Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 107 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti OKAY s.r.o.
Chrápavá, Lucie ; Jegrová, Šárka (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků společnosti OKAY elektrospotřebiče. Veškerý průzkum a výsledné dotazování proběhly ve městě Brně, ve dvou vybraných prodejnách společnosti. Práce spojuje teoretické poznatky z oblasti průzkumů spokojenosti s praktickou částí osobního dotazování klientů a z těchto šetření vyvozuje patřičné závěry a doporučení. Na základě výsledků bylo definováno několik oblastí, kam by se měly upnout síly pracovníků společnosti OKAY, aby byli jejich klienti nadmíru spokojeni.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Killich, Ondřej ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá spokojeností a loajalitou klientů ke společnosti Kooperativa pojišťovna a.s., Vienna Insurance Group a jejímu produktu, investičnímu životnímu pojištění Perspektiva. Teoretická část vysvětlí základní pojmy související s touto problematikou, analytická část seznámí se společností, produktem a provedeným výzkumem. Závěrečná praktická část navrhuje na základě provedeného šetření moderními metodami doporučení změn, které zvýší úroveň spokojenosti zákazníků.
Spravedlivé odměňování v pracovněprávních vztazích
Hammerle, Petr ; Morávek, Jakub (vedoucí práce) ; Matějka Řehořová, Lucie (oponent)
Spravedlivé odměňování v pracovněprávních vztazích Tato diplomová práce se zabývá problematikou spravedlivého odměňování v pracovněprávních vztazích. Zaměřuje se přitom zejména na otázku rovného odměňování, neboť jde o oblast, která v současnosti vystupuje do popředí jak z hlediska nové zákonodárné aktivity České republiky i Evropské unie, tak z hlediska některých judikaturních závěrů, ke kterým došly soudy ČR. Cílem práce je komplexní zhodnocení aktuálního stavu v teorii i praxi a nastínění možných řešení aktuálních problematických otázek. Práce je tvořena čtyřmi kapitolami, z nichž první z nich se věnuje tématu v té nejobecnější rovině, tedy z pohledu spravedlivého odměňování jakožto obecné zásady. Rozebírá její význam a obsah, a také její vztah s jinými právními principy jako jsou princip rovnosti a zásada rovného zacházení a zákazu diskriminace. Druhá kapitola komplexně mapuje právní úpravu spravedlivého odměňování od relevantních mezinárodních úmluv až po konkrétní vnitrostátní úpravu, přičemž podrobněji se zabývá aktuálními otázkami v legislativě, zejména v souvislosti s novou směrnicí Evropské unie o transparentnosti v odměňování. Třetí a čtvrtá kapitola se již zabývají jedním z hlavních aspektů spravedlivého odměňování, na který je práce zaměřena, a kterým je otázka stejné odměny za stejnou...
Vplyv emócií na spokojnosť a lojalitu návštěvníkov destinácií Českej republiky
Šteflíková, Dominika
Závěrečná práce se zabývá vybranými pozitivními a negativními emocemi a jejich vlivem na spokojenost a loajalitu návštěvníků v destinací České republiky. Cílem je zhodnocení vybraných emocí na spokojenost a loajalitu návštěvníka a na základě výsledků navrhnout doporučení, která by mohla vést ke zvýšení spokojenosti a loajality. Teoretická část je věnována problematice cestovního ruchu a emocím, i ve spojitosti se spokojeným a loajálním návštěvníkem. Praktická část obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření na základě statistické metody Spearmanova koeficientu korelace a interpretaci výsledků.
Vliv motivace na loajalitu zaměstnanců ve firmě působící v odvětví služeb
Riedlová, Petra
Riedlová, P. Vliv motivace na loajalitu zaměstnanců ve firmě působící v odvětví služeb. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato závěrečná práce se zabývá motivací zaměstnanců, jejich spokojeností a loajalitou. Za pomoci dvoufaktorové teorie F. Herzberga, informací o aktuálním motivačním programu vybrané firmy a provedeném šetření mezi zaměstnanci jsou navržena doporučení pro zefektivnění motivace a udržení si spokojených pracovníků. První část je věnována literární rešerši, která se týká firemní kultury, motivace, motivační teorie, motivačních nástrojů a odměňování. Druhá část práce je věnována výzkumu a stanovení doporučení.
Spokojenost a loajalita zákazníků v gastronomických podnicích
Chornous, Alina
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti a následní loaja-litou zákazníků v gastronomických podnicích Jižní Moravy. Dalším cílem práce je zjištění změn v chování zákazníků v důsledku pandemie Covid-19. Pomocná data pro analýzu problému jsou sbíraná prostřednictvím dotazníkového setření a vy-hodnocena pomocí IPA analýzy a statistických metod. Po analýze nasbíraných dat pro zvýšení spokojenosti zákazníků je předložen návrh řešení krizových aspektů gastronomických podniků.
Vnímání hodnoty značky klubu HC Sparta Praha jejími fanoušky
Tománek, Dominik ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Vnímání hodnoty značky klubu HC Sparta Praha jejími fanoušky Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit, jak fanoušci klubu HC Sparta Praha vnímají hodnotu této značky. Výzkum bude proveden na základě kvantitativního výzkumu, jenž bude prováděn konkrétně metodou elektronického dotazování. Metody: Samotná diplomová práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem, konkrétně tématem brand equity, a pro zjištění vnímání hodnoty značky HC Sparta Praha je použit marketingový výzkum založený na kvantitativním způsobu dotazování, konkrétně se jedná o dotazování elektronické. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že fanoušky klubu HC Sparta Praha jsou v drtivé většině muži, z nichž velká část klub podporuje více jak 10 let. Tato skupina fanoušků je k tomuto klubu velmi loajální, což se projevuje jak v četném navštěvování domácích utkání HC Sparta Praha, nákupu merchandisingových předmětů, tak v neposlední řadě také ve skutečnosti, že být fanouškem klubu HC Sparta Praha pro ně představuje nejdůležitější důvod, z kterého domácí zápasy HC Sparta Praha navštěvují. Naopak dle zjištěných výsledků se jako největší současný problém klubu HC Sparta Praha jeví budování jeho nové mladší fanouškovské základny. Klíčová slova: brand equity, image, loajalita, merchandising, zákazník, fanoušek
Zaměstnanecké výhody a návrh na jejich rozvoj v oddělení inženýringu vybrané společnosti
Tálský, Ondřej ; Millerová, Renáta (oponent) ; Dohnal, Mirko (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje způsobu odměňování zaměstnanců pomocí benefitů ve vybrané společnosti. V teoretické části jsou zkoumány vlivy prostředí na odměňování a jednotlivé aspekty benefitů. Praktická část vyhodnocuje trendy na trhu benefitů a zkoumá aktuální situaci ve společnosti Thermo Fisher Scientific Brno s.r.o. pomocí dotazníku, analýz a rozhovoru s vedením společnosti. Dále také zkoumá možnosti systému cafeteria, který slouží k flexibilnímu rozdělování benefitů podle potřeby jednotlivých zaměstnanců. Návrh pak předkládá přínosy systému cafeteria, způsob implementace aktuálních i nových benefitů do tohoto systému a náklady na něj.
Výzkum spokojenosti zaměstnanců ve vybrané společnosti
Pešková, Monika ; Krejčová, Michaela (oponent) ; Pfeifer, Marcel Rolf (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na spokojenost zaměstnanců. Cílem práce je zjištění současné úrovně spokojenosti a motivace zaměstnanců ve vybrané společnosti a předložení návrhů pro jejich zlepšení. Teoretická část se zabývá literární rešerší a vysvětlením důležitých pojmů. Analytická část práce představuje společnost a zpracovává zvolenou kvantitativní výzkumnou strategii. Následuje zpracování a vyhodnocení získaných dat. V poslední části jsou zpracovány vlastní návrhy řešení, které mohou vést ke zvýšení celkové pracovní spokojenosti ve společnosti.
Výzkum spokojenosti fanoušků vybraného fotbalového klubu
Navrátil, Daniel ; Kaprálková, Michaela (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Výzkum spokojenosti fanoušků vybraného fotbalového klubu Cíle: Cílem bakalářské práce je zjistit, jaká je spokojenost a loajalita fanoušků fotbalového klubu Sparta Praha, a následně rozdělit fanoušky do segmentů podle věkových kategorií. Praktickou implikací je potom zjistit, co je pro tyto segmenty důležité, aby klub mohl předcházet jejich nespokojenosti, popř. zajistit jejich spokojenost. Metody: Pro získání relevantních dat byl využit kvantitativní výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření. Dotazování probíhalo elektronickou formou. Výsledky: Z provedeného výzkumu a jeho výsledků vyplívá, že jednotlivé segmenty klubu mají v určitých oblastech rezervy, které se dají využít pro zlepšení. Klíčová slova: sportovní marketing, kvantitativní výzkum, dotazování, loajalita, spokojenost fanoušků

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 107 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.