Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum merchandisingu české fotbalové reprezentace
Pata, Tomáš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Veselý, Kamil (oponent)
Název: Marketingový výzkum o merchandisingu české fotbalové reprezentace Cíle: Cílem této práce je vyzkoumat postoj registrovaných uživatelů na webových stránkách www.fotbal.cz k šíři nabídky a cenové dostupnosti produktů merchandisingu české fotbalové reprezentace v oficiálním e-shopu a ve stánku přímo na stadionu při domácích zápasech české fotbalové reprezentace. Z interpretace výsledků, které budou získány pomocí marketingového výzkumu, je úkolem navrhnout návrhy na vylepšení současné nabídky produktů merchandisingu a optimalizovat a zvýšení povědomí o oficiálním e-shopu s merchandisingem české fotbalové reprezentace. Metody: K získání dat od respondentů byla použita metoda elektronického dotazování. Dotazníky byly ukládány pomocí internetové aplikace Google Docs. Výsledky: Respondenti se vyjádřili komplexně k merchandisingu české fotbalové reprezentace. Vyhodnocení získaných dat bylo základem pro stanovení návrhů a doporučení k celkovému vylepšení merchandisingu. Tyto návrhy a doporučení směřovaly k marketingové agentuře STES a společnosti BIGSPORT. Klíčová slova: marketingový výzkum, popularita sportu, fotbal
Srovnání pracovních poměrů hráčů ledního hokeje v ČR a zahraničí
Vaňousová, Veronika ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Pata, Tomáš (oponent)
Název práce: Srovnání pracovních poměrů hráčů ledního hokeje v ČR a zahraničí Cíle práce: Cílem práce je porovnání povinností a práv jednotlivých pracovně - právních vztahů hráčů ledního hokeje v prvních dvou nejvyšších národních soutěžích v různých evropských státech. Na základě uvedené analýzy autorka praktikuje možné implementace v českých podmínkách. Metoda: Pro zpracování uvedeného tématu byla použita analýza sekundárních dat a desk research z oblasti ekonomie, managementu a profesionálního sportu. Pro kvalitativní výzkum vybraného vzorku hokejistů a manažerů byla použita metoda interview. Výsledky: Simulují aplikaci jednotlivých zahraničních pracovně - právních vztahů do českého prostředí, vždy s komentářem a porovnáním se stavem současným. Navrhují výhodnější podmínky pro právě dané národní soutěže. Klíčová slova: profesionální sport, lední hokej, profesionální hráč ledního hokeje, OSVČ - definice, práva a povinnosti, hráčská smlouva, závislá činnost - definice, práva a povinnosti, pracovní smlouva, hokejová liga.
Srovnání pracovních poměrů hráčů ledního hokeje v ČR a zahraničí
Vaňousová, Veronika ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Pata, Tomáš (oponent)
Název práce: Srovnání pracovních poměrů hráčů ledního hokeje v ČR a zahraničí Cíle práce: Cílem práce je porovnání povinností a práv jednotlivých pracovně - právních vztahů hráčů ledního hokeje v prvních dvou nejvyšších národních soutěžích v různých evropských státech. Na základě uvedené analýzy autorka praktikuje možné implementace v českých podmínkách. Metoda: Pro zpracování uvedeného tématu byla použita analýza sekundárních dat a desk research z oblasti ekonomie, managementu a profesionálního sportu. Pro kvalitativní výzkum vybraného vzorku hokejistů a manažerů byla použita metoda interview. Výsledky: Simulují aplikaci jednotlivých zahraničních pracovně - právních vztahů do českého prostředí, vždy s komentářem a porovnáním se stavem současným. Navrhují výhodnější podmínky pro právě dané národní soutěže. Klíčová slova: profesionální sport, lední hokej, profesionální hráč ledního hokeje, OSVČ - definice, práva a povinnosti, hráčská smlouva, závislá činnost - definice, práva a povinnosti, pracovní smlouva, hokejová liga.
Marketingový výzkum merchandisingu české fotbalové reprezentace
Pata, Tomáš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Veselý, Kamil (oponent)
Název: Marketingový výzkum o merchandisingu české fotbalové reprezentace Cíle: Cílem této práce je vyzkoumat postoj registrovaných uživatelů na webových stránkách www.fotbal.cz k šíři nabídky a cenové dostupnosti produktů merchandisingu české fotbalové reprezentace v oficiálním e-shopu a ve stánku přímo na stadionu při domácích zápasech české fotbalové reprezentace. Z interpretace výsledků, které budou získány pomocí marketingového výzkumu, je úkolem navrhnout návrhy na vylepšení současné nabídky produktů merchandisingu a optimalizovat a zvýšení povědomí o oficiálním e-shopu s merchandisingem české fotbalové reprezentace. Metody: K získání dat od respondentů byla použita metoda elektronického dotazování. Dotazníky byly ukládány pomocí internetové aplikace Google Docs. Výsledky: Respondenti se vyjádřili komplexně k merchandisingu české fotbalové reprezentace. Vyhodnocení získaných dat bylo základem pro stanovení návrhů a doporučení k celkovému vylepšení merchandisingu. Tyto návrhy a doporučení směřovaly k marketingové agentuře STES a společnosti BIGSPORT. Klíčová slova: marketingový výzkum, popularita sportu, fotbal

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.