Název: Využití Instagramu v marketingové komunikaci české fotbalové reprezentace žen
Překlad názvu: Utilization of Instagram in marketing communication of the Czech women's national football team
Autoři: Šulc, Vojtěch ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; sociální sítě; sport; ženský fotbal; Marketing; Social Media; Sport; Women's Football

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/175323

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-508728


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-09-28, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet