Název: Stimulating Repeat Purchase Behavior: Case Study of Solosso Company
Překlad názvu: Stimulování opakovaného nakupování: Případová studie firmy Solosso
Autoři: Klimo, Ján ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: databázový marketing; hodnota zákazníka; opakované nakupování; zákaznické chování; customer behaviour; customer retention; customer value; database marketing; repeat purchasing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31579

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113956


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet