Název: Neuromarketing: Conceptualization of neuromarketing usage in marketing process
Překlad názvu: Neuromarketing: Conceptualization of neuromarketing usage in marketing process
Autoři: Janečková, Kamila ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: advertising; marketingový proces; marketingový výzkum; mozek; neuromarketing; neuroscience; advertising; brain; marketing process; marketing research; neuromarketing; neuroscience

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34504

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-142289


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-31, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet