Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 430 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Key factors for establishing a specific tour operator business in the Czech Republic
Dokulil, Jan
Cílem bakalářské práce je identifikovat klíčové faktory nového podnikatelského plánu pro založení cestovní kanceláře jako nové samostatné obchodní jednotky a zjistit kritické aspekty životaschopnosti a udržitelnosti tohoto podnikatelského záměru. První část práce je teoretická, popisuje cestovní ruch a jeho zprostředkovatele, požadavky na založení cestovní kanceláře v České republice a strukturu podnikatelského plánu. Druhá část je praktická, popisuje konkrétní cestovní kancelář, dále jsou zpracovány analýzy vnitřních a vnějších ovlivňujících faktorů na konkrétní cestovní kancelář a také finanční plán, který je proveden ve třech variantách. Jde o skutečný podnikatelský záměr, který by měl být v bakalářské práci ověřen, v závěru je na základě provedených analýz posouzeno, zdali je tento podnikatelský záměr životaschopný a udržitelný.
Vstup nové fotbalové agentury na trh
Novák, Daniel
Hlavním záměrem této bakalářské práce je vypracování podnikatelského plánu fotbalové agentury. První část teoretická části obsahuje důležité informace k pochopení pojmů podnikání, podnik a podnikatel. Druhá část teoretické části přibližuje důležité náležitosti, které by měl správně sestavený podnikatelský plán obsahovat. Praktická část bakalářské práce se zabývá vyhotovením podnikatelského plánu a možnosti realizace podnikatelského záměru. Podnikatelský plán obsahuje vypracované analýzy, které slouží k posouzení proveditelnosti podnikatelského záměru.
Transfer of Power in a Family Business
Schmidt, Jakub ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on the succession management of Schmidt Reality s.r.o., a family-owned real estate company. It begins by defining and explaining key issues related to succession planning in family businesses. The study then delves into the specifics of succession processes, challenges, and strategies within the context of family-run real estate enterprises. Detailed strategic analyses are conducted, utilizing the gathered data to formulate a comprehensive succession plan. This plan aims to ensure a smooth leadership transition, maintain business continuity, and reinforce the company's position in the real estate market.
Podnikatelský plán
Makówka, Tomáš ; Pirožek, Petr (oponent) ; Marciánová, Pavla (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vypracování vhodného podnikatelského záměru pro konkrétní společnost prodávající obrazy na plátně. Teoretická část práce má za cíl objasnit základní pojmy týkající se podnikatelského plánu, podnikání a e-commerce. Analytická část obsahuje analýzu mikro a makrookolí podniku, marketingový výzkum a poskytne potřebné informace pro praktickou část bakalářské práce. Praktická část je věnována vypracování vhodného záměru do podoby podnikatelské plánu a posouzení vhodnosti realizace.
Založení malého podniku
Procházková, Barbora ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o vytvoření záměru a podnikatelského plánu pro založení malého podniku, ve kterém budou vyráběna ručně vyráběná mýdla nabízena pomocí internetového obchodu. V první části je definován hlavní problém vypracování, cíle a metodologie. V druhé části jsou řešena teoretická východiska tématu a pojmy k vytvoření podnikatelského plánu. Třetí část se zabývá analýzou současného stavu v okolí budoucího podniku a kvantitativním průzkumem. Čtvrtá část pomocí poznatků z teorie a výsledků z analýzy a průzkumu navrhuje životaschopný podnikatelský plán. Pátá část pojednává o časovém harmonogramu implementace podnikatelského plánu.
Proposal for a networking platform for start up companies using lean canvas principles and the concept of minimum viable product concept
Varga, Michal ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Abstract This bachelor's thesis focuses on strategic development of start-up networking platform on the university grounds. The thesis finds the key of development of the networking platform for students and academic staff of Brno University of Technology with an entrepreneurial mindset. The main goal of the platform is to connect students and academic staff from different faculties to engage in creating new start-up teams and projects. Objective of this thesis is to find the right aspects of the networking process that has to be incorporated into this student networking platform and create an MVP (minimal viable product). To reach the estimated goal, several theoretical models and methods were used to cover as precise a strategic plan for the development of the platform as possible.
Mapování zkušeností ergoterapeutů s podnikáním v oboru ergoterapie: výzvy a příležitosti
Iroušková, Darina ; Jelínková, Jana (vedoucí práce) ; Nováková, Olga (oponent)
DIPLOMOVÉ PRÁCE Jméno, příjmení: Bc. Darina Iroušková Vedoucí práce: Mgr. Jana Jelínková Konzultant: PhDr. et PhDr. PaedDr. Pavel Harsa, MBA, Ph.D., Ph.D. Název diplomové práce: Mapování zkušeností ergoterapeutů s podnikáním v oboru ergoterapie: výzvy a příležitosti. Abstrakt diplomové práce: Teoretická část této diplomové práce se zabývá zpracováním témat podnikání se specifiky plynoucími z oblasti zdravotnictví, oboru ergoterapie, a to včetně podmínek poskytování zdravotní péče a legislativní opory podnikání, znalostmi o získávání podnikatelských kompetencí, řešením etických otázek a kvality poskytovaných služeb. Praktická část zahrnuje kvalitativní analýzu hloubkových rozhovorů vedených se sedmi ergoterapeutkami, které založily a úspěšně provozují soukromou praxi. Cílem výzkumného rozhovoru bylo získat popisné informace o soukromých podnicích ergoterapeutek a zmapovat jejich osobní zkušenosti s podnikáním. Výsledkem tohoto zkoumání je pochopení jedinečného způsobu myšlení podnikajících ergoterapeutek prostřednictvím identifikace jejich motivů k založení podniku a následného odhalení podnikatelských příležitostí, kterými bylo zvýšení kvality poskytované péče. Výsledky dále představují klíčové podnikatelské výzvy na úrovni podpůrných procesů a odhalují přínosy podnikání, které se zakládají na...
Marketingový výzkum zaměřený na podnikavost studentů a znalost inovační agentury
Brázdová, Michaela ; ,, Petra Chovancova (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem zaměřeným na podnikavost studentů a znalost vybrané inovační agentury, Jihomoravského inovačního centra. Teoretická část vymezuje stěžejní pojmy pro práci, kterými jsou podnikavost, inovace, marketingové trendy, marketingový výzkum a představuje i již provedené související průzkumy. V analytické části je představena inovační agentura a je provedena analýza současného stavu této organizace. Dále je proveden marketingový výzkum a analýza získaných dat. Na základě výstupů z provedeného dotazníkového šetření a rozhovorů jsou v závěru práce navrženy opatření ke zlepšení současného stavu inovační agentury.
Tvorba Lean Canvas vybraného začínajícího podniku
ŠPÁNEK, Filip
Práce uvádí vytvoření Lean Canvas modelu jako kreativního prostředku pro rozvoj podnikatelského nápadu. Zdůrazňuje schopnost modelu vést budoucí podnikatele při zvažování podstatných aspektů budoucího podnikání, včetně vytvoření minimálně životaschopného produktu a realizace podnikatelského nápadu. Je provedeno srovnání tradičního podnikatelského plánu a modelu Lean Canvas. V praktické části práce jsou podrobně popsány služby nabízené společností a její cíle. Autor využívá metodiku Lean Startup k lepšímu pochopení potřeb zákazníků a k upřesnění nabídky služeb podniku. Výsledkem tohoto procesu je vypracovaný model Lean Canvas. Na základě této práce lze model Lean Canvas aplikovat na skutečné podniky a podniknout kroky k jejich implementaci.
Prekarita jako reálná zkušenost sebezaměstnaných a mikropodniků
Marková Volejníčková, Romana ; Lukeš, M. ; Maříková, Hana ; Zouhar, J. ; Švarcová, Markéta ; Orel, M. ; Dvouletý, O.
Výzkumná zpráva shrnuje výsledky komplexních aktivit projektu. A to čtyř expertních studií, které se zaměřily na platformové a rodinné podnikání, začínající podniky a coworking. Součástí zprávy jsou závěry z kvantitativního výzkumu OSVČ a mikropodnikajících (do 10 zaměstanců/kyň) a sonda zacílená na začínající podnikatele a podnikatelky i nové formy podnikání. Dále jsou zde prezentovány závěry ze dvou kvalitativních sond zaměřených na strategie mikropodnikajících v oblasti zabezpečení se dobu výpadku příjmu z podnikání v době nemoci a na nízkopříjmové OSVČ a jejich strategie udržení podnikání např. v době pandemie covidu 19. Dohromady tak části zprávy tvoří komplexní mozaiku, která nejen reflektuje prekérní specifika osob samostatně výdělečně činných a mikropodnikajících, ale ukazuje také na jejich dopady.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 430 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.