Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr vytvoření kadeřnického studia
Stehlíková, Monika ; Procházková, Ivana (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zhotovením podnikatelského záměru na vybudování a zprovoznění kadeřnického salónu. Současně analyzuje i stav ostatních kadeřnických salónů, včetně přímých konkurentů. Na základě výzkumů a analýz volí vhodné strategie a nástroje tak, aby salón přinášel přidanou hodnotu nejen majitelům, ale hlavně uspokojoval potřeby zákazníků.
Návrh na zlepšení služeb cestovní kanceláře.
Procházková, Ivana ; Müllerová, Monika (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou služeb cestovní kanceláře Cílka, s.r.o. První část je zaměřena na výklad pojmů, problematiku cestovního ruchu, marketing služeb a metody analýzy konkurence, jejich produktů a služeb. Druhá část práce zahrnuje vlastní analýzu s následným vyhodnocením a návrhy změn. Cílem bakalářské práce je navrhnout taková opatření, která by vedla ke spokojenosti zákazníků a zvýšení počtu prodaných zájezdů.
Rozvoj obchodních aktivit podniku cestovní kancelář Cílka, s.r.o.
Procházková, Ivana ; Műllerová, Monika (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce charakterizuje, analyzuje a hodnotí současnou situaci cestovní kanceláře Cílka, s r.o. Analyzuje současný stav podniku, pojednává o vlivech vnitřního a vnějšího okolí, které působí na podnikatelské činnosti. Z analýzy vnitřního a vnějšího okolí jsou definovány příležitosti a hrozby a dále silné a slabé stránky. Na základě zjištěných skutečností obsahuje návrh komplexního řešení, rozvoje a zlepšení postavení společnosti, který by měl pomoci upevnit její pozici na trhu.
Financování projektu na zavedení Assessment Centra ze zdrojů Evropské unie
Procházková, Ivana ; Katolická, Miroslava (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Bakalářská práce charakterizuje Assessment Centre, které nabízí poradenské služby v oblasti personalistiky, bývá součástí personální agentury a jeho úkolem je pomáhat svým klientům řešit problémy s personalistikou uvnitř firem. Poslouží ke zhodnocení úrovně personalistiky ve firmách a jejich zájmu řešit problémy s ní spojené. V závěru bude navržen projekt na financování Assessment Centre z fondů Evropské unie.
Návrh hodnocení zaměstnanců dělnických profesí
Kondýsková, Kateřina ; Procházková, Ivana (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Tato diplomová práce na téma „ Návrh hodnocení zaměstnanců dělnických profesí“ je rozdělena do dvou základních částí – na teoretickou a praktickou část. Cílem práce je vytvořit návrh hodnocení pracovníků dělnických profesí ve vybrané společnosti. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, které souvisí s tématem diplomové práce. V praktické části je popsána vybraná společnost a vytvořen formulář na hodnocení pracovníků dělnických profesí ve vybrané společnosti.
Hodnocení ekonomické situace podniku a návrhy na její zlepšení
Procházková, Ivana ; MBA, Lenka Malinovská, (oponent) ; Meluzín, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce hodnotí ekonomickou situaci podniku PULCO, a. s.. Prostřednictvím analýzy vněšjího a vnitřního prostředí podniku a finanční analýzy je posouzeno zdraví firmy. Po provedení analýz následuje komentář výsledků a porovnání s konkurenčním prostředím. Výsledkem jsou návrhová opatření, která jsou nejen aplikovatelná v praxi, ale zejména mohou být řešením problémů firmy v budoucí době.
Hospodin je král - starozákonní metafora ve světle kognitivní lingvistiky. Kognitivněsémantické a translatologické interpretace.
Procházková, Ivana ; Prudký, Martin (vedoucí práce) ; Sláma, Petr (oponent) ; Karlík, Petr (oponent)
Práce využívá metod kognitivní a kulturně orientované lingvistiky k popisu významu starozákonní metafory Hospodina-krále. Navazuje na práce G. Lakoffa, J. Johnsona M. Turnera, G. Fauconiera a práce českých kognitivních lingvistů (zejména I.Vaňkové. Na starozákonní hebrejský text aplikuje teorii konceptuální metafory, teorii mentálních prostorů, teorii konceptuální integrace a některé teorie kognitivní sémantiky (např. teorii prototypu/stereotypu). V žalmech popisuje autorka práce význam metafory Hospodina- pastýře, Hospodina-válečníka, Hospodina-lva a Hospodina-orla jako dílčích poloh metafory krále. Význam je mj. popsán prostřednictvím tzv. generických příběhových struktur (GPS). Jsou to abstraktních narativních struktury, které autorka izolovala v textech, konstituují se ze zdrojových domén (pastevectví, válka, lev a orel) a opakovaně se podílí na strukturaci metaforických vyjádření. Metody kognitivní a kulturně orientované lingvistiky jsou dále využity k analýzám a interpretacím žalmu 44, žalmu 76 a oddílu Pláč 3,1-24. Na provedené analýzy a interpretace navazují v poslední části práce funkcionalisticky pojaté překlady. Autorka tak v překladu starozákonních hebrejských textů uplatňuje funkcionalistické teorie překladu (Ch. Nordová, P. Kußmaul aj.) a zejména tzv. principy didaktického modelu...
Pojmotvorný proces v prostředí čtverečkovaného papíru
Procházková, Ivana ; Jirotková, Darina (vedoucí práce) ; Hejný, Milan (oponent)
Má diplomová práce je zaměřena na geometrická prostředí geoboardu, tečkovaného papíru, čtverečkovaného papíru a trojúhelníkového papíru. Nejdříve zkouším experiment sama na sobě, objevuji Pickovu formuli pro trojúhelníkový papír. Následně na svůj postup aplikuji hladiny poznávacího procesu. Tím si chci projít stejným procesem, kterým procházejí děti v procesu učení a objevování. V další části se zabývám tím, jak těmito prostředími mohu napomoci dojít k očekávaným výstupům z RVP a jak jsou tato prostředí uchopena v učebnicích. Poslední částí jsou experimenty v těchto geometrických prostředích s dětmi.
Profil žen nakladatelek/redaktorek a jejich mediální obraz
Procházková, Ivana ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Zavřelová, Monika (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá profilem žen nakladatelek/redaktorek a také jejich mediálním obrazem. První část práce představuje nejprve v historickém kontextu tradiční roli žen ve sféře knižní kultury. Stěžejním tématem jsou vybrané významné ženy nakladatelky a redaktorky a nakladatelství, ve kterých působily a působí během třicetiletého období od roku 1989 do roku 2019. V této části práce se snažím přinést jejich ucelené profily, analyzovat jejich profesní přístup i rozdíly v jejich činnosti. Další kapitolu tvoří představení dalších významných nakladatelek/redaktorek pracujících v tuzemské knižní kultuře. Druhá část představuje analýzu mediálního obrazu těchto vybraných žen nakladatelek a redaktorek. Zkoumanými médii byly jak kulturní a literární časopisy, tak denní tisk. Sledované období zahrnuje roky 1989 až 2019. V samostatné kapitole přináší práce také dva rozhovory s našimi stěžejními nakladatelkami, Ivanou Pecháčkovou a Markétou Hejkalovou.
Svobodná výchova v Sudbury Valley School
Procházková, Ivana ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Uhlířová, Jana (oponent)
Práce se zabývá celosvětovým fenoménem svobodného vzdělávání jako radikální alternativou současného většinového vzdělávacího proudu. Cílem autorky je na základě obsahové analýzy domácích a především zahraničních zdrojů popsat fenomén svobodného vzdělávání, pomocí rozboru mediálně zprostředkovaných reportáží a dotazování z prostředí americké Sudbury Valley School zjistit, nakolik je tento model vzdělávání životaschopný, realizovatelný a žádaný i v jiných prostředích (včetně ČR), než pouze tam, kde vznikl, a jaké přináší výsledky. Práce je uvedena vysvětlením nutnosti změny vzdělávacího paradigmatu, tak aby odpovídalo realitě 21. století, a vzájemným vymezením pojmů tradiční a svobodné vzdělávání. Další kapitoly představují koncept svobodného vzdělávání; podstatná část práce pak přináší detailní vhled do fungování a běžného života Sudbury Valley School včetně výsledků jejích absolventů v dalším vzdělávání a praktickém životě. V poslední kapitole autorka shrnuje výsledky zkoumání a dochází k závěru, že svobodné vzdělávání v demokratických školách je přes kritiku a skepsi části veřejnosti zajímavou, realizovatelnou a životaschopnou alternativou většinového vzdělávacího proudu (v ČR pro legislativní bariéry zatím nikoli), která se opírá o jasné cíle a která přináší dobré výsledky. Pro své určité charakteristiky...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
7 PROCHÁZKOVÁ, Iva
13 PROCHÁZKOVÁ, Iveta
4 Procházková, Ilona
4 Procházková, Irena
7 Procházková, Iva
13 Procházková, Iveta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.