Název: Vnímání hodnoty značky Český olympijský tým
Překlad názvu: Brand value perception of the Czech Olympic Team
Autoři: Rovňanová, Michaela ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Nachtigalová, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Customer Journey Map; marketing; výzkum; Český olympijský výbor; Customer Journey Map; Czech Olympic Committee; marketing; research

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/174431

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-507587


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-07-24, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet