National Repository of Grey Literature 89 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Transcription and annotation components for web editor in React
Dugovič, Jakub ; Herout, Adam (referee) ; Szőke, Igor (advisor)
Cieľom tejto práci je implementovať modulárne užívateľské rozhranie na prepis zvukových nahrávok a ich anotáciu. Rozširuje dotrajšiu prácu s cieľom umožniť a zjednodušiť prácu s hodiny dlhými nahrávkami rozhovorov. Riešenie je implementované v TypeScripte pomocou Reactu a ďalších knižníc z reactového ekosystému. Aplikujúc princípy naštudované z literatúry, vyhýbajúc sa chybám identifikovaným počas prieskumu obdobnej platformy a overujúc užívateľské rozhranie počas vývoja pomocou kvalitatívneho testovania, vyvýjané rozhranie sa usiluje dosiahnuť vysokú mieru dobrej užívateľskej skúsenosti.
Training tracking using NFC technology
Blažík, Vojtěch ; Zachariášová, Marcela (referee) ; Strnadel, Josef (advisor)
This bachelor thesis describes the development of mobile application which uses NFC technology for training tracking and monitoring of gym equipment usage. The work summarizes the basic motivation and approaches to training and equipment tracking as well as NFC technology and mobile app development focused on the multiplatform framework Flutter. The resulting app is based on the client-server architecture with offline mode support and uses the identifiers of deployed NFC tags to identify the machine and exercises. The goal of this work is to show a functional system, which incorporates this technology in an unconventional way to achieve a higher user comfort.
Application for Aiding Solar Panel Positioning
Mudroň, Marek ; Bambušek, Daniel (referee) ; Herout, Adam (advisor)
Táto práca podrobne popisuje vývoj a iteratívne testovanie webovej aplikácie určenej na odhad solárneho výkonu fotovoltaických systémov. Hlavným cieľom bolo vytvoriť používateľské rozhranie (UI) a poskytnúť intuitívnu používateľskú skúsenosť (UX), cielenú pre amatérskych používateľov zaujímajúcich sa o fotovoltaické riešenia. Aplikácia umožňuje používateľom vybrať si geografickú polohu stavby, použiť textúru mapy pre jej namodelovanie a umiestniť solárne panely na strechu v zapojení podľa vlastného výberu. Používatelia môžu do systému pridať aj svoje vlastné modely panelov. Aplikácia využíva simulačný model na odhad výkonu navrhnutého systému. Nakoniec prezentuje výsledky predstavujúce očakávaný výťažok elektrickej energie.
Research and Development of UI/UX for Commenting Sports Poses
Barborík, Martin ; Tesařová, Alena (referee) ; Herout, Adam (advisor)
The goal of this bachelor’s thesis is the research and iterative development of a user interface for the visual commentary of yoga positions. This process heavily relied on research with potential users and involved collecting sets of annotated photographs on paper. From these, interesting and repeated elements were applied to the developed interface. Qualitative tests were repeatedly conducted throughout the process; I identified shortcomings from these observations, applied changes, and tested again. The result of the work is a demonstrative user interface implemented as a progressive web application.
Artificial Intelligence in Science Fiction
Zatloukal, Petr ; Sučková, Magda (referee) ; Kotásek, Miroslav (advisor)
Bakalářská práce je plavidlem, ve kterém čtenář putuje vývojem vědeckofantastické literatury, přičemž hlavním zaměřením této práce je problematika umělé inteligence (UI) a její interakce, vztahy s lidmi. Technologie umělé inteligence a robotiky se rychle rozvíjí a pomalu se stávají běžným fenoménem, i proto je poměrně příhodné analyzovat a komentovat četné příklady vztahů mezi lidmi a umělou inteligencí v SF literatuře, jelikož mohou stejně dobře připomínat situace ze světa reálného, které se mohou v blízké budoucnosti potencionálně stát skutečností. Práce se nejprve zabývá divadelní hrou R.U.R. od českého spisovatele Karla Čapka, přičemž v této části popisuje vznik slova robot, které bylo poprvé použito právě v této hře a zároveň má stále obrovský kulturně-společenský význam. Význam R.U.R. dále umocňuje fakt, že se se v díle, vůbec jako v jednom z prvních, objevují bytosti uměle vytvořené. Práce dále pokračuje obecným popisem tří literárních směrů spojených s SF literaturou, a to: Zlatý věk, Nová vlna a Kyberpunk. Každý literární proud je doprovázen jedním literárním dílem zaměřeným na tématiku UI. U každé knihy lze nalézt podrobný popis dějové linky, doprovázené popisem momentů, v nichž hrají roli interakce a vztahy mezi člověkem a umělou inteligencí, spojené s jejich následnou analýzou, komentářem a pohledem na tyto interakce a vztahy. Knihy jsou v práci analyzovány chronologicky, a to v tomto pořadí: I, Robot, Do Androids Dream of Electric Sheep?, a Neuromancer. Poslední kapitola se zabývá srovnáním výše uvedených literárních děl s reálnými příklady ze světa robotiky a umělé inteligence. Pevně věřím, že tato práce, poslouží jako inspirace pro její čtenáře, zejména pro odborníky z různých vědních oblastí, kteří mohou tuto práci využít jakožto inspiraci pro vlastní práci v oblasti týkající se vztahů a interakcí mezi UI a člověkem v SF literatuře či v reálném světě.
Web-based Library of Graphical Components for Smart Devices Data Visualization
Darmopil, Ondřej ; John, Petr (referee) ; Hynek, Jiří (advisor)
The objective of this bachelor’s thesis is to analyze the existing graphical components of the ACADA web application. ACADA is an application developed by Logimic that manages individual smart devices and visualizes the collected data. Based on this analysis, a unified graphical library will be designed that will include the basic building blocks of any web application, as well as components for displaying data from the devices. The library will focus on the configurability of the application from the user’s perspective. In the context of the implementation in Angular, the focus will be on dynamic component rendering.
Game with Haptic Feedback
Prokofiev, Oleksandr ; Beran, Vítězslav (referee) ; Polášek, Tomáš (advisor)
Tato bakalářská práce podrobně popisuje tvorbu digitální hry s názvem "Cut the Red!" která integruje technologii haptické zpětné vazby. Hra je 3D logická hra vyvinutá pomocí Unity a jejím cílem je zneškodnit bombu vyřešením různých miniher. Práce obsahuje úvod do herního průmyslu a jeho historii, zkoumání moderních alternativních přístupů k uživatelskému rozhraní a jejich aplikaci v herních ovladačích. Kromě toho podrobně popisuje proces vytváření dokumentu o designu hry a vysvětluje implementaci různých herních prvků. Hra je poté testována v krátkém uživatelském studiu, aby se získala zpětná vazba ohledně herních mechanik a celkového zážitku hráče.
Artificial Intelligence Poetry
Jurečka, Otakar ; Zmrzlá, Petra (referee) ; Kotásek, Miroslav (advisor)
Tato bakalářská práce podává přehled o programech, které jsou určeny k psaní básnických textů. Obsahuje informace o tom, jak se s jednotlivými představenými aplikacemi pracuje, a jejich schopnosti jsou demonstrovány jejich zkušebním použitím. Tyto vygenerované texty jsou analyzovány. Je také vysvětleno fungování těchto počítačových programů. Dále je také zmíněna historie umělé inteligence, její prvotní myšlenka i její novější technologický vývoj.
IoT Application Deployment Platform
Hrvol, Marek ; Smrčka, Aleš (referee) ; Kočí, Radek (advisor)
The aim of this work is simplifying deployment of Internet of Things in households or smaller companies and also reducing the need of maintenance of created network.  Main goal of this web application is creating platform capable of deploying applications across ARM single-board computers. Moreover, application provides intuitive preview of all registered devices including its state, shows all the necessary data and informs user about failures on devices.
User Interface for HDR Tone Mapping System
Jedlička, Jan ; Špaňhel, Jakub (referee) ; Čadík, Martin (advisor)
The goal of this thesis is to improve graphical user interface of Tone Mapping Studio(TMS) program. This program is being developed on the Faculty of Information Technology(FIT), Brno University of Technology (BUT) by doc. Ing. Martin Čadík, PhD. The current program is using framework Qt3 , which is old and not compatible with modern libraries. This program has to be rewritten to support current version Qt5. I will analyze other programs in the area of working with High Dynamic Range (HDR) images and video. Changes for improving the interface will be proposed and UX tests will be done. Second part will consist of comparing plug-ins for converting images to grayscale that already exists in TMS.

National Repository of Grey Literature : 89 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.