Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trade marketing značky AXE v České republice
Moravec, Miloš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Písař, Pavel (oponent)
Cílem této diplomové práce je poskytnout detailní popis aktuálního stavu trhu deodorantů a antiperspirantů pro muže v České republice s důrazem na značku Axe, která na tomto dynamickém trhu usiluje o to, aby se stala jeho lídrem. Práce je strukturována do tří kapitol. První z nich mapuje trh deodorantů pro muže a zároveň i samotný český maloobchodní trh. Ve druhé kapitole je představena značka Axe a její aktivity z lokálního i globálního hlediska. Závěrečná část diplomové práce obsáhle popisuje vývoj jednotlivých ukazatelů na pánském trhu deodorantů v České republice, které jsou pro praktickou oblast trade marketingu určující.
Dopady migračních toků na pracovní trhy
Moravec, Miloš ; Vošta, Milan (vedoucí práce) ; Kašpar, Václav (oponent)
Práce analyzuje problematiku pracovní migrace především z pohledu Evropské unie. Úvodní dvě kapitoly poskytují teoretický základ tím, že charakterizují myšlenkové proudy mezinárodní migrace a popisují nejdůležitější migrační toky současnosti. Třetí část analyzuje postoje zemí vůči pracovní migraci. Důraz je kladen především na společná imigrační a integrační opatření členských zemí EU. Závěrečná kapitola popisuje remitence, peněžní prostředky posílané pracovními migranty do zemí původu, které každým rokem nabývají na své intenzitě.

Viz též: podobná jména autorů
13 MORAVEC, Martin
6 MORAVEC, Michal
4 Moravec, Marek
13 Moravec, Martin
5 Moravec, Matěj
1 Moravec, Michael
6 Moravec, Michal
3 Moravec, Miloslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.