| |
| |
| |
|
Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti
Jandová, Lenka ; Mucha, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zlepšení komunikačního mixu vybrané společnosti. Jsou v ní vysvětleny teoretické pojmy, které tato problematika zahrnuje a je v ní analyzována zvolená společnost se zaměřením na její komunikační mix. Práce obsahuje konkrétní návrhy a doporučení, které by měly vhodným doplněním stávajícího komunikačního mixu, a které by současně měly přispět ke zvýšení povědomí o společnosti, a tím ke zvýšení prodejnosti nabízených automobilů.
|
|
Návrh komunikačního mixu ve vybrané společnosti
Řehák, David ; Rýc, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem možných zlepšení v komunikačním mixu vybraného podniku. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První je teoretická rešerše, která je východiskem pro analýzu současné situace, ve které se podnik nachází. Praktická část má za cíl navrhnout řešení, která povedou ke zdokonalení marketingové komunikace podniku.
|
|
Možnosti reklamy firmy na veletrzích
Budínská, Lucie ; MBA, Kateřina Čapková, (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na propagaci firmy EXCON, a.s. na veletrzích. Obsahuje informace o analyzované firmě, o všeobecné reklamě a reklamách na veletrzích. Způsoby a ukázky propagace na veletrhu, možnosti jak expozici připravit a realizovat, aby splnila všechny požadované cíle. Především jde o navržení optimální skladby reklamy na veletrzích.
|
|
Návrh komunikačního mixu společnosti
Papoušková, Andrea ; Vijver, Pieter van de (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh komunikačního mixu společnosti“ je analýza současného stavu produktu CLUBWASH společnosti Verybusy, s.r.o., která jako předmět podnikání uvádí - specializovaný maloobchod a maloobchod se smíšeným zbožím; praní, žehlení, opravy a údržba; zpracování dat, služby databank, správa sítí; hostinská činnost. Práce obsahuje návrhy změn stávajícího komunikačního mixu, které by měly napomoci zvýšení zájmu zákazníků o společnost a dosáhnout tak zvýšení firemních zisků a zlepšení aktuálního postavení firmy na trhu.
|
|
Návrh komunikačního plánu
Kahounová, Barbora ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou komunikačního plánu Pavilonu Anthropos. V úvodu práce je vymezena problematika a použité metody. V první části, která je teoretická, jsou definovány základní pojmy a nástroje komunikace. Ve druhé části práce je představen Pavilon Anthropos a analýza jeho plánovaných výstav v roce 2010. Na základě zjištěných poznatků jsou stanoveny konkrétní aktivity pro propagaci jednotlivých výstav i stálé expozice. Dále práce obsahuje vypracování návrhu nového grafického designu webových stránek. V závěru práce jsou poznatky shrnuty.
|
|
Marketing in the Real Estate Business
Novák, Matúš ; Čaniga, Igor (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
This thesis deals with developing a marketing strategy for a regional real estate agency that will establish the agency on the market and differentiate it from its competitors. The author analysis the regional real estate market, the competitive environment and applicable marketing strategies and applies the findings on his own company.
|
|
Analýza spokojenosti zákazníků, firma MANN+HUMMEL (CZ) Přibyslavice
Kirchdorferová, Alena ; Březinová, Veronika (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků firmy MANN+HUMMEL (CZ). V teoretické části se práce zabývá vysvětlením základních pojmů souvisejících s touto problematikou a metod zjišťování spokojenosti. Následuje charakteristika společnosti a současný stav řešené problematiky. V praktické části je spokojenost zákazníků zjišťována dotazníkovou metodou v kombinaci s přímými rozhovory se zákazníky. Dotazníky jsou následně vyhodnoceny a z výsledků výzkumu vychází návrhy, které by měly vést ke zlepšení spokojenosti zákazníků, včetně uvedení nákladů na realizaci těchto opatření.
|