Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Moderní aplikace Facebook marketingu ve fotbalovém prostředí
Sočka, David ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Moderní aplikace Facebook marketingu ve fotbalovém prostředí Cíle: Cílem této diplomové práce je vyvodit doporučení pro správu účtu FORTUNA:LIGY na sociální síti Facebook jako marketingového nástroje. Metody: Hlavní metodou využitou ve výzkumu byla analýza zaměřená na příspěvky publikované na Facebooku FORTUNA:LIGY. Pro zajištění objektivity výsledků byla tato metoda podpořena analýzou oficiálních statistik a realizací ohniskové skupiny s odborníky. Výsledky: Výzkum práce potvrdil, že Facebook je v současnosti důležitou součástí marketingové komunikace FORTUNA:LIGY. Analyzované příspěvky v určitých aspektech reflektovaly moderní trendy vycházející z informací zjištěných v odborné literatuře. Jednalo se například o tvorbu zábavného obsahu, videí ze zákulisí, nebo publikaci příspěvků s vysokou úrovní zapojení uživatelů. Navržená doporučení se následně zaměřovala především na oblasti, ve kterých byly nalezeny určité nedostatky. Z celkového počtu devíti doporučení bylo prvních sedm určeno obecným radám věnovaným správě účtů na Facebooku. Mohou je proto využít při zohlednění vlastních specifik i subjekty s odlišným zaměřením. Další dva body už směřovaly na konkrétní oblasti, kterými je zajištění aktuálních videozáběru ze zápasů a úzká spolupráce s kluby účastnícími se české nejvyšší fotbalové...
Využití Facebooku v marketingové komunikaci FORTUNA:LIGY
Sočka, David ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Využití Facebooku v marketingové komunikaci FORTUNA:LIGY. Cíle: Cílem této práce je vyvodit doporučení pro zlepšení využívání sociální sítě Facebook v rámci marketingové komunikace FORTUNA:LIGY. Metody: Hlavní metodou, která byla v práci využita, byla analýza příspěvků FORTUNA:LIGY na Facebooku. Ta byla doplněna o statistické údaje vyplývající z analýzy sekundárních dat. Pro zvýšení objektivnosti práce a zisk dalších názorů ze strany fanoušků byla uskutečněna také skupinová online diskuze formou videokonference. Výsledky: Práce ukázala, že správa účtu FORTUNA:LIGY na Facebooku je aktuálně na dobré úrovni. I přes to byla navržena doporučení, která mohou momentální úroveň posunout výše. Mezi tato doporučení patří možnost změny formátu příspěvků, zvýšení četnosti příspěvků zaměřených na interakce s fanoušky a tvorba propracovanějších grafik. Následně by bylo vhodné zařadit větší množství krátkých fotografických alb a video záběrů z aktuálního i dřívějších ročníků soutěže. Skupinová diskuze přinesla další návrhy ke zlepšení. Respondenti nebyli příliš spokojeni s výrazným využíváním partnerů, špatně zvoleným pozadím, vybraným fontem písma nebo s vycentrováním textu. Klíčová slova: sociální sítě, fotbal, sport, marketing

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.