Název: Marketingové plánování v FMCG: případová studie značky Lovela
Překlad názvu: Marketing Planning in FMCG: Case Study Lovela
Autoři: Waniausová, Lucie ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: expertní rozhovory; marketingové plánování; trh FMCG; expert interviews; FMCG market; marketing planning

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32006

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-114382


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet