.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 598 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.