Název: Návrh marketingové strategie pro firmu
Překlad názvu: Marketing Strategy of a Company
Autoři: Kovárníková, Jaroslava ; Vodrážková, Lenka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Maloobchod; marketing; nájemce; nákupní centrum; podíl na trhu; spádová oblast; SWOT analýza; zákazník; catchment area; customer; market share; marketing; Retail trade; shopping centre; SWOT analysis; tenant

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/3999

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-222134


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet