Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  předchozí8 - 17další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza a vyhodnocení využití SEM a SEO na případu internetového obchodu
Smetana, Jakub ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou optimalizace internetových stránek pro vyhledávače (SEO) a internetovým marketingem (SEM). Práce je rozdělena do několika částí, které spolu úzce souvisí. První část práce je věnována obecným definicím a vymezení termínů. V druhé části práce je popsán vývoj v oblasti SEO v posledních dvou letech s důrazem na změny, které v této oblasti nastaly. Součástí druhé části práce je také popis vývoje trhu v oblasti fulltextových vyhledávačů v České republice v letech 2004 -- 2009 a dále pak vývoj v oblasti internetového marketingu v ČR, kde je na internet nahlíženo jako na marketingový nástroj, reklamní médium. Třetí část práce popisuje možnosti internetového marketingu, včetně popisu nejvíce používaných systémů, jako jsou například Sklik, AdWords, Etarget, vynechány nejsou ani sociální sítě či katalogy. Čtvrtá část práce je pak věnována analýze a vyhodnocení internetových stránek, respektive způsobům, jak lze stránky analyzovat a sledovat. V poslední části práce je praktická ukázka využití metod a postupů popsaných v prvních čtyřech kapitolách na internetovém obchodu s obuví. Je zde popsán celý postup od úvodní analýzy, přes analýzu klíčových slov až po úpravu zdrojových kódů a získávání zpětných odkazů prostřednictvím internetových katalogů. Kromě samotného postupu optimalizace je součástí této části práce také kapitola popisující nasazení reklamních systémů Sklik, AdWords a Etarget včetně vyhodnocení výsledků a úspěšnosti realizované reklamy v těchto systémech. V závěru praktické části jsou shrnuty přínosy a poznatky, kterých bylo optimalizací dosaženo a které jsou aplikovatelné na další podobné projekty, kterých je v celém internetu obrovské množství. Po přečtení této práce získá čtenář přehled o aktuálním stavu trhu v oblasti fulltextových vyhledávačů v České republice a internetovém marketingu jako celku, a o změnách, které v oblasti SEO v posledních dvou letech nastaly. Na základě praktické části práce by měl být schopen aplikovat základní poznatky z této oblasti včetně základního nastavení PPC, včetně analýzy dosažených výsledků a jejich vyhodnocení.
Webový start-up v kontextu klasického podnikatelského plánu
Korbel, Vladimír ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Pecl, Roman (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou internetových start-upů, tedy začínajících internetových projektů, jejich životním cyklem a možností využití klasického podnikatelského plánu ve vztahu k nim. Cílem práce je popsat životní cyklus webového start-upu od jeho rané fáze plánování přes průzkum proveditelnosti po formování obchodní strategie. Cílem je také podat určitý návod, jak postupovat v případě plánování a realizace internetového projektu. Poskytnutí rad, tipů a zkušeností, které se v průběhu zpracování práce objeví. Práce mimo jiné přináší konfrontaci klasického pojetí podnikatelského plánu ve vztahu k internetovému projektu. Cílem práce je též ověřit životaschopnost konkrétního nápadu na internetový start-up a to především díky provedení rozsáhlého průzkumu na straně veřejnosti a na straně advokátů. Praktická část práce se zabývá konkrétním internetovým start-upem "Rady Zdarma" a jeho business modelem, průzkumem proveditelnosti, respektive zájmu na straně veřejnosti a straně advokátů, fází příprav a počátky jeho realizace. Cílů je dosaženo zejména samotným praktickým zpracováním úvodních třech fází podnikatelského plánu. Přínos autora je v aplikaci teoretických předpokladů podnikatelského plánu na konkrétní internetový start-up projekt. V důsledku umožní případným dalším podnikatelům snadněji implementovat podnikatelský plán na internetový projekt při snaze ověřit jeho smysluplnost. Dosažené výsledky je možné využít zejména pro realizaci předmětného internetového start-upu a pro případné shánění investorů do projektu.
Komplexní pohled na internetovou mikrokomunitu
Hejl, Radomír ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Tůma, Michal (oponent)
Cílem této práce je teoreticky a následně i prakticky popsat komplexní přístup k internetovým mikrokomunitám. Práce je zaměřena především na projektové manažery komunitních webů nebo na jejich vlastníky a měla by jim poskytnout jak teoretické, tak praktické zkušenosti a postupy jak internetovou mikrokomunitu založit, rozvíjet ji a následně ji monetizovat. Práce čerpá především z praktických zkušeností při spravování a budování cestovatelské komunity ORBION.CZ a komunity matek a těhotných eMimino.cz. Vždy jsem vycházel nejdříve z obecných předpokladů v odborné literatuře a následně jsem se snažil poskytnout pohled z praxe a nabídnout zkušenostmi podložená řešení problémů, a tak myslím, že může má práce uchopit tuto celkem novou problematiku zajímavým způsobem. Celá práce je rozdělena na několik tematických celků reflektujících životní cyklus komunity. Nejdříve obsahuje teoretické vymezení pojmů a typologizaci internetových komunit. Následuje teoretické vymezení struktury uživatelů, popis vzniku komunity, její budování, udržení a řešení častých problémů z praktického hlediska. Poslední část je zaměřena na teoretické možnosti monetizace a následně na praktické možnosti volby business modelu.
Affiliate marketing
Žlábek, Michal ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Kunstová, Renáta (oponent)
Tato práce se zabývá affiliate marketingem a to zejména z pohledu partnera, ale i z pohledu e-shopu. Cílem je zejména podrobně seznámit s principem fungování affiliate marketingu, jeho výhod/nevýhod pro obě strany a dále rozebrání klíčových bodů pro úspešné nasazení affiliate systému na webové stránky. Poznatky jsou čerpány zejména z mých vlastních dlouholetých zkušeností. Práce je logicky rozdělena do 3 celků - obecné vysvětlení affiliate marketingu, rozebrání některých úspěšných programů v ČR a hlavní zásady použití.
Optimalizace webu
Snížek, Martin ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Práce se zabývá optimalizací obchodní výkonnosti webu -- tedy činností, která směřuje k lepšímu plnění cílů webu, vyšším příjmům firmy, která ho provozuje, a to prostřednictvím detailního poznání chování a psychologie návštěvníků a následných úprav webu. Optimalizace obchodní výkonnosti se nezabývá tím, jak přivést na web více návštěvníků, zabývá se pouze tím, jak z přivedených návštěvníků získat na webu maximum (příjmů, údajů, leadů). Hlavním cílem a zamýšleným přínosem práce je první komplexní shrnutí tohoto nově rozvíjejícího se oboru v češtině, a zároveň předvedení možností optimalizace na konkrétním příkladu z praxe. Práce se skládá z následujících částí: - Co je optimalizace webu -- z jakých disciplín a oblastí se optimalizace webu skládá, jak se při ní postupuje, rozdíly mezi optimalizací webu a redesignem a další základní informace o optimalizaci webu. - Konkrétní vybrané způsoby a nástroje optimalizace webu: * Multivariantní a A/B testování -- co znamená, jak se provádí, technologie a technologická řešení, best practices. * Webová analytika -- co obsahuje, jaké funkce plní, jaká existují technologická řešení a čím se vyznačují, jak vypadá zavádění webové analytiky. * Uživatelské testování -- jak probíhá uživatelské testování a jak ho správně provádět. * Persony a uživatelské scénáře -- co znamenají persony a uživatelské scénáře, jak je využívat. - Případová studie optimalizace webu Kentico.com -- využití popisovaných metod na konkrétním příkladu, včetně uvedení výsledků, které optimalizace webu přinesla.
Optimalizace obchodní výkonnosti webu pomocí A/B testování
Pařízek, Michal ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je vysvětlit důležitost optimalizace obchodní výkonnosti webu na dnešním e-commerce trhu. Tento druh optimalizace, který si u nás lidé stále často pletou se známější optimalizací pro vyhledávače (SEO), se zaměřuje na web a jeho schopnost plnit obchodní cíle. Snahou optimalizace obchodní výkonnosti webu je zlepšit web (za přijatelné náklady) tak, aby co nejlépe plnil své cíle. Nejčastěji se jedná o zvýšení konverzního poměru webu nebo zvýšení hodnoty jedné konverze. Optimalizace obchodní výkonnosti webu je poměrně širokým pojmem a proto se v této práci důkladně zabývám pouze jednou částí -- A/B testováním. Tato metoda je založena na principu zobrazení různých variant vybraných stránek nebo prvků na stránce reálným uživatelům, kteří svých chováním sami rozhodnou o obchodní výkonnosti jednotlivých variant. Cílem diplomové práce je detailně představit tuto metodu a nástroj, který byl k těmto účelům vytvořen. Google Website Optimizer jsem si vybral, protože je celosvětově velmi populární a snadno dostupný. Tato diplomová práce je rozdělena na několik hlavních kapitol. Úvod patří marketingovým modelům, které s optimalizací úzce souvisí. Následně se důkladně věnuji samotné optimalizaci a metodě A/B testování, včetně nástroje Google Website Optimizer. Poslední kapitolu tvoří případová studie, kde na praktických příkladech ukazuji použití nástroje Google Website Optimizer a optimalizaci obchodní výkonnosti webu České-vany.cz. Na toto téma existuje prozatím minimum českých zdrojů. I to je důkazem toho, že tento typ optimalizace webu není zatím v České Republice příliš známým ani používaným. V USA nebo Západní Evropě je naopak A/B testování běžnou součástí vývoje webu. Využívají jej jak giganti typu Google, Microsoft nebo Amazon, tak i malé internetové společnosti. Věřím proto, že má práce bude pro mnoho lidí přínosná.
Síla a vliv vyhledávačů
Duffková, Pavlína ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Pešek, Martin (oponent)
Tématem této práce je popsání vyhledávačů, vyhodnocení jejich vlivů na mikroekonomiku a uživatele, a následný odhad jejich budoucího vývoje. V první kapitole se práce zaměřuje na bližší seznámení s vyhledávači. Je zde uvedena historie jejich vývoje, princip, na kterém fungují, a analýza současného postavení na českém a americkém trhu. V druhé kapitole je popsáno mocenské postavení vyhledávačů a jejich vliv na mikroekonomické prostředí. Jsou zde definovány způsoby, kterými mohou firmy ovlivnit své postavení na internetovém trhu. Dále je zde také popsán vliv vyhledávačů na člověka samotného, podložený praktickými příklady a studiemi. Poslední kapitola bakalářské práce se zaměřuje na budoucí vývoj vyhledávačů. Cílem práce je poskytnout čtenáři objektivní informace o vyhledávačích, které budou podkladem k pochopení postavení vyhledávačů na internetu v současné době. Pochopení toho, do jaké míry ovlivňují mikroekonomiku, a také rozhodování a chování člověka.
Aplikace web 2.0
Krutský, Matyáš ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
Bakalářská práce se zabývá jedním z trendů Web 2.0 - hybridními webovými aplikacemi, tzv. mashupy. Ve stručnosti se snaží popsat fungování takových aplikací a rozdělit je na různé typy. V první části čtenáře zasvěcuje do pojmu Web 2.0, který dal vzniknout mashup aplikacím. Představuje základní pojmy a uvádí čtenáře do pojmu mashup. Druhá část se věnuje ekonomickým aspektům tvorby mashup aplikací z pohledu tvůrců různých typů mashup aplikací a tvůrců API rozhraní. Cílem je uvést přehled možností profitu z mixování webových služeb. Třetí část popisuje různé typy rozhraní přes které mohou webové aplikace komunikovat. Stručně popisuje REST, XML-RPC, SOAP, Javascriptové API a screen scraping. Cílem této kapitoly je stručně popsat daná rozhraní a dát čtenáři základní přehled k podrobnějšímu studiu. V další části je představena ukázková aplikace spojující službu rajče.net pro sdílení fotografií na internetu s komunitní sítí Facebook. Předposlední část je věnována přehledu automatických nástrojů pro tvorbu datových mashupů Openkapow Robots, Yahoo! Pipes a službě Dapper. Stručně mapuje možnosti jejich použití. Poslední části je stručný přehled situace ohledně mashupů v České republice.
Monetizace internetového obsahu
Baranyk, Jan ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
Tato práce popisuje nejrůznější metody monetizace internetového obsahu. Cílem je nabídnout přehled nejvhodnějších služeb a nástrojů pro vlastní webový projekt či weblog. Vzhledem k různorodosti každého webu a internetu celkově se nejedná o dokonalý návod, či postup, který by šel uniformě aplikovat na každý projekt. Většina poznatků je získána několikaletým užíváním popisovaných služeb a mými vlastními zkušenostmi s psaním weblogů. Celá práce je rozdělena do několika úvodních oddílů popisujících nejrůznější metody fungování reklamních systémů, optimální umístění reklamy či metody udržení návštěvníka. Hlavní část práce se skládá z popisu a zveřejnění zkušeností s jednotlivými reklamními sítěmi. Závěrečný oddíl zmiňuje možnosti prodeje vlastního webového projektu.
Trh doménových jmen
Vondruška, Pavel ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Prokop, Tomáš (oponent)
Cílem této práce je zmapovat současný doménový trh a poukázat na způsoby, kterými se dají domény dále zhodnocovat. Práce popisuje zhodnocení různých přístupů jak domény hodnotit, využívat, obchodovat s nimi. Tohoto cíle by měla práce dosahovat vždy objektivním úvodem do problematiky a poté ilustračními příklady. Při psaní práce jsem vycházel z dostupných zdrojů, především internetových, a ze svých zkušeností nabytých aktivním působením v této oblasti. Práce je strukturována podle tak, aby čtenář, který se o trh doménových jmen dosud nezajímá, pochopil veškeré souvislosti a neměl problém s pochopením textu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   předchozí8 - 17další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.