Název: Marketingový výzkum společenské odpovědnosti firem a možnosti její aplikace v oblasti zdraví a sportu
Překlad názvu: Corporate Social Responsibility: Marketing research and its application in health and sport
Autoři: Šafaříková, Martina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazníkové šetření; marketingový výzkum; společenská odpovědnost firem; sport; zdravý pohyb; zdravý životní styl; corporate social responsibility; health; healthy lifestyle; marketing research; questionnaire survey; sport

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/60777

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-330060


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet