Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 276 záznamů.  začátekpředchozí179 - 188dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Prezentace sportu ve vysílání televize v České republice
Trnková, Lucie ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Prezentace sportu ve vysílání televize v České republice Cíle: Cílem této práce je měření a porovnání stopáže věnované jednotlivým sportům a sportovním reprezentacím ve veřejnoprávní a komerční televizi v rámci pravidelného sportovního zpravodajství v hlavním vysílacím čase. Na základě výsledků pozorování bude navrženo doporučení pro využití v marketingu a ve sportovních klubech. Metody: Samotný výzkum bude proveden pomocí metody pozorování sportovního zpravodajství v hlavním vysílacím čase na televizních stanicích ČT1 a TV Nova. Jedná se o nepřímé pozorování s využitím technického zařízení - televizní USB tuner a počítač. Z hlediska obsahu bude využita Berelsonova kvantitativní obsahová analýza, jež zkoumá obsah mediálních sdělení. V teoretické části je využita analýza dokumentů. Výsledky: Výsledky pozorování názorně zobrazují odlišné přístupy veřejnoprávní a komerční televize pro zařazení jednotlivých sportů do vysílání sportovního zpravodajství v hlavním vysílacím čase. Pro obě televize platí, že nejpopulárnějšími sporty ve sportovním zpravodajství jsou fotbal a lední hokej. Zároveň se projevuje trend popularity letních sportů, a to i v zimním období. Sportovní reprezentace dostávají větší prostor ve vysílání veřejnoprávní České televize. TV Nova se zaměřuje na self-promotion sportů...
Identifikace osobnosti značky mezinárodní sportovní události mistrovství světa v ledním hokeji
Višněvský, Andrej ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název práce: Identifikace osobnosti značky mezinárodní sportovní události mistrovství světa v ledním hokeji Cíle práce: Pomocí metody měření osobnosti značky identifikovat charakteristické vlastnosti vystihující značku mistrovství světa v ledním hokeji u pražské populace. Metoda: Po prostudování literatury zabývající se osobností značky byla vybrána standardizovaná metoda měření osobnosti značky podle autorů Geuens, Weijters, De Wulf (2009), která byla dále upravená o doporučení týkající se měření mezinárodních sportovních událostí podle Jany Petráčkové (2012). Výsledky: Značka mistrovství světa v ledním hokeji je nejvíce vystihována dimenzemi odpovědnost, aktivita a emocionalita. Tuto sportovní událost nejvíce charakterizují vlastnosti stabilní, aktivní a důvěryhodný. Na druhé straně nejméně vystihujícími dimenzemi mistrovství světa v ledním hokeji byly houževnatost a osobitost. Nejméně typickou vlastností se stala charakteristika odvážný. Klíčová slova: osobnost značky, marketingový výzkum, mezinárodní sportovní událost, mistrovství světa v ledním hokeji
Sporting immigrants and their effect on sport growth and popularity in a culture: a case study in czech basketball
Crossan Jr., William Morea ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Novotný, Jiří (oponent) ; Durdová, Irena (oponent)
SHRNUTÍ V ČEŠTINĚ Název: Sportovní imigranti a jejich vliv na rozvoj sportu a jeho popularity ve společnosti: studie českého basketbalu Klíčová slova: Migrace ve sportu, globalizace, figurativní teorie, basketbal Stanovení problému: Tato studie zkoumá vliv zahraničních sportovců na návštěvnost a rozvoj mladých hráčů v české basketbalové lize. Tato studie je popisná, dlouhodobě studující globalizaci ve sportu. Zkoumá využití zahraničních sportovců při zvyšování druhotné popularity sportu na nižší (tým, klub,entita) i vyšší úrovni (liga, federace, reprezentace). Cíl studie: Tato studie si dává za cíl hodnotit způsob využití zahraničních sportovců v české basketbalové lize jako základního kamene pro obchodní plány klubů a sportovní rozvoj. Je potřeba prozkoumat dlouhodobý rozvoj sportu jak z pohledu diváka a fanouška, tak i účastníka, a to z hlediska probíhající globalizace. Rostoucí znalosti těchto trendů v české basketbalové lize umožní nahlédnout na to, jaký efekt mají zahraniční sportovci na popularitu sportu i v jiných kulturách. Otázky výzkumu: 1. Jaká je korelace mezi účastí zahraničních sportovců v českém basketbalu a návštěvností diváků? 2. Jaká je korelace mezi účastí zahraničních sportovců v českých basketbalových týmech a početním růstem mládežnických týmů registrovaných k zápasům v rámci federace?...
Srovnání pracovních poměrů hráčů ledního hokeje v ČR a zahraničí
Vaňousová, Veronika ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Pata, Tomáš (oponent)
Název práce: Srovnání pracovních poměrů hráčů ledního hokeje v ČR a zahraničí Cíle práce: Cílem práce je porovnání povinností a práv jednotlivých pracovně - právních vztahů hráčů ledního hokeje v prvních dvou nejvyšších národních soutěžích v různých evropských státech. Na základě uvedené analýzy autorka praktikuje možné implementace v českých podmínkách. Metoda: Pro zpracování uvedeného tématu byla použita analýza sekundárních dat a desk research z oblasti ekonomie, managementu a profesionálního sportu. Pro kvalitativní výzkum vybraného vzorku hokejistů a manažerů byla použita metoda interview. Výsledky: Simulují aplikaci jednotlivých zahraničních pracovně - právních vztahů do českého prostředí, vždy s komentářem a porovnáním se stavem současným. Navrhují výhodnější podmínky pro právě dané národní soutěže. Klíčová slova: profesionální sport, lední hokej, profesionální hráč ledního hokeje, OSVČ - definice, práva a povinnosti, hráčská smlouva, závislá činnost - definice, práva a povinnosti, pracovní smlouva, hokejová liga.
Marketingový výzkum společenské odpovědnosti firem a možnosti její aplikace v oblasti zdraví a sportu
Šafaříková, Martina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název Marketingový výzkum společenské odpovědnosti firem a možnosti její aplikace v oblasti zdraví a sportu Cíl Prezentace výsledků marketingového výzkumu, vyhodnocení postojů středních a velkých firem působících v České republice ke společenské odpovědnosti, zhodnocení situace společenské odpovědnosti v ČR a doporučení firmám na základě výsledků z výzkumu. Metody dotazníkové šetření, sběr primárních dat Výsledky Bylo zjištěno, že společenská odpovědnost firem v České republice je na dobré úrovni, není však plně využit potenciál tohoto konceptu, s ohledem na znalost, přínosy a možnosti aplikace CSR. Aktivity společenské odpovědnosti vázané na zdraví a sport jsou obecně považovány za důležité a ve většině zkoumaných firem se v určité formě objevují. Klíčová slova společenská odpovědnost firem, marketingový výzkum, dotazníkové šetření, zdravý pohyb, zdravý životní styl, sport
Marketingový výzkum osobnosti sportovní značky Nike
Ondrášková, Adéla ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový výzkum osobnosti sportovní značky Nike. Cíle: Cílem bakalářské práce je na základě marketingového výzkumu zjistit, jaká je osobnost sportovní značky Nike. Poté na základě výsledků provedeného výzkumu navrhnout případná řešení, která by vedla ke kvalitnějšímu strategickému řízení značky Nike. Studie bude zaměřena na silné a slabé stránky uvedené značky a jejich důležitost pro zákazníka. Metody: Pro získání primárních dat byla použita metoda písemného dotazování s prvky dotazování elektronického. Identifikace osobnosti sportovní značky Nike byla provedena pomocí metody měření osobnosti značky podle Jennifer Lynn Aaker (1997). Interpretace získaných dat byla provedena jejich statistickou analýzou. Výsledky: Výsledky výzkumu ukázaly, že sportovní značku Nike charakterizují vlastnosti originální, optimistická, trendy, cool, mladá, nápaditá, aktuální, současná, úspěšná, vůdčí, sebejistá a good-looking. Naopak vlastnosti maloměstská, zaměřená na rodinu a ochranářská nejsou této značce vlastní. Klíčová slova: sportovní značka, osobnost, marketingový výzkum
Analýza pohybových programů v Pure Jatomi Fitness Harfa
Nechvílová, Denisa ; Bunc, Václav (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název ANALÝZA POHYBOVÝCH PROGRAMŮ V PURE JATOMI FITNESS HARFA Cíle Cílem mé bakalářské práce je zhodnocení nabízených pohybových programů ve fitness centru Pure Jatomi Fitness Harfa. Dále jsem se v této práci zaměřila na osobu osobního trenéra/instruktora skupinových lekcí. Metody Záměrně vybraným fitness centrem je Pure Jatomi Fitness Harfa, jakožto vlajková loď nejdynamičtěji se rozvíjejícího fitness řetězce na území České republiky. Samotná přehledová studie pohybových programů byla vypracována na základě studia informací z odborné literatury a metodických materiálů pro vzdělávání lektorů. Dále byla v práci použita metoda přímého pozorování v daném fitness zařízení a aktivní účast na lekcích nabízených pohybových programů. Bylo provedeno hloubkové interview s generálním managerem fitness centra, fitness managerem, osobními trenéry a instruktory skupinových lekcí. Při porovnávání fitness centra s konkurencí bylo využito metody komparace. SWOT analýzou jsem zjišťovala, jak si dané fitness centrum skutečně stojí na trhu. Výsledky Výsledky podávají informace o nabídce pohybových programů společnosti Pure Jatomi Fitness Harfa. Uvedené fitness centrum je porovnáváno s konkurencí. U osobních trenérů a instruktorů zmíněného řetězce je sledováno jejich vzdělání. Klíčová slova fitness, wellness, fitness...
Marketingový plán Fitcentrum Visla
Dobrá, Tereza ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: MARKETINGOVÝ PLAN FITCENTRA VISLA Cíle: Cílem bakalářské práce bylo nashromáždit podrobná data z vnějšího a vnitřního prostředí Fitcentra Visla. Na základě těchto dat byl vypracován návrh marketingového plánu, který Fitcentru Visla pomůže upevnit a případně zlepšit pozici na trhu. Metody: V bakalářské práci byla použita analýza dokumentů, charakteristika konkurence, rozhovor, marketingový mix, analýza portfolia produktu, PEST analýza a SWOT analýza. Veškeré metody byly využity při získávání informací o Fitcentru Visla. Výsledky: Výsledek bakalářské práce je marketingový plán Fitcentra Visla pro konec roku 2013 a rok 2014, který obsahuje veškeré náležitosti a může být inspirací k provedení navrhovaných aktivit. Klíčová slova: Marketing, marketingový plán, marketingový mix, situační analýzy, fitness
Marketingový výzkum osobnosti značky české fotbalové reprezentace
Kudrna, Václav ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Marketingový výzkum osobnosti značky české fotbalové reprezentace Cíl: Hlavním cílem této diplomové práce je na základě marketingového výzkumu identifikovat osobnost značky české fotbalové reprezentace. Metody: K získání potřebných dat byla použita metoda elektronického dotazování. Při měření osobnosti značky byla aplikována standardizovaná metoda dle Geuense, Weijterse a De Wulfa (2009) a kvalitativní metoda použití volných asociací. Pro interpretaci získaných dat byla provedena statistická analýza a pro uspořádání volných asociací byla využita vizuální metoda wordcloud. Výsledky: Výsledky ukázaly, že osobnost značky české fotbalové reprezentace je vystihována dimenzí jednoduchost a lze ji považovat za značku běžnou. Nejčastější vytvářenou asociací je jméno hlavního trenéra Bílka. Klíčová slova: sportovní značka, osobnost značky, marketingový výzkum, měření osobnosti značky, hodnota značky, image
Konkurence fitnesscenter v oblasti Praha- západ a loajalita jejich zákazníků
Čmakalová, Hana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Havrdová, Jana (oponent)
Název: Konkurence fitness center v oblasti Praha - západ a loajalita jejich zákazníků Cíl: Cílem práce je zanalyzovat konkurenční prostředí za pomoci marketingového mixu vybraných fitness center v oblasti Prahy - západ a prozkoumání zákaznické loajality k jednotlivým sportovním zařízením. Výsledky z marketingového výzkumu budou hlavním podkladem pro analýzu konkurenceschopnosti v dané oblasti a pro následné navržení vhodných východisek ke zdokonalení pro jednotlivá fitness centra. Metody: PEST analýza SWOT analýza Porterova analýza konkurenčních sil Marketingový výzkum: - kvalitativní - hloubkové interview - kvantitativní - dotazníkové šetření Výsledky: Výsledky výzkumu potvrdily, že konkurenční prostředí Praha - západ je poměrně intenzivní a rozděluje se do několika menších konkurenčních skupin vzhledem k dopravní infrastruktuře. Jednotlivá fitness centra vidí svou největší konkurenci v blízkém okolí (zhruba do 10 km). Pro zákazníky v této oblasti jsou důležité především dostupnost a cena, od kterých se odvíjí i loajalita zákazníků. Klíčová slova: marketing, konkurence, marketingový mix, marketing služeb, sportovní služby, kvalita služeb, loajalita zákazníka, fitness centrum

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 276 záznamů.   začátekpředchozí179 - 188dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.