Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti
Jandová, Lenka ; Mucha, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zlepšení komunikačního mixu vybrané společnosti. Jsou v ní vysvětleny teoretické pojmy, které tato problematika zahrnuje a je v ní analyzována zvolená společnost se zaměřením na její komunikační mix. Práce obsahuje konkrétní návrhy a doporučení, které by měly vhodným doplněním stávajícího komunikačního mixu, a které by současně měly přispět ke zvýšení povědomí o společnosti, a tím ke zvýšení prodejnosti nabízených automobilů.
Návrh na zlepšení systému odměňování zaměstnanců vybrané společnosti
Jandová, Lenka ; Linhart, Petr (oponent) ; Martinovičová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou systémů odměňování zaměstnanců. Jsou v ní vysvětleny teoretické pojmy, které tato problematika zahrnuje a je v ní analyzována konkrétní společnost se zaměřením na její systém odměňování. Práce obsahuje konkrétní návrhy a doporučení, které by měly být výhodné pro zaměstnavatele, a které by současně měly přispět k lepšímu fungování systému odměňování, větší stimulaci a motivaci zaměstnanců v práci i jejich větší spokojenosti.
Návrh na zlepšení systému odměňování zaměstnanců vybrané společnosti
Jandová, Lenka ; Linhart, Petr (oponent) ; Martinovičová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou systémů odměňování zaměstnanců. Jsou v ní vysvětleny teoretické pojmy, které tato problematika zahrnuje a je v ní analyzována konkrétní společnost se zaměřením na její systém odměňování. Práce obsahuje konkrétní návrhy a doporučení, které by měly být výhodné pro zaměstnavatele, a které by současně měly přispět k lepšímu fungování systému odměňování, větší stimulaci a motivaci zaměstnanců v práci i jejich větší spokojenosti.
Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti
Jandová, Lenka ; Mucha, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zlepšení komunikačního mixu vybrané společnosti. Jsou v ní vysvětleny teoretické pojmy, které tato problematika zahrnuje a je v ní analyzována zvolená společnost se zaměřením na její komunikační mix. Práce obsahuje konkrétní návrhy a doporučení, které by měly vhodným doplněním stávajícího komunikačního mixu, a které by současně měly přispět ke zvýšení povědomí o společnosti, a tím ke zvýšení prodejnosti nabízených automobilů.
Finanční analýza podniku HOCHTIEF CZ, a. s.
Bílek, Jan ; Štamfestová, Petra (vedoucí práce) ; Jandová, Lenka (oponent)
Hlavním cílem této práce bude provedení finanční analýzy podniku HOCHTIEF CZ a. s. mezi lety 2009 -- 2013. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a sice metodologické části a praktické části. Metodologická část práce je zaměřena na nastínění důležitých pojmů, finančních ukazatelů, modelů a souvisejících pravidel. Zatímco v praktické části dochází k využití jednotlivých složek metodologické části, které jsou důkladně zanalyzovány a interpretovány autorem práce. Konkrétně je praktická část práce zaměřena převážně na analýzu absolutních ukazatelů, poměrových ukazatelů, analýzu čistého pracovního kapitálu, provedení výpočtu ekonomické přidané hodnoty společnosti a aplikaci bankrotního modelu profesora Edwarda Altmana. V závěru práce dochází ke zdůraznění nejdůležitějších zjištěných skutečností, k poukázání na slabé a silné stránky společnosti a vyhodnocení jejího finančního zdraví. Následně autor vydává doporučení pro management společnosti a dodává osobní predikci z pohledu společnosti ohledně situace na stavebním trhu v blízké budoucnosti.

Viz též: podobná jména autorů
2 JANDOVÁ, Linda
9 JANDOVÁ, Lucie
2 Jandová, Libuše
9 Jandová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.