Název: Analýza komunikační strategie České filharmonie v letech 2019-2021
Překlad názvu: Analysis of the communication strategy of the Czech Philharmonic in the years 2019-2021
Autoři: Králová, Alžběta ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: art marketing; pandemie; streamované koncerty; vážná hudba; výkonné umění; Česká filharmonie; art marketing; classical music; Czech Philharmonic; pandemic; performing arts; stream concerts

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/173961

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-507522


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-07-24, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet