Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh nízkonákladové počítačové učebny pro neziskový sektor.
Fáborský, Jindřich ; Vinter, Miloslav (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh počítačové učebny s co nejnižšími náklady pro Ústav sociální péče pro tělesně postiženou mládež Kociánka. Prostředkem pro minimalizaci nákladů je využití sítě s tenkými klienty a operačního systému GNU/Linux. Práce nabízí kromě vysvětlení principů technologií rovněž metodiku pro implementaci tohoto projektu.
Počítačová hra pro více hráčů
Kudr, Michal ; Herout, Adam (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Cílem mojí práce je seznámení se základy tvorby počítačových her. V této práci je možné nalézt například základní informace o tvorbě herní scény, změnách stavu hry pomocí událostí z uživatelského vstupu a jednoduché řešení hry pro více hráčů. Pomocí získaných znalostí navrhuji jednoduchý tankový simulátor pro více hráčů v síťovém virtuálním prostředí.
Systém pro on-line záznam jízd autoškoly
Voneš, Jakub ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh a realizace aplikace typu klient-server pro sběr GPS dat pomocí chytrého telefonu s operačním systémem Android za účelem sledování v reálném čase a záznamu průběhu jízd na serveru, kde jsou tato data následně upravována podle reálné silniční komunikace. Tato práce tematicky navazuje a rozšiřuje projekt DoAutoškoly.cz . Práce obsahuje teoretické seznámení s GPS, problematikou komunikace v reálném čase a platformou Android, včetně aplikačního rozhraní pro GPS. V další části práce jsou tyto poznatky využity k návrhu celého systému. Text diplomové práce následně plynule přechází v implementaci mobilní aplikace, webového modulu a příslušné serverové aplikace. Nadále jsou vyčleněny kapitoly zabývající se sledováním v reálném čase a editováním tras. Závěr práce je věnován testování a vyhodnocení dosažených cílů.
Zabezpečení komunikace a ochrana dat v Internetu věcí
Chadim, Pavel ; Hajný, Jan (oponent) ; Malina, Lukáš (vedoucí práce)
Tato Diplomová práce „Zabezpečení komunikace a ochrana dat v Internetu věcí“ se zabývá kryptografií a kryptografickými knihovnami, které jsou mezi sebou porovnány podle podporovaného algoritmu a standardu. K porovnání byly použity následující knihovny: openSSL, wolfSSL, nanoSSL a matrixSSL. Praktická část práce je zaměřena na testování výkonnosti jednotlivých šifer a protokolů z knihoven openssl a wolfssl na zařízení Raspberry Pi 2. Dále se práce zabývá návrhem komunikačního scénáře klient-server v Internetu věcí (IoT). Jednoduchý autentizační protokol klient-server byl implementován a simulován na zařízení Raspberry Pi 2.
Integrace řídicího systému Loxone do elektroinstalace FV elektrárny rodinného domu
Bačůvka, Petr ; Bradáč, Zdeněk (oponent) ; Fiedler, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá integrací fotovoltaické elektrárny do elektroinstalace inteligentního rodinného domu. V práci jsou základně vysvětleny hlavní rozdíly zapojení elektroinstalací FV panelů v rodinných domech. Jsou zmíněny základní komponenty FV elektrárny a jejich funkcionality. Stěžejními prvky této práce je řídící jednotka FV elektrárny značky Victron komunikující s miniserverem značky Loxone. Pro řízení komunikace jednotlivých komponentů využívá zapojení řídícího systému Loxone, s komponenty firem Loxone a Victron. Hlavním komunikačním rozhraním je komunikační protokol Modbus.
Mobilní aplikace typu klient-server
Manďák, Roman ; Musil, Petr (oponent) ; Kula, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a implementací klientské i serverové části aplikace pro zasílání textových a multimediálních zpráv mezi uživateli. Návrh respektuje znovupoužití komponent pro jejich jednoduché zařazení do jiné aplikace. Součástí práce je detailní rozbor komunikačních protokolů využívaných pro tento typ aplikace, popis možností platformy iOS a vývoj na této platformě. Na závěr je shrnuta implementace a její možná rozšíření.
Framework IoTivity a jeho použití na různých hardwarových platformách
Přistal, Martin ; Štůsek, Martin (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá studiem projektu IoTivity. V práci jsou popsány metody komunikace pro různé druhy přenosů dat a architektury na niž je tento projekt vystavěn. Zmíněny budou i podobné projekty. Práce cílí na aplikaci v praxi a tedy i praktický výstup v podobě sestavení komunikace z různých prvků založených na odlišných architekturách v komunikačním scénáři Klient - Server.
Aplikace pro zabezpečenou mobilní komunikaci
Jeřábek, Jakub ; Zelený, Jan (oponent) ; Očenášek, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout a vytvořit mobilní aplikaci, která bude umožňovat zasílání textových zpráv s důrazem na jejich důvěrnost. Aplikace má umožňovat správu kontaktů, jejich zařazování i do více skupin, zasílání hromadných zpráv. Dále má aplikace umožňovat jejím uživatelům sdílet svou pozici pomocí GPS modulu. Celé řešení využívá architekturu klient-server. Ve své práci provádím analýzu stávajících řešení, na jejímž základě navrhuji specifikaci výsledné aplikace, jejíž implementace je v práci také popsána. Výsledkem mé činnosti je funkční aplikace pro operační systém Android splňující zadání práce.
Síťová karetní hra pro více hráčů
Kotásek, Marek ; Novotňák, Jiří (oponent) ; Pospíchal, Petr (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh, implementace a testování síťové karetní hry. Jako karetní hra byla zvolena dnes velmi populární varianta pokeru -Texas Hold'em. V úvodní části je nastíněn nezbytný teoretický základ pro tvorbu síťových aplikací společně s principy hry poker. V druhé polovině práce je pak více popsána samotná implementace a testování vyvíjené aplikace. Na závěr je diskutováno možné budoucí rozšíření programu a další směr vývoje.
Nativní aplikace v JavaScriptu
Urban, Cyril ; Rychlý, Marek (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce zkoumá existující technologie pro tvorbu mobilních aplikací typu klient-server přenositelných na různé platformy mobilního operačního systému. Zvýšená pozornost je věnovaná především nejnovějším trendům v podobě využití technologií pro tvorbu nativních, multiplatformních aplikací v jazyku JavaScript, které jsou za běhu interpretované do nativního kódu, zejména pak framework NativeScript. Praktická část se věnuje návrhu a implementaci ukázkové aplikace, která demonstruje zvolené technologie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.