Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum společenské odpovědnosti firem a možnosti její aplikace v oblasti zdraví a sportu
Šafaříková, Martina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název Marketingový výzkum společenské odpovědnosti firem a možnosti její aplikace v oblasti zdraví a sportu Cíl Prezentace výsledků marketingového výzkumu, vyhodnocení postojů středních a velkých firem působících v České republice ke společenské odpovědnosti, zhodnocení situace společenské odpovědnosti v ČR a doporučení firmám na základě výsledků z výzkumu. Metody dotazníkové šetření, sběr primárních dat Výsledky Bylo zjištěno, že společenská odpovědnost firem v České republice je na dobré úrovni, není však plně využit potenciál tohoto konceptu, s ohledem na znalost, přínosy a možnosti aplikace CSR. Aktivity společenské odpovědnosti vázané na zdraví a sport jsou obecně považovány za důležité a ve většině zkoumaných firem se v určité formě objevují. Klíčová slova společenská odpovědnost firem, marketingový výzkum, dotazníkové šetření, zdravý pohyb, zdravý životní styl, sport
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka s poskytovanými službami lyžařské školy K+K
Šafaříková, Martina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků se službami lyžařské školy K+K v Janských Lázních. Cílem této práce je realizace marketingového výzkumu, jehož pomocí je spokojenost zkoumána. Na základě teoretických poznatků, týkajících se marketingu, služeb či orientace na zákazníka, byla zvolena metoda dotazníkového šetření jako nejvhodnější. Dotazník, jako nástroj výzkumu, je zaměřen na zjištění zákazníkových motivů, očekávání a jedna z jeho částí se zabývá tématem spokojenosti v návaznosti na důležitost určitých faktorů. Výsledky šetření jsou pro názornost vyhodnoceny pomocí grafů a následně okomentovány. V závěru je uvedeno doporučení, jak by mohlo dojít ke zlepšení služeb v lyžařské škole, které bylo navrženo na základě poznatků získaných během výzkumu. Klíčová slova Marketing, služby, sportovní služby, spokojenost zákazníka, marketingový výzkum, dotazníkové šetření.
Marketingový výzkum společenské odpovědnosti firem a možnosti její aplikace v oblasti zdraví a sportu
Šafaříková, Martina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název Marketingový výzkum společenské odpovědnosti firem a možnosti její aplikace v oblasti zdraví a sportu Cíl Prezentace výsledků marketingového výzkumu, vyhodnocení postojů středních a velkých firem působících v České republice ke společenské odpovědnosti, zhodnocení situace společenské odpovědnosti v ČR a doporučení firmám na základě výsledků z výzkumu. Metody dotazníkové šetření, sběr primárních dat Výsledky Bylo zjištěno, že společenská odpovědnost firem v České republice je na dobré úrovni, není však plně využit potenciál tohoto konceptu, s ohledem na znalost, přínosy a možnosti aplikace CSR. Aktivity společenské odpovědnosti vázané na zdraví a sport jsou obecně považovány za důležité a ve většině zkoumaných firem se v určité formě objevují. Klíčová slova společenská odpovědnost firem, marketingový výzkum, dotazníkové šetření, zdravý pohyb, zdravý životní styl, sport
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka s poskytovanými službami lyžařské školy K+K
Šafaříková, Martina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků se službami lyžařské školy K+K v Janských Lázních. Cílem této práce je realizace marketingového výzkumu, jehož pomocí je spokojenost zkoumána. Na základě teoretických poznatků, týkajících se marketingu, služeb či orientace na zákazníka, byla zvolena metoda dotazníkového šetření jako nejvhodnější. Dotazník, jako nástroj výzkumu, je zaměřen na zjištění zákazníkových motivů, očekávání a jedna z jeho částí se zabývá tématem spokojenosti v návaznosti na důležitost určitých faktorů. Výsledky šetření jsou pro názornost vyhodnoceny pomocí grafů a následně okomentovány. V závěru je uvedeno doporučení, jak by mohlo dojít ke zlepšení služeb v lyžařské škole, které bylo navrženo na základě poznatků získaných během výzkumu. Klíčová slova Marketing, služby, sportovní služby, spokojenost zákazníka, marketingový výzkum, dotazníkové šetření.

Viz též: podobná jména autorů
7 Šafaříková, Markéta
8 Šafaříková, Miroslava
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.