Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení výkonnosti podniku
Hél, Petr ; Keík, Josef (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je svojí podstatou zaměřena na hodnocení výkonnosti podniku. Analyzovaný podnik, společnost SITA CZ, a.s. je předním poskytovatelem služeb v oblasti s nakládání s obyčejnými, ale i nebezpečnými odpady. Tato společnost je v diplomové práci analyzována ze dvou aspektů, a to postavení a výkonnost v rámci specifického oborového sektoru dle NACE rev.2 – 382 a srovnání výkonnosti s konkurenčními podniky s cílem identifikovat slabá místa a navrhnout řešení vedoucí ke zlepšení výkonnosti a postavení společnosti na trhu.
Posuzování synergických efektů u vybraného konsolidovaného subjektu
Babáčková, Markéta ; Kubovic, Pavel (oponent) ; Rajchlová, Jaroslava (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou posuzování synergických efektů u konsolidovaného subjektu. Na základě teoretických podkladů je vymezen konsolidační celek a jsou navrženy ukazatele vhodné pro analýzu dosažení synergického efektu. Synergické efekty jsou sledovány v porovnání konsolidačního celku a mateřské společnosti v několika zvolených oblastech. Dle analýzy navržených ukazatelů je zhodnoceno, zda konsolidační celek dosáhl synergického efektu.
Hodnocení obchodní výkonnosti podniku
Hnidáková, Kristýna ; Janoštík, Milan (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením obchodní výkonnosti podniku Teoretická část práce je zaměřena zejména na význam hodnoty pro zákazníka a na porovnání jednotlivých přístupů k jejímu řízení. V analytické části jsou tyto přístupy aplikovány na podnik, a to za účelem zjištění předností a nedostatků jeho obchodní výkonnosti, z nichž následně vychází návrhy pro zlepšení stávající situace.
Marketing-Product Strategy at Mediahost Company within The Home Market
Šiška, Jakub ; Fronko, Marcel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diploma thesis is proposing marketing strategy for Mediahost company, which is small enterprise operating in web hosting business. Strategy is designed for Slovak market, home market of the company. Strategy is supported by appropriate analysis. In this case, seven Cs framework, also known as Compass model, has been used along with SWOT analysis. Strategy proposes comprehensive marketing strategy reflecting contemporary environment of hosting business.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Kovárníková, Jaroslava ; Vodrážková, Lenka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nákupní centrum. Teoretická část se zabývá problematikou maloobchodu a marketingového plánování. V praktické části jsou vypracovány analýzy současné situace, které slouží jako podklad k návrhu marketingové strategie a remodelingu prvního patra nákupního centra.
Současné postavení Škoda - Auto a.s. na automobilovém trhu
Hanzl, Jan ; Sato, Alexej (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Tématem, které jsem si zvolil ke zpracování ve své bakalářské práci, je "Současné postavení Škoda Auto a.s. na automobilovém trhu". Automobilový průmysl dnes patří ke světově nejvýznamnějším odvětvím, své pevné místo má i v historii České republiky. Z dnešního pohledu je pro hospodářství ČR nejdůležitější automobilkou Škoda Auto a.s. Tento tradiční český podnik, jehož počátky se datují do daleké historie, je dnes nejvýznamějším českým exportérem. Cílem práce je čtenáři přiblížit současné dění na automobilovém poli a také pozici Škoda Auto z pohledu prodejních čísel a podílu na trhu. Dále také zda lze předpokládat rozvoj dané společnosti v následujících letech a kudy se tento případný rozvoj bude ubírat.
Trade marketing značky AXE v České republice
Moravec, Miloš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Písař, Pavel (oponent)
Cílem této diplomové práce je poskytnout detailní popis aktuálního stavu trhu deodorantů a antiperspirantů pro muže v České republice s důrazem na značku Axe, která na tomto dynamickém trhu usiluje o to, aby se stala jeho lídrem. Práce je strukturována do tří kapitol. První z nich mapuje trh deodorantů pro muže a zároveň i samotný český maloobchodní trh. Ve druhé kapitole je představena značka Axe a její aktivity z lokálního i globálního hlediska. Závěrečná část diplomové práce obsáhle popisuje vývoj jednotlivých ukazatelů na pánském trhu deodorantů v České republice, které jsou pro praktickou oblast trade marketingu určující.
Analýza vývoje aktivit společnosti Škoda Auto na trhu Velké Británie
Jílková, Šárka ; Plchová, Božena (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Tématem diplomové práce je analýza vývoje aktivit největšího českého automobilového producenta, společnosti Škoda Auto, na trhu Velké Británie. Práce mapuje historický vývoj působení automobilky v této zemi, rozebírá zvolenou strategii společnosti a přináší analýzu slabých stránek a návrhy možných zlepšení, jež by měly vést k posílení pozice Škoda Auto na tomto trhu. První kapitola je věnována představení společnosti Škoda Auto, nastínění historického vývoje automobilky a přiblížení významu, který má tato společnost a potažmo celý automobilový průmysl pro Českou republiku. Kapitola také rozebírá prodejní situaci automobilky na světových trzích a růstovou strategii automobilky. Druhá kapitola se zaměřuje na britský trh. V první řadě zkoumá ekonomické pozadí země a následně samotný automobilový trh. Analyzován je jeho historický vývoj, aktuální situace a konkurence společnosti Škoda Auto, jež na tomto trhu působí. Třetí kapitola analyzuje do hloubky působení Škoda Auto na britském trhu. Zabývá se historickým vývojem působení automobilky na tomto trhu a detailně rozebírá současnou růstovou strategii, jež je implementována od roku 2011 do roku 2015. Kapitola analyzuje čtyři hlavní pilíře strategie, prodej, marketing, rozvoj dealerské sítě a poprodejní služby, a rozebírá plnění stanovených cílů v loňském roce. Na to navazuje předložení návrhů možných zlepšení a kroků, jež by mohla společnost podniknout pro upevnění svojí pozice na tomto trhu.
Inovace výrobkového portfolia ve vybraném podniku
HLAVNIČKOVÁ, Markéta
V mé bakalářské práci jsem se zabývala inovací výrobků ve firmě KOVO KASEJOVICE. Cílem této bakalářské práce bylo dokázat, že tato inovace bude schopna zvýšit tržní podíl firmy. Nejdůležitější částí mé bakalářské práce byla kapitola návratnosti investic. V tomto bodě jsem porovnávala stávající a budoucí výrobu hranatého potrubí. Z tohoto rozboru tedy vyplývá, že pořizovaná investice bude moci zvýšit prodej a tím zvýšit tržní podíl podniku.
Analýza podílů na regálech a prodejních cen dámské hygieny na mezinárodních drogistických řetězcích
Musilová, Michaela ; Komárková, Lenka (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou trhu dámské hygieny na mezinárodních drogistických řetězcích působících v České republice. Cílem práce je zjistit,jak vystavení dámské hygieny na jednotlivých řetězcích odpovídá tržním podílům kategorií a dodavatelů a cenové srovnání napříč kategoriemi i prodejními místy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.