Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 597 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Inovace sportovního produktu - Czech Surfers Camp
Horáková, Jana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Inovace sportovního produktu - Czech Surfers Camp Cíl: Cílem výzkumu je inovace produktu Czech Surfers Camp. Na základě analýzy primárních dat, získaných dotazováním od respondentů rozdělených dle osobní zkušenosti s účastí na Czech Surfers Campu, je cílem vyhodnotit jejich spokojenost a preference, které budou základem inovace. Sekundárním cílem je vyhodnocení loajality minulých účastníků kempu. Metody: Výběr vhodných výzkumných metod je veden motivací využití moderních způsobů získání dat. Výzkumný soubor je rozdělen na výběrové soubory minulých, budoucích (již si zakoupili voucher na rok 2022) a potenciálních účastníků. Použitá metoda online dotazování využívá webovou aplikaci optimalizovanou také pro mobilní prostředí a anket na sociálních sítích. Výsledky: Vyhodnocení spokojenosti účastníků Czech Surfers Campu na základě analyzované zpětné vazby ukazuje, že proces inovace produktu nemůže být plně podřízen požadavkům respondentů. Vypracovaný návrh aktualizovaného programu odráží výběr faktorů, které významně ovlivňují opakovanou či budoucí účast. Výzkum mimo jiné stanovuje také číselnou hodnotu loajality minulých účastníků. Klíčová slova: Surfový kemp, surfing, surfový turismus, moderní způsoby dotazování, zpětná vazba na sociálních sítích
Moderní aplikace Facebook marketingu ve fotbalovém prostředí
Sočka, David ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Moderní aplikace Facebook marketingu ve fotbalovém prostředí Cíle: Cílem této diplomové práce je vyvodit doporučení pro správu účtu FORTUNA:LIGY na sociální síti Facebook jako marketingového nástroje. Metody: Hlavní metodou využitou ve výzkumu byla analýza zaměřená na příspěvky publikované na Facebooku FORTUNA:LIGY. Pro zajištění objektivity výsledků byla tato metoda podpořena analýzou oficiálních statistik a realizací ohniskové skupiny s odborníky. Výsledky: Výzkum práce potvrdil, že Facebook je v současnosti důležitou součástí marketingové komunikace FORTUNA:LIGY. Analyzované příspěvky v určitých aspektech reflektovaly moderní trendy vycházející z informací zjištěných v odborné literatuře. Jednalo se například o tvorbu zábavného obsahu, videí ze zákulisí, nebo publikaci příspěvků s vysokou úrovní zapojení uživatelů. Navržená doporučení se následně zaměřovala především na oblasti, ve kterých byly nalezeny určité nedostatky. Z celkového počtu devíti doporučení bylo prvních sedm určeno obecným radám věnovaným správě účtů na Facebooku. Mohou je proto využít při zohlednění vlastních specifik i subjekty s odlišným zaměřením. Další dva body už směřovaly na konkrétní oblasti, kterými je zajištění aktuálních videozáběru ze zápasů a úzká spolupráce s kluby účastnícími se české nejvyšší fotbalové...
Marketingová aktivity WIlson tenis centra a jejich inovace
Belejová, Iva ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingové aktivity Wilson tenis centra a jejich inovace Cíle: Cílem této diplomové práce je na základě zjištěných informací z analýzy navrhnout možné zdroje či způsoby, pomocí kterých by se tenisový areál mohl v nejbližších letech rozvíjet. Metody: V diplomové práci byla provedena analýza a zpracování dat z kvalitativního výzkumu, identifikace silných a slabých stránek WTC (Wilson tenis centrum). Na základě těchto metod bylo vytvořeno doporučení pro zlepšení aktuální situace ve WTC. Výsledky: Z výzkumu vyplývá, že mezi největší výhody WTC patří materiální vybavení a zázemí, pevná klimatizovaná hala, velký počet tenisových dvorců apod. Nejčastěji zmiňovanými slabými stránkami byly provoz restaurace, nedostatečná organizace sportovně - společenských akcí pro rekreační hráče a děti, osvětlení v hale a vzduchotechnický systém. Jedním z hlavních doporučení je vytvořit novou pracovní pozici PR manažera, který by byl organizačně schopen změny zajistit. Většinu těchto návrhů lze realizovat prakticky ihned. Klíčová slova: Sportovní marketing, marketingový mix, kvalitativní výzkum, sport, rekreační tenis
Výzkum preferencí aktivně sportujících studentů Univerzity Karlovy v rámci online nakupování pod vlivem pandemie covidu-19
Gerža, Karel ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Výzkum preferencí aktivně sportujících studentů Univerzity Karlovy v rámci online nakupování pod vlivem pandemie covidu-19 Cíle: Cílem diplomové práce je identifikovat současné preference aktivně sportujících studentů, vybraných fakult Univerzity Karlovy, v rámci online nakupování. Účastníci výzkumu budou hodnotit jednotlivé faktory, které ovlivňují jejich postoj k nakupování na internetu a vliv pandemie onemocnění covidu-19 na jejich nákupní chování. Na základě těchto dat budou posléze navrhnuta opatření a doporučení, která by měla obchodníkům pomoci porozumět současným očekáváním a nárokům zákazníků a vylepšit tak uživatelský komfort při nakupování online. Metody: K získání výsledných dat byla využita kvantitativní metoda elektronického dotazování. V rámci této práce byla také využita obsahová analýza, při rozboru studií, odborných článků a průzkumů, zaměřujících se na danou problematiku. Výsledná data byla zpracována za využití základních deskriptivně statistických úkonů, jakými jsou absolutní četnost, relativní četnost a střední hodnota. Výsledky: Z výsledků studie vyplývá, že došlo k nárůstu ve využívání online nakupování u sledovaného vzorku osob. Z hlediska dopadů na nákupní chování, v souvislosti s pandemií covidu-19, respondenti nejčastěji uváděli, že začali více využívat...
Koncepce interního PR na FTVS UK
Viplerová, Tereza ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Koncepce interního PR na UK FTVS Cíle: Cílem diplomové práce je sestavit koncepci interních public relations na Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy pro akademický rok 2022/2023 na základě provedených analýz a výzkumu mezi studenty fakulty. Metody: Pro marketingový výzkum byla použita metoda skupinové diskuse, která pomohla pochopit, jaké jsou konkrétní očekávání a klíčové požadavky studentů v komunikaci vůči vedení fakulty a jak studenti vnímají, že jsou tato očekávání a požadavky na UK FTVS naplňovány. Společně s využitím zúčastněného pozorování mohla být sestavena analýza interní skupiny a využívaných nástrojů interních PR. Výsledky: Z uskutečněného výzkumu vyplývá, že studenti jsou na fakultě celkově spokojeni, nicméně vnímají určité nedostatky v komunikaci vedení školy. Největší problém je spatřován v nedostatečné, pozdní a částečné komunikaci, která se objevuje jak při komunikování informací o studiu, tak při informování o jiných skutečnostech na fakultě. Tato neinformovanost se projevuje v rámci ne zcela vhodného využívání některých nástrojů pro interní komunikaci. Nástroje a oblasti, které byly v diskusi nejvíce připomínkovány, jsou studijní oddělení, e-mailová korespondence a využití webových stránek a sociálních sítí jako hlavních komunikačních nástrojů interních PR....
Marketingový mix plaveckého bazénu v Kralupech nad Vltavou
Novák, Vojtěch ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název Marketingový mix plaveckého bazénu v Kralupech nad Vltavou Cíle Cílem této bakalářské práce je identifikovat největší negativní mezery vycházející z metody SERVQUAL v poskytovaných službách plaveckého bazénu v Kralupech nad Vltavou. Metody K získání potřebných informací byl využit kvantitativní průzkum, konkrétně písemné dotazování prostřednictvím SERVQUAL dotazníku, který byl distribuován na pokladně plaveckého bazénu. Tento dotazník porovnává a zkoumá očekávanou kvalitu služeb v daném podniku, jakou si zákazník představuje a skutečně vnímanou kvalitu poskytovaných služeb. Výsledky Na základě dotazníkového šetření s použitím metody SERVQUAL byly identifikovány největší negativní naměřené mezery. Mezi ně patří zejména: adekvátní teplota vody (-1,099), moderně vybavený areál (-0,983), informovanost zákazníků (-0,869) a vhodná otevírací doba (-0,804). Klíčová slova dotazníkové šetření, metoda SERVQUAL, služby, kvalita, zákazník
Popularita stanice ČT sport i ve srovnání s ostatními televizními stanicemi
Hampl, Jakub ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Popularita stanice ČT sport i ve srovnání s ostatními televizními stanicemi Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je v rámci marketingového výzkumu zjištění a popsání popularity sportovní stanice ČT sport i ve srovnání s ostatními televizními stanicemi. Práce je zaměřena na zjištění popularity u diváků této televizní stanice prostřednictvím dotazníkového šetření. Na závěr na základě provedeného výzkumu sepsat určitá možná doporučení. Metody: Marketingový výzkum spočíval ve využití kvantitativní metody. Pro marketingový výzkum popularity stanice ČT sport byla využita metoda elektronického dotazování prostřednictvím webové stránky Survio.com. Teoretická část práce vychází z rešerše literatury. Výsledky: Provedeným výzkumem bylo zjištěno, že kromě zjišťování samotné popularity je velmi důležité brát v úvahu, jak se na ní díváme. Stanice ČT sport je stále mezi pasivními diváky sportu populární (oblíbená) a známá. Diváci preferují její sportovní přenosy a jsou s nimi spokojeni. S prací osobností, které jsou vidět v rámci vysílání, jsou také poměrně spokojeni. Nejznámějšími a nejoblíbenějšími tvářemi jsou především komentátoři - Robert Záruba a Jaromír Bosák. Faktem je, že část diváků reflektuje nedostatečnou nabídku přenosů konkrétních sportů - fotbal. Na druhou stranu pravidelné pořady a...
Porovnání vztahu profesionálních a amatérských hráčů e-sportu ke sportu
Halberštát, Jiří ; Jarošík, Richard (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Porovnání vztahu profesionálních a amatérských hráčů e-sportu ke sportu Cíle: Cílem bakalářské práce je zjistit, jak odlišný mají profesionální a amatérští hráči e- sportu vztah ke sportu. Metody: V práci byla užita metoda kvantitativního šetření, konkrétně elektronického dotazníku, který sloužil k získání dat od respondentů. K popisům získaných dat byla užita metoda deskriptivní analýzy a poté byly výsledky obou skupin porovnány díky komparativní metodě. Výsledky: Bylo zjištěno, že nejčastěji sledují jak amatéři, tak i profesionálové sportovní dění pomocí televizních zařízení či jiných streamovacích a online platforem. Nejčastější sportovní fanoušci z řad e-sport hráčů se pohybují na hodnotě 4 až 5 ze zvolené sedmistupňové škály. Soubor amatérských hráčů představoval z 791 respondentů celkem 729 jedinců, takže soubor odpovědí u této skupiny velmi často odpovídal celkovému souboru, u profesionálů se ale našli určité odlišnosti, kterými byla tato skupina specifická. Nejčastěji sledovaným sportem u amatérů i profesionálů byl fotbal s výrazným náskokem, dále následoval lední hokej a poté další sporty jako MMA, baseball, basketbal či formule 1. Všechny tři hypotézy práce byly vyvráceny. Dále bylo zjištěno, že z řad amatérů sport aktivně a pravidelně provozují dvě třetiny, což je o 10 % více než...
Využití Instagramu v marketingové komunikaci české fotbalové reprezentace žen
Šulc, Vojtěch ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Využití Instagramu v marketingové komunikaci české fotbalové reprezentace žen Cíle: Cílem této práce je najít doporučení ke zlepšení marketingové komunikace české ženské fotbalové reprezentace na sociální síti Instagram. Metody: Hlavní metodou v práci použitou je analýza příspěvků ženské fotbalové reprezentace publikovaných na Instagramu během předem definovaného období - tzv. "reprezentačního srazu". Dalšími užitými metodami jsou analýza sekundárních dat a provedení hloubkového rozhovoru s expertem v oboru marketingové komunikace na sociálních sítích. Výsledky: V práci bylo zjištěno, že aktuální marketingová komunikace ženské fotbalové reprezentace je na dobré úrovni. I přesto byly ale odhaleny určité chyby a nedokonalosti různého charakteru, kterým je třeba se v rámci zachování kvality komunikace vyvarovat. Na základě tohoto poznatku byla navržena konkrétní doporučení, která mají potenciál úroveň komunikace vylepšit. Klíčová slova: sociální sítě, sport, marketing, ženský fotbal
Vnímání hodnoty značky Český olympijský tým
Rovňanová, Michaela ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Nachtigalová, Petra (oponent)
Název: Vnímání hodnoty značky Český olympijský tým. Cíle: Cílem práce je zjistit pozici značky Český olympijský tým včetně vnímání sponzorů a na základě tohoto zjištění navrhnout pro vybraného partnera projekt Customer Journey Map, který by pomohl zlepšit fungování, vnímání a atraktivitu tohoto partnerství s ČOT. Metody: Teoretická část byla vypracována pomocí studia odborné literatury. Pro sběr dat byla stěžejní kvantitativní metoda elektronického dotazování na vzorku české populace z Českého národního panelu a dotazování návštěvníků Olympijských festivalů. Největší přínos poskytlo srovnání údajů z jednotlivých vln dotazování. Na základě těchto výsledků byly vizuálně zpracovány zkušenosti respondentů pomocí speciální metody Customer Journey Map a byla navržena konkrétní doporučení. Jako doplnění vlastních informací o olympijské značce posloužily výzkumy Mezinárodního olympijského výboru. Výsledky: Značka Českého olympijského týmu není Čechům cizí, spojují si ji s českou reprezentací a mají k ní pozitivní vztah. Značku vnímají jako čestnou, pozitivní a tradiční. Nejčastěji spontánně zmiňovaným partnerem ČOT je bývalý generální partner Škoda Auto. V podpořené znalosti vede Česká televize. Dobrých výsledků se dostalo také partnerům Alpine Pro, Pilsner Urquell a ČEZ. Získaná data zaujímala významnou...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 597 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.