Název:
Identifikace osobnosti značky mezinárodní sportovní události mistrovství světa v ledním hokeji
Překlad názvu:
Identification of brand personality of international sports event Ice Hockey World Championship
Autoři:
Višněvský, Andrej ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název práce: Identifikace osobnosti značky mezinárodní sportovní události mistrovství světa v ledním hokeji Cíle práce: Pomocí metody měření osobnosti značky identifikovat charakteristické vlastnosti vystihující značku mistrovství světa v ledním hokeji u pražské populace. Metoda: Po prostudování literatury zabývající se osobností značky byla vybrána standardizovaná metoda měření osobnosti značky podle autorů Geuens, Weijters, De Wulf (2009), která byla dále upravená o doporučení týkající se měření mezinárodních sportovních událostí podle Jany Petráčkové (2012). Výsledky: Značka mistrovství světa v ledním hokeji je nejvíce vystihována dimenzemi odpovědnost, aktivita a emocionalita. Tuto sportovní událost nejvíce charakterizují vlastnosti stabilní, aktivní a důvěryhodný. Na druhé straně nejméně vystihujícími dimenzemi mistrovství světa v ledním hokeji byly houževnatost a osobitost. Nejméně typickou vlastností se stala charakteristika odvážný. Klíčová slova: osobnost značky, marketingový výzkum, mezinárodní sportovní událost, mistrovství světa v ledním hokejiTitle: Identification of brand personality of international sports event Ice Hockey World Championship Objectives: To identify with the aid of method for measuring brand personality the attributes apposite for brand Ice Hockey World Championship across the Prague population. Methods: After the literature regarding to brand personality has been perused the standardized method for measuring brand personality according to Geuens, Weijters, De Wulf (2009) has been chosen. Subsequently the method has been modified according to recommendations of Jana Petráčková (2012). These recommendations improve the measurement of the brands of international sports events. Results: The brand Ice Hockey World Championship is the most given a true picture of dimensions such as responsibility, activeness and emotionality. This international sport event stands mostly characterized as stable, active and trustworthy. On the other hand the least characteristic dimensions were tenaciousness and distinctiveness while the least typical attribute was brave. Keywords: brand personality, marketing research, international sports events, Ice Hockey World Championship
Klíčová slova:
marketingový výzkum; mezinárodní sportovní událost; mistrovství světa v ledním hokeji; osobnost značky; brand personality; Ice Hockey World Championship; international sports events; marketing research