Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové plánování v FMCG: případová studie značky Lovela
Waniausová, Lucie ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je identifikovat specifika marketingového plánování pro trh FMCG a vytvořit reálný roční marketingový plán značky Lovela na rok 2012. Práce je sestavena ze tří logicky navazujících částí. První část práce je ryze teoretická a shrnuje poznatky získané z dostupné literatury věnující se tématu marketingového plánování a jeho fázím. Ve druhé části jsou jednotlivé fáze blíže popsány z praktického pohledu brand manažerů působících na rychloobrátkovém trhu. Pro získání výpovědí manažerů je využito expertních rozhovorů. Ve třetí části je na základě získaných poznatků a doporučení sestaven konkrétní roční marketingový plán.
Finanční analýza
Waniausová, Lucie ; Eysseltová, Sylvie (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Finanční analýza společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. je provedena na základě dostupných účetních výkazů v letech 2003 až 2007. Využívá honocení na základě horizontální, vertikální analýzy, analýzy poměrových ukazatelů, EVA, bonitních a bankrotních modelů, srovnání s odvětvím i s konkurencí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.