Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 84 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
SIMPLY CLEVER PODCAST jako příklad firemního podcastu v České republice
Nečesaná, Eva ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Vodičková, Karolína (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje současnému fenoménu podcastingu a jeho využití v komerční sféře na příkladu jednoho konkrétního pořadu. Podcasty jsou stále častěji využívány firmami jako nástroj pro marketingovou propagaci nebo pro komunikaci s médii a veřejností. Vlastní komunikační podcast vydává i společnost ŠKODA AUTO, a právě její SIMPLY CLEVER PODCAST je hlavním předmětem této práce. Teoretická část definuje termín podcast, popisuje charakteristiky a historii tohoto média a specifika jeho využití pro firemní komunikaci. Následuje část metodologická představující jednotlivé metody využité při tvorbě práce. Praktická část je koncipována jako případová studie zaměřená na výzkum uvedeného pořadu s cílem jej co nejdetailněji představit. Nejprve je poznatky získanými zúčastněným pozorováním popsáno fungování oddělení zodpovědného za PR komunikaci firmy ŠKODA AUTO, mezi jehož kompetence patří i tvorba podcastu. Následně jsou sepsány detailní poznatky o zkoumaném případu získané jeho analýzou a rozhovory s tvůrci. V závěru praktické části je předložen ucelený popis SIMPLY CLEVER PODCASTU, jeho charakteristik, procesu tvorby a přínosu pro komunikaci společnosti, a také toho, jakým způsobem naplňuje specifika firemního podcastingu.
Komparace marketingových strategií vybraných českých klinik estetické medicíny
Phamová, Phu Thaonhi ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Bakalářská práce se věnuje marketingovým komunikacím klinik estetické chirurgie Asklepion a Esthé. Při zhotovení teoretické části byla využita metoda literární rešerše. Nejprve je představen diskurz estetické medicíny od (napsala bych z dob) dob Československa až po současnost. Následně se práce okrajově zabývá i související problematikou etiky a dalším kontroverzním tématům. Teoretická část je zakončena vysvětlením termínů z marketingového a komunikačního mixu. Pro celkové ukotvení jsou definice rozšířeny o specifika ze zdravotnictví. Následuje praktická část, která vychází z obsahové analýzy komunikačních mixů klinik. Konkrétně se jedná o analýzy 4P, různých forem reklam, osobního prodeje, word of mouth, PR, event marketingu a online komunikace s důrazem na sociální sítě. Součástí analýzy kliniky Asklepion je hloubkový rozhovor s marketingovým ředitelem Ing. Martinem Kubáněm, který poskytl interní náhled do komunikační strategie společnosti. Marketingovou komunikaci kliniky Esthé komentuje doc. MUDr. Ondřej Měšťák Ph.D., syn doc. MUDr. Jana Měšťáka, CSc., tedy zakladatele kliniky. Hloubkové rozhovory si kladou za úkol dodat analýzám na komplexitě. Cílem práce je vystihnout charaktery komunikací jednotlivých klinik. Následuje samotné porovnání marketingových strategií zařízení Asklepion a Esthé,...
Srovnání sémiotické analýzy vybraných log a jejich vnímání příjemci
Fialová, Alžběta ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Podzimek, Jan (oponent)
Tématem této bakalářské práce rozdílnost a individualit vnímání vizuálních prvků, konkrétně log. Teoretická část práce se zabývá logem samotným a pojmům s ním souvisejícím, jeho vznikem, historií a vývojem, jeho funkcí v kontextu dnešní doby, jeho současnou podobu Cílem praktické části bakalářské práce je srovnání sémiotické analýzy log sedmi krajů České jejich vnímáním příjemci. Podle jednotlivých použitých prvků log, barev, tvarů forem, písma a symbolů, je provedena jejich sémiotická analýza. Na základě jejích výsledků jsou sestaveny hypotézy, které jsou využity pro vytvoření možností odpovědí dotazníkového šetření. Tyto možnosti jsou tak tvořeny předpokládanými charakteristikami a Možnosti jsou doplněny o zamýšlené významy log ze strany jejich autorů či zadavatelů. Výsledky dotazníkové šetření jsou porovnány s výsledky sémiotické analýzy i se zamýšlenými významy log. Tím je zároveň ověřena pravdivost hypotéz. Do dotazníkového šetření bylo o celkem 309 respondentů, rozděleno podle genderu, věku, nejvyššího dosaženého vzdělání a místa trvalého bydliště.
Digitální móda a její propagace očima českých značek
Laufer, David ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Bakalářská práce přináší poznatky z oblasti digitální módy a jejího uplatnění v marketingu. Zkoumá vliv digitalizace na navrhování, propagaci, prodej a nošení oděvů a na podkladě výzkumů a ukázek využití digitální módy představuje její zefektivňující a obohacující vliv na procesy firem i zážitky spotřebitelů. Nato analyzuje pohledy respondentů z řad českých značek pracujících s digitální módou - digitálních módních studií giz'mo lab a Ofform3D a modelingové agentury New Aliens nabízející digitální skeny modelů a modelek. Marketing respondenti vnímají jako pro digitální módu nejsilnější segment a přibližují vlastní praxi například na pražském a helsinském týdnu módy i snahy o inovaci v oblasti prodeje především pomocí digitálního fittingu. Digitální móda umožňuje podle respondentů jak četná obchodní uplatnění posilující navrhování, propagaci i prodej, tak může sloužit čistě jako kreativní a umělecká forma, která zůstává ve virtuálním prostředí či jen dále obohacuje fyzické oděvy. Digitální móda má i potenciál zvyšovat udržitelnost - nicméně spotřebovává energii a může být zneužita fast fashion, což tento segment problematizuje. Obavy se ve výpovědích objevují i ohledně souvisejících NFT. Rozkoly byznysu a umění, realističnosti a snové estetiky, fyzického a virtuálního prožitku se vyjevují napříč...
Analýza marketingových aktivit předních českých tenistů na sociálních sítích v letech 2015-2020
Vondra, Martin ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Hrbáčková, Anna (oponent)
Bakalářská práce popisuje marketingové aktivity vybraných českých tenistů na sociálních sítích v letech 2015-2020. Teoretická část práce se zaměřuje na představení základních teorií. Popisuje základní teorie marketingu, sportovního marketingu, online marketingu a influencer marketingu. V kapitole zaměřené na sponzoring se práce věnuje základním definicím sponzoringu, jeho aplikaci ve sportu a konkrétně v tenise. Kapitola zaměřená na tenisový marketing a sponzoring se věnuje aplikaci teoretických vymezení na tenis jako sport. Práce popisuje, jaké způsoby sportovního marketingu se v tenise objevují, a vysvětluje, jak fungují. Praktická část bakalářské práce představuje kvantitativní obsahovou analýzu sociálních sítí vybraných českých tenistů v rámci splnění cílů práce. Zkoumaným obdobím jsou roky 2015-2020. Část je rozdělena do pěti bloků, každý blok analyzuje vybraného tenistu a jeho tři vybrané sociální sítě Instagram, Facebook a Twitter. Jednotlivé bloky popisují marketingové aktivity českých tenistů na sociálních sítích, a jaké produkty propagují. Výsledky této analýzy jsou poté aplikovány na výzkumné otázky a hypotézy a je vyvozen závěr.
Analýza komunikační strategie České filharmonie v letech 2019-2021
Králová, Alžběta ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Bakalářská práce Analýza komunikační strategie České filharmonie v letech 2019-2021 pojednává o art marketingu, konkrétně marketingu symfonických orchestrů a koncertů vážné hudby. V teoretické části se věnuji teoretickému vymezení art marketingu od definice přes historický vývoj až po jeho specifika v době digitálních technologií. První část práce také podává přehled o symfonických orchestrech v České republice a v zahraničí a pojednává o historickém vývoji nejstaršího českého orchestru České filharmonie a jeho financování. Praktickou část práce tvoří případová studie zaměřená na analýzu komunikačních aktivit České filharmonie v letech 2019-2021. Za tuto dobu instituce změnila svou vizuální identitu, spustila kampaň Spojení hudbou na oslavu 125. výročí svého založení a v době pandemie za pomocí digitální koncertní síně nabídla posluchačům streamované koncerty. Proměna a budoucí směřování marketingové komunikace je dále zkoumáno za pomocí hloubkového rozhovoru s PR managerem České filharmonie.
Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci píseckých a pražských kaváren
Kuchařová, Klára ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Vodičková, Karolína (oponent)
Předložená bakalářská práce se zaměřuje na tématiku sociálních sítí, jejich využití a následně jejich využití v rámci marketingové komunikace. Práce se dělí na dvě části. První část se věnuje teorii a zabývá se historií, teoriemi a definicemi sociálních sítí a marketingové komunikace jako celku. Druhá, a zároveň hlavní část práce, je praktická. Za výzkumnou metodu byla zvolena kvalitativní obsahová analýza, jejíž pomocí budou analyzovány obsahy sociálních sítí deseti kavárenských zařízení ve dvou českých městech. Cílem analýzy je pochopit a porozumět marketingové komunikaci kavárenských zařízení skrze sociální sítě a provést komparaci mezi předem určenými komunikačními aspekty se zákazníky. A zároveň si také odpovědět na výzkumné otázky a hypotézy, které jsem si určila na začátku práce.
Návrh grafické podoby 55.Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech (KVIFF)
Vernerová, Tereza ; Slanec, Jaroslav (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Mezinárodní filmový festival v Karlových Varech patří mezi nejvýznamnější kulturní události u nás i v Evropě. Každoročně tak přiláká pozornost filmových tvůrců, celebrit, fanoušků, ale i novinářů. O každém ročníku se napíše desítky textů. Pětapadesátý ročník byl výjimečný opětovným posunutím termínu. Pandemie koronaviru přípravy organizátorům zkomplikovala a festival se konal o více než rok později. Kvůli čemuž byla na festival upřena o to větší pozornost. Tato bakalářská práce se věnuje 55. ročníku MFF Karlovy Vary. V teoretické části se zaměřuje na mediální obraz festivalu. Mapuji jeho přípravy, průběh devíti festivalových dní a následné ohlasy a dozvuky po konci festivalu. V praktické části se soustředím na vizuální podobu festivalu. Cílem této části práce bylo vytvořit jeho grafickou podobu. Zaměřuji se na tvorbu plakátu, které jsou hlavní vizuální podobou festivalu. Následně portfolio doplňuji podobou festivalových pasů a merchandisingu.
Digitální komunikace vybraných českých hudebních interpretů cílících na zahraniční trh za rok 2021
Vojík, Vít ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Cílem práce je popsat situaci na českém hudebním trhu z hlediska využívání sociálních médií tuzemskými interprety pro jejich propagaci do zahraničí. Teoretická část se věnuje důležitosti budování osobní značky pro růst digitální komunity interpretů a následně předkládá teoretické poznatky o tvorbě obsahu pro sociální média. Praktická část analyzuje komunikaci 3 vybraných tuzemských interpretů cílících na zahraniční trhy v roce 2021. Získaná data jsou porovnávána mezi sebou a s teorií. V závěrečné části jsou popsána autorova komunikační doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 84 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.