Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Redken brand strategy - transition from B2B orientation towards B2C strategy
Lacková, Karina ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Hlavnou témou tejto diplomovej práce je modifikácia stratégie značky Redken z B2B na B2C. V rámci teoretickej práce je primárne preskúmané aktuálne prostredie beauty trhu. Identifikované sú najzásadnejšie faktory ovplyvňujúce kozmetický priemysel, ktorými sú pandémia Covid-19, online prostredie v podobe sociálnych sietí a e-commerce, či aktuálne spoločenské trendy ovplyvňujúce nákupné správanie ako Clean beauty trend alebo Self-care trend. Teoreticky je ďalej definovaný B2B a B2C trh a ich vzájomné rozdiely. Predstavený je aj proces tvorby stratégie, a jeho jednotlivé kroky. Súčasťou teoretickej časti je vymedzenie značky Redken, jej história, hodnoty a branding. Praktická časť zahrňuje kvalitatívny výskum v podobe hĺbkových individuálnych rozhovor s respondentmi z manažérskej a kaderníckej sféry. Analytická časť ďalej pozostáva z analýzy vonkajšieho prostredia - PESTLE, analýzy zákazníckeho segmentu, analýzy konkurencie, a SWOT analýzy. Na základe získaných primárnych a sekundárnych dát je pripravená stratégia, resp. taktický ročný plán. Tento plán pozostáva z konkrétnych dielčich krokov, ktoré sú časovo vsadené do štyroch kvartálov a šiestich cyklov. Pripravená stratégia dbá o súlad súčasného brandingu a hodnôt značky, a vychádza z nadobudnutých teoretických a analytických poznatkov. Taktický...
Nastolování agendy v tématu uprchlictví: Analýza vztahu vystavení mediálním obsahům a pociťované důležitosti tématu
Michalová, Lea ; Remr, Jiří (vedoucí práce) ; Soukup, Petr (oponent)
Diplomová práce se věnuje analýze vztahu vystavení mediálním obsahům o uprchlictví a pociťované důležitosti tohoto tématu. V práci je zvolen kombinovaný výzkumný design podle schématu QUAN → qual. V kvantitativní části je modelován vliv vystavení obsahům o uprchlictví na vnímání důležitosti tématu na datech sledovanosti televize a čtenosti periodického tisku při kontrole sociodemografických charakteristik respondenta. K nalezení vlivu byla použita binární logistická regrese. Analýza ukazuje, že vystavení obsahům o uprchlictví má skutečně vliv na míru důležitosti tématu pro respondenty. Do tohoto vztahu ovšem vstupují další proměnné, které modely nedokáží zachytit. Navazuje kvalitativní výzkum ve formě hloubkových rozhovorů, který byl použit pro doplnění zjištění z kvantitativní části. Z rozhovorů vyplynulo, že si jsou lidé vědomi zejména vlivu médií na to, o čem přemýšlí či se baví se svým okolím. Média mají podle některých dotazovaných silnější vliv u témat, jako je uprchlictví a imigrace, se kterými nemají dotazovaní osobní zkušenost, a jsou odkázáni na informace právě z médií. Kromě médií může mít na vnímání důležitosti vliv například hodnotová orientace respondenta, jeho životní zkušenost, sociální okolí nebo kritičnost přijímání zpráv.
Obsahová analýza vybraných periodik cílených na VŠ studenty
Čmielová, Martina ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Reifová, Irena (oponent)
(abstrakt) Cílem této práce je přinést komplexní přehled na specifika trhu s médii pro vysokoškolské studenty, jeho historický vývoj i aktuální situaci. Blíže se zaměřuje na rešerši komerčních médií cílených právě na studenty. Podrobnější analýza je provedena na konkrétních titulech EuroCampus a Studenta (dříve Stip). Kombinací vhodně zvolených kvantitativních a kvalitativních metod zkoumání obsahu a názorů publika přináší odpovědi na otázky, zda mají studenti povědomí o studentských titulech a jak je vnímají, jak je publiku přizpůsoben redakční a inzertní obsah zvolených titulů a zda magazíny čtenářům poskytují originální témata a zajímavé informace, které jim mohou být po absolvování studia na vysoké škole užitečné. V teoretické části práce je definována aktuální situace na mediálním trhu v ČR. Dalším nezbytným teoretickým východiskem je stanovení typologie studentských médií a zmapování situace a vývoje vydavatelství magazínů EuroCampus a Studenta. V práci je nastíněna také situace trhu se studentskými médii v západní Evropě a jeho vliv na české prostředí. V praktické části jsou zpracována teoretická východiska metodologie postupu zkoumání tematické agendy, provedena obsahová analýza vybraných titulů a realizovány individuální hloubkové rozhovory se čtenáři. Klíčová slova Studentská média,...
Každodenní život rusky mluvících studentů v Čechách (na základě hloubkových rozhovorů)
Chernyshova, Evgeniia ; Šalanda, Bohuslav (vedoucí práce) ; Marková, Alena (oponent)
Téma práce se týká každodenního života rusky mluvicích studentů v Čechách. Jejím cílem je postihnout určité rysy každodenního života rusky mluvicích studentů v ČR. Skládá se z několika kapitol. Teoretická část je věnována vymezení klíčového pojmu "každodennost", jeho charakteristikám, obsahuje stručný přehled vybraných knih a teorií tykajících se této problematiky a také popis základních teoretických východisek v sociologii každodennosti. Historická část se zabývá popisem vybraných denních činností a zaměřuje se na život rusky mluvících studentů na území Čech v 20. letech XX. století. Metodologická část popisuje, co je kvalitativní výzkum, jak byla získána data a samotný průběh výzkumu. Praktická část se věnuje výsledkům výzkumu.
Vnímání nových médií jako hrozby na příkladu seriálu Black Mirror
Ivanovová, Karolína ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce Vnímání nových médií jako hrozby na příkladu seriálu Black Mirror se zabývá vztahem diváků seriálu Black Mirror k hrozbám nových médií a technologií. Pomocí metody polo strukturovaných hloubkových rozhovorů je cílem zjistit, jaký mají diváci k těmto hrozbám postoj, a jestli na ně má zhlédnutí seriálu Black Mirror vliv. Téma nových médií a jejich negativních dopadů na jednotlivce i společnost je téma v sociologii čím dál více zastoupeno. Seriál Black Mirror, jehož cílem je doslova nastavit černé zrcadlo našemu životu a stále se vyvíjejícím technologiím, je přidanou hodnotou, která na emoce a názory respondentů ohledně tohoto tématu, může mít vliv. V teoretické části bude popsán přechod ke společnosti sítí a koncept rizikové společnosti, dále vysvětleny pojmy rizika a hrozby. Dále bude práce zaměřena na současné hrozby nových médií. V praktické části budou popsány konkrétní metodologické postupy, kterých bude v této práci využito a tedy metody tematické analýzy a metody kvalitativního dotazování. Následovat bude popis jednotlivých kroků výzkumu, popis výsledků a jejich interpretace.
Spolupráce nestátních neziskových organizací a Oddělení sociálně právní ochrany dětí v Ústí nad Labem a okolí
Murgová, Markéta ; Moree, Dana (vedoucí práce) ; Deverová, Lenka (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl zjistit, jak probíhá spolupráce mezi Oddělením sociálně právní ochrany dětí a nestátními neziskovými organizacemi působícími ve stejné oblasti v Ústí nad Labem a přilehlém okolí. Jedná se o případovou studii, která se snaží hlouběji zmapovat přístupy a postoje angažovaných pracovníků obou institucí, jejich vzájemnou propojenost, identifikovat nedostatky a navrhnout oblasti skrývající potenciál pro zlepšení této spolupráce. V teoretické části představuji různé typologie zabývající se vztahem státu a organizací občanské společnosti a zasazuji je do kontextu vybraného města, které je specifické výskytem mnoha sociálně vyloučených lokalit spojených s dalšími negativními jevy, jež rozdělují společnost. A právě do této napjaté atmosféry vstupují obě instituce jako zástupci státu a občanské společnosti.
Vhodné nástroje marketingovej komunikácie na oslovenie seniorov
Turzák, Matej
Bakalářská práce se věnuje zhodnocení jednotlivých nástrojů marketingové komunikace zaměřené na seniory. Hlavním cílem je identifikovat vhodné nástroje marketingové komunikace, které by firmy mohly v rámci své marketingové komunikace využít při oslovení tohoto specifického segmentu zákazníků.
Možnosti zvýšení konkurenceschopnosti malých a středních vinařských podniků v České republice
Trávníček, Jakub
Trávníček, J. Možnosti zvýšení konkurenceschopnosti malých a středních vinař-ských podniků. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Diplomová práce je zaměřena na možnosti zvýšení konkurenceschopnosti malých a středních vinařských podniků v České republice. Primárního výzkumu v podobě dotazníkového šeření se zúčastnilo 77 malých a středních podniků rozdělených dle pravidel soutěže Vinařství roku 2014. Dále byly získány hloubkové rozhovory s finalisty soutěže Vinařství roku 2014 v kategorii malé a střední vinařství tedy s vinařstvím: Kořínek, Špalek, J. Stávek, Sonberk, Vladimír Tetur a Žernoseckým vinařstvím, které slouží k benchmarkingu. Následně je ověřena závislost klíčového faktoru úspěchu malého vínařství know-how, klíčového faktoru úspěchu střed-ních vinařství zvláštního režimu pěstování révy vinné za pomocí Pearsonova Chí-kvadrát testu na hladině významnosti 5 %. V obou případech je zamítnuta nezávislost. Další klíčový faktor úspěchu malých a střední vinařských podniků vlastnictví vinice je ověřen jednostranným testem o relativní četnosti na hladině významnosti 5 %. Kdy více než 60 % MSP působících v oboru považuje vlastnictví vinice za klíčové pro udržení trvale udržitelné konkurenční výhody. Závěrem je doporučeno zvýšení know-how zaměstnanců za pomocí vysokých škol a odborných organizací. Výsadba a nákup vinic a jejich pěstování ve zvláštním pěstitelském režimu.
Vliv společenských faktorů na nákup biopotravin
Macečková, Pavla
Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitelů při nákupu biopotravin a vlivem sociálních faktorů na jejich kupní rozhodování. K naplnění cílů byly provedeny hloubkové rozhovory se spotřebiteli (n = 60) a prodejci (n = 12). Primární data byla doplněna o data ze sekundárních zdrojů a nálezy z pozorování na prodejnách. Závěrem byla na základě výsledků formulována obecná doporučení, která byla následně specifikována pro vybraný tržní subjekt.
Vliv nákupního prostředí při pořizování spodního prádla
Krňávková, Barbora
Diplomová práce se zabývá problematikou nákupního prostředí v prodejnách se spodním prádlem. Hlavním úkolem práce je navrhnout marketingová opatření, která pomohou prodejnám se spodním prádlem vytvořit vhodné prostředí a usnadní nakupujícím i prodávajícím celý nákupní proces. Práce se zaměřuje na identifikaci faktorů, emocí a pocitů, které ovlivňují a působí na zákazníka během nákupního procesu. Dále se zabývá určením, jaký vliv na zákazníka mají jednotlivé prvky nákupního prostředí obchodů se spodním prádlem. Byl využit kvalitativní a kvantitativní výzkum realizovaný prostřednictvím hloubkových rozhovorů s potenciálními zákazníky (n = 31) a dotazníkového šetření (n = 326). Jako doplněk výzkumu byl proveden mystery shopping(n = 10). Z výsledků výzkumu je patrné, že zákazníci jsou nejvíce ovlivněni personálem prodejny a největším problémem při nakupování spodního prádla je jeho zkoušení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.