Název: Kvalitatívna štúdia vnímania zdravia slovenskými respondentmi: implikácie pre marketing zdravia
Překlad názvu: Qualitative study of Slovak respondents perception of health: implications for health marketing
Autoři: Šefčíková, Natália ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Říha, David (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: branding zdraví; marketing zdraví; vnímání zdraví; zdravotní gramotnost; ZMET; health branding; health literacy; health marketing; perception of health; ZMET

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34560

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-149821


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-02-07, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet