Název: Trade marketing značky AXE v České republice
Překlad názvu: Trade marketing of AXE brand in the Czech Republic
Autoři: Moravec, Miloš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Písař, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Axe; deodorant; Nielsen; trade marketing; tržní podíl; Axe; deodorant; market share; Nielsen; trade marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34325

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-142110


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-31, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet