Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 210 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace vybrané společnosti na zahraničním trhu
Nguyen, My Linh ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce, rozdělena na tři části, se zabyvá návrhem komunikačního mixu vybrané společnosti Knihobot, s. r. o., které je v procesu expanze na rakousky trh. Podnik se zabyvá prodejem repasovanych knih. První část se zabyvá teoretickym vychodiskem v souvislosti se zkoumanou problematikou. Následující část je složena z analyz současného stavu dané společnosti, jenž je rozdělena na mikroprostředí a makroprostředí. V této kapitole je dále zahrnuty i marketingovy vyzkum provedeny na základě kvalitativních a kvantitativních metod. V poslední části jsou vytvořené vlastní návrhy na základě analytické části, jenž se zabyvá návrhem komunikačního mixu na rakouském trhu.
Příprava a plánování navigačního VFR letu v evropském vzdušném prostoru
Kotoučová, Natálie ; Juračka, Jaroslav (oponent) ; Babák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou plánování navigačních letů, které probíhají podle pravidel pro let za viditelnosti. Státy, kterých se týká provedený let, jenž je popsán v této práci, jsou Česká republika, Rakousko, Slovinsko a Itálie. Cílem této bakalářské práce je vysvětlení důležitých informací a znalostí, které jsou potřeba k provedení bezpečného letu přes státy v evropském vzdušném prostoru. Cílem práce je také motivovat piloty k absolvování delších navigačních letů.
Komparace daní z příjmu fyzických osob v ČR a Rakousku
Koželuhová, Vendula ; Penka, Miroslav (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce porovnává dva různé systémy zdanění příjmů fyzických osob. Na základě dostupných informací je zanalyzována současná situace v České republice, která je porovnána se situací v Rakousku. Výsledky komparace těchto systémů jsou zhodnoceny, a především je poukázáno na jejich vzájemné odlišnosti, výhody a nevýhody.
Analýza tržní ceny nemovitostí v příhraničních regionech
Chromčáková, Marcela ; Vaňková, Lucie (oponent) ; Krejza, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analýza tržní ceny nemovitostí v příhraničních regionech České republiky, Slovenska a Rakouska. Na základě sběru potřebných dat o dostupných nemovitostech a lokalitách jsou vytvořeny databáze, ve kterých jsou nemovitosti členěny dle typu, dispozice a velikosti dané lokality. Z tohoto datového modelu jsou vypočteny průměrné tržní ceny nemovitostí, které jsou poté srovnány v rámci příhraničních regionů. V těchto výstupech je však zohledněna i struktura databáze, kdy v ceně nemovitosti jsou promítnuty různé vlastnosti objektu. Pozornost je zaměřena především na ty, které mají vyšší váhu a mohou tak cenu významně ovlivnit. Při vyhodnocení bylo přihlédnuto i k ostatním faktorům, které mohou mít vliv na výši tržní ceny.
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Gebauerová, Jaroslava ; Plšek, Martin (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou strategie vstupu firmy na zahraniční trh. V teoretické části práce je pojednáno o jednotlivých strategiích, jsou zmíněna jejich pozitiva a negativa spolu s dynamičností vstupu na nový trh. Analytická část práce obsahuje analýzu rakouského trhu, interní analýzu firmy AQUAL s.r.o., kterou jsem zvolila pro praktickou aplikaci, následně její SWOT analýzu a popis vstupu na zahraniční trh podle metody SMART. V návrzích je uveden postupný vývoj volby strategie vstupu, důvody výběru smíšené strategie a popsány aspekty fungování a řízení firmy v zahraničí, významná je definice činností manažera pro Rakousko. Závěrem je podáno zhodnocení celé práce, předpokladů a očekávaných přínosů vstupu, cílů, kterých bylo v práci dosaženo a přínosy, které práce poskytla.
Návrh marketingové komunikace pro vybranou společnost vstupující na zahraniční trh
Skotáková, Adéla ; Krbečková, Vendula (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix společnosti vstupující na zahraniční trh. Zabývá se analýzou a návrhem možností marketingové komunikace společnosti při expanzi a otevření nové pobočky společnosti v Rakousku.
Ekonometrický model poptávky po elektrické energii - komparativní studie vztahu maloobchodních a velkoobchodních cen v EU
Franěk, Martin ; Pavláková Dočekalová, Marie (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je vytvoření ekonometrických modelů vysvětlující tvorbu cen elektřiny se zaměřením na srovnání prostředí maloobchodních a velkoobchodních cen za období let 2010 až 2020. Model bude vytvořen pro prostředí České republiky a vybrané členské země EU. Dílčími cíli práce je rešerše odborné literatury, vytvoření databáze pro výpočtovou část, vytvoření modelu v příslušném statistickém softwaru (GRETL a IBM SPSS Statistics 25), testování stability modelu a diskuse a hodnocení výsledků.
Expanze na zahraniční trhy
Hanáčková, Marie ; Doležálek, Vít (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vypracování návrhu expanze na zahraniční trhy pro strojírenský podnik. V práci jsou obsažena teoretická východiska, analýza současné situace podniku a jeho okolí, dále analýza vybraných zahraničních trhů se zaměřením na rakouský trh. Poslední část je věnována návrhu a doporučení ke vstupu podniku na rakouský trh.
Podnikatelský záměr
Havránek, Lukáš ; Dombek, Petr (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce si klade za cíl poskytnout informace umožňující úspěšný vstup společnosti GrowJOB s.r.o. na rakouský trh. GrowJOB vzdělává ředitele a manažery českých firem v oblasti konkurenceschopnosti, pomáhá jim v růstu a tuto činnost vykonává od roku 2006. V práci se věnuji teoretickému zázemí tvorby podnikatelského záměru, analýze vnitřního i vnějšího prostředí společnosti a posléze přecházím ke konkrétním návrhům postupu expanze včetně detailního finančního plánu. Klíčovou konkurenční výhodou společnosti je, že vychází z nových vědeckých poznatků v oblasti rozhodovacích procesů zákazníků (behaviorální ekonomie, neuroekonomie) a přenáší je do každodenního fungování firem.
Audit účetní závěrky vybrané firmy
Bulíčková, Andrea ; Neckářová, Alice Šedivá (oponent) ; Křížová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá auditem účetní závěrky vybraného podniku. V teoretické části jsou uvedeny obecné poznatky o auditu, právní úprava auditu, postup při ověřování účetní závěrky a problematika auditu z pohledu účetní jednotky. Následuje samostatná část s poznatky o rakouských auditorech. Praktická část aplikuje vybrané auditorské postupy ve zvoleném podniku, podrobně analyzuje přípravu auditované firmy na audit. Návrhová část obsahuje doporučení pro organizaci účetních prací v rámci této přípravy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 210 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.