Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 83 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Čeští návštěvníci kina: klíčové segmenty a jejich mediální chování
Svoboda, Martin ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Cílem práce je nalézt a popsat pravidelného návštěvníka kina. Práce tak popisuje situaci na trhu s kinem jako formou zábavy, kde identifikuje dva klíčové mezníky vývoje trhu poslední doby. Práce popisuje skupinu pravidelných návštěvníků kina a nachází dva segmenty, které podrobně rozebírá z pohledu jejich životního stylu, názorů a mediální konzumace. Práce zároveň srovnává své výstupy s výzkumem z roku 2004, kde je vidět určitý vývoj ve složení divácké obce kin v České republice. Práce vychází z největšího komerčního výzkumu, který v České republice kontinuálně probíhá a spojuje jeho výstupy s dalšími výzkumy. Část práce popisující spotřebitele může sloužit zadavatelům reklamy jako informace o tom, koho svou reklamou v kinech mohou zasáhnout. Část o mediální konzumaci dává distributorům filmů informace o tom, kde komunikovat aby zasáhli požadovanou cílovou skupinu.
Zdravá strava ve vnímání českého spotřebitele
Hlaváčová, Markéta ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Říha, David (oponent)
Cílem práce bylo zjistit a popsat asociace, které spotřebitelé spojují se zdravou stravou. Především zjistit to, co si pod pojmem zdravá strava představují a jaké další motivy spotřebitele v souvislosti se zdravou stravou napadají. K zjištění těchto asociací bylo využito hloubkových rozhovorů ZMET. V práci jsou prezentovány výstupy výzkumu a dále informace týkající se širšího kontextu trhu se stravováním, zejména pak specifik marketingu zdravé stravy. Poznatky je možno využít při plánování marketingového mixu potravinářských firem. V rámci výzkumu bylo zjištěno, že zdravé stravování pro spotřebitele nepředstavuje konzumaci určitého specifického druhu potravin, ale jde o přístup ke stravování. Přístup ke stravování, který zohledňuje to, jaká strava a jaké chování je pro člověka z hlediska zdraví vhodné. Zdravou stravu pro respondenty představovala zejména domácí jídla z kvalitních, čerstvých, přírodních surovin. Podle vyjádření respondentů, je zdravá strava stravou, která odpovídá řadě principů. Zejména jde o princip pestrosti a vyváženosti.
Segmentace v sociálním marketingu: Aplikace na kampani proti nadměrné konzumaci alkoholu
Strunová, Milena ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Říha, David (oponent)
Cílem diplomové práce je provedení segmentace české populace využitelné v sociálním marketingu, konkrétně pro vytvoření sociálního programu s tématem zodpovědné konzumace alkoholu. Základem segmentace je přístup segmentované skupiny k alkoholu, přičemž vzniklé segmenty jsou dále profilovány dle jejich životního stylu. V teoretické části práce je nejprve vysvětleno, proč je důležité věnovat pozornost problematice konzumace alkoholu v České republice a jaké důsledky zvýšená konzumace alkoholu může pro jednotlivce, společnost a stát mít. Zároveň je uvedeno, do jakých programů spojených s problematikou alkoholu, se již stát zapojil. Následně je charakterizována segmentace v sociálním marketingu a vysvětleny přístupy, které se využívají. V praktické části práce je prostřednictvím analytického programu Data analyzer provedena segmentace využívající databázi MML -- TGI dat poskytované společností Median. Pro segmentaci byla využita demografická, geografická a hlavně životně stylová kritéria pro detailní profilaci všech segmentů. Výstupy segmentace mohou být využity neziskovými organizacemi či Národním protidrogovým koordinátorem ve vytváření sociálního programu, jehož tématem je zodpovědná konzumace alkoholu.
Qualitative study of Slovak respondents perception of health: implications for health marketing
Šefčíková, Natália ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Říha, David (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu zdraví v rámci marketingu zdraví, který je v práci identifikován jako široký pojem zahrnující jak branding veřejného zdraví, tak i branding zdraví v oblasti komerčního marketingu. Důraz je kladen na prostředí slovenského trhu. Teoretická část se zabývá pojmem zdraví, jeho hodnoty a zdravotní gramotnosti. Následuje situační analýza slovenského trhu se zdravím, demografického vývoje a charakteristika zdraví a zdravotnictví v Československu. Jádro teoretické části práce tvoří komplexní analýza marketingu zdraví. Praktická část pomocí kvalitativní metody výzkumu trhu ZMET zkoumá vnímání zdraví slovenskými respondenty, propojuje poznatky získané v teoretické části a na základě omezení, se kterými je daný výzkum spojen, vyvozuje doporučení pro marketing zdraví. Cílem práce je poukázat na důležitost pronikání do mysli spotřebitelů při tvorbě kampaní a aplikovat odhalené hluboké metafory do designu produktů, reklam a obecně marketingové komunikace.
Neuromarketing: Conceptualization of neuromarketing usage in marketing process
Janečková, Kamila ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Neuroscience je nová vědecká disciplína studující lidskou nervovou soustavu a mozek, a jejím cílem je mimo jiné zjistit, jak probíhá rozhodovací a motivační proces člověka. Jedním z oborů této vědy je neuromarketing, který začíná být stále více využíván jako metodologie marketingového výzkumu, která tvrdí, že umí odhalit to, co si lidé opravdy myslí, a nejen to, co tvrdí. Ohledně této metodologie stále existuje mnoho otazníků, a zejména na českém trhu, kde je o tomto tématu obecně nižší povědomí, obchodní společnosti, a reklamní a výzkumné agentury si nejsou jisti, zda, jak a kdy ji používat v průběhu marketingového a komunikačního procesu. Tato práce má za cíl vrhnout světlo na tuto problematiku a poskytnout hlubší analýzu této výzkumné metodologie a její přítomnosti na českém trhu. Prostřednictvím primárního a sekundárního výzkumu, a popisu několika případových studií a provedených rozhovorů, se autorka pokusí konceptualizovat uplatnění neuroscience v oblasti marketingu, a tím pomoci s rozhodnutím o tom, v jakých případech může být tato metoda zvažována pro použití v praxi.
Zdravý životní styl seniorů a možnosti jeho ovlivňování
Nitschová, Dorota ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Říha, David (oponent)
Práce se zabývá životním stylem českých seniorů. Jejím cílem je identifikovat bariéry zdravého životního stylu seniorů. Zkoumá, zda senioři, žijí zdravě a jak je lze ke zdravému životnímu stylu co nejefektivněji motivovat. V teoretické části se práce zabývá pojmem zdravý životní styl. Jelikož práce pojednává o seniorech, bylo nutné specifikovat pojem senior a k němu vymezit i pojem aktivní stárnutí. Práce poukazuje na současný demografický vývoj, kde je charakterizován pojem podpora zdraví a sociální marketing. Praktická část obsahuje výzkum provedený na vzorku 105 českých seniorů ve věku 60 let a více. Závěrem práce je na základě zjištěných bariér navržen sociálně marketingového program, jak posílit zdravý životní styl českých seniorů a tedy i zlepšit kvalitu jejich života.
Motivace návštěvníků památek regionálního a národního významu: komparace hradů Loket a Karlštejn
Mazur, Artem ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Jedním z důležitých aspektů kulturního dědictví je jeho propojení s vytvářením národní a regionální identity. Cílem práce je komparace motivace návštěvníků památek národního a regionálního významu, a to na základě výzkumu provedeného na hradě Loket a jeho porovnání s daty získanými z šetření na hradě Karlštejn. Komparace byla provedena ve čtyřech oblastech -- územní zdroje návštěvnosti, asociace a vnímané hodnoty, vyhledávání informací a rozhodování návštěvníků. Na základě analýzy jsou pak stanovena některá doporučení především v oblasti dalšího rozvoje produktu a služeb kulturních památek regionálního významu.
Marketingové plánování v FMCG: případová studie značky Lovela
Waniausová, Lucie ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je identifikovat specifika marketingového plánování pro trh FMCG a vytvořit reálný roční marketingový plán značky Lovela na rok 2012. Práce je sestavena ze tří logicky navazujících částí. První část práce je ryze teoretická a shrnuje poznatky získané z dostupné literatury věnující se tématu marketingového plánování a jeho fázím. Ve druhé části jsou jednotlivé fáze blíže popsány z praktického pohledu brand manažerů působících na rychloobrátkovém trhu. Pro získání výpovědí manažerů je využito expertních rozhovorů. Ve třetí části je na základě získaných poznatků a doporučení sestaven konkrétní roční marketingový plán.
Stimulování opakovaného nakupování: Případová studie firmy Solosso
Klimo, Ján ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Cílem práce je navrhnout strategie, které ziskovým způsobem stimulují opakované nakupování zákazníků firmy Solosso, e-commerce start-upu, jenž produkuje na míru šité pánské košile. V zájmu dosažení vytyčeného cíle byl zpracován přehled literatury na toto téma společně s modely pro analýzu hodnoty zákazníků, které byly následně aplikovány na klientskou bázi firmy Solosso. Dále byl proveden výzkum mezi zákazníky firmy, aby bylo možné lépe pochopit jejich nákupní chování. Na základě aplikace modelů a výsledků výzkumu práce přináší seznam doporučení pro zlepšení produktu a pro efektivnější akvizici klientů. Závěrem prezentuje strategie pro ziskovou stimulaci opakovaného nakupování čtyř hlavních skupin zákazníků firmy. Práce předpokládá, že navrhované metody a strategie mají potenciál výrazně zvýšit zisky firmy Solosso a mohou být také aplikovány v jiných firmách.
Rebranding: Garnier case study
Veselý, Radovan ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Sochorová, Mária (oponent)
Práce se zabývá problematikou rebrandingu nebo změny značky na konkrétním případě z České Republiky. Cílem práce je přijít s konkrétní strategií kampaně rebrandingu pro značku Garnier Naturals. Hlavním přínosem práce je určení jednak obecných pravidel rebrandingu jakož i stanovení konkrétního procesu na základě atributů rebrandovane značky Garnier Naturals. V teoretické části je sesbíraná teorie značky a případové studie úspěšného a neúspěšného rebrandnigu. Z nich jsou vyvedeny závěry o správných a špatných praktikách při tomto procesu. V aplikační části se nachází studia image původní značky, analýza kvantitativního výzkumu na internetu a analýza kvalitativního výzkumu - skupinových rozhovorů. Závěr se zabývá součtu zjištěných skutečností a doporučením správné strategie rebrandingu pro danou značku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 83 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.