Název: Conversion Rate Optimization with A/B Testing
Překlad názvu: Optimalizace obchodní výkonnosti webu pomocí A/B testování
Autoři: Pařízek, Michal ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: a/b testování; Google Website Optimizer; konverzní poměr; optimalizace obchodní výkonnosti webu; optimalizace webu; zvyšování konverzních schopností webu; A/B Testing; Conversion Rate; Conversion Rate Optimization; Google Website Optimizer; Website Optimization

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21155

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17125


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet