Název: Marketingové procesy ve stavebnictví
Překlad názvu: MARKETING PROCESSES IN CIVIL ENGINEERING
Autoři: Kratochvílová, Martina ; Koláček, Tomás (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza konkurence; aplikace marketingových nástrojů; marketingové procesy; marketingový plán; stavební trh; analysis of the competition; application of marketing tools; contruction market; marketing plan; marketing processes

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/13095

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-611826


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet