Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 141 záznamů.  začátekpředchozí121 - 130dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikání v oblasti internetového poradenství
Štrupl, Václav ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá oblastí internetového poradenství, tedy oborem, od jehož vzniku ještě neuplynulo ani deset let. Internetovým poradenstvím je myšleno odvětví zahrnující online propagaci, konzultace k technické kvalitě a použitelnosti webových stránek, měření a optimalizaci jejich obchodní výkonnosti. Nejedná se tedy o poradenství z jiných oblastí (sociální, zdravotní, ekonomické) pouze využívající jako formu komunikace internet, byť se i pro tuto činnost používá stejné označení. Cílem práce je definovat obor poradenství v oblasti tvorby a propagace webových stránek, a zmapovat ho nejen z odborného, ale také z podnikatelského a ekonomického hlediska. Praktická případová studie v druhé části vychází z individuálních rozhovorů s klíčovými zaměstnanci společnosti H1.cz s.r.o. a také z mé vlastní více než pětileté praxe při provozování této firmy, která byla jedním z prvních českých subjektů podnikajících v tomto odvětví. Při jejím založení, rozvoji a nakonec i prodeji jsem z pozice majitele načerpal jak teoretické znalosti odborného aspektu poradenství a realizace konzultačních služeb, tak praktické zkušenosti s provozem firmy jako takové. Tato zkušenost mi v kontextu studia informačních technologií na škole s ekonomickým zaměřením připadá pro závěrečnou práci příhodná. Text jsem rozdělil do následujících částí: - Definice internetového poradenství jako oboru. Cílem této části je teoreticky zmapovat oblast internetového poradenství z odborného hlediska a popsat jednotlivé specializace a dílčí činnosti, ze kterých se skládá. Jedná se o první takto komplexní popis daného oboru v českém jazyce. - Specifika poradenství jako podnikatelské činnosti. Tato kapitola stručně popisuje poradenskou činnost jako typ podnikání a její specifika odlišující ji od ostatních odvětví. - Případová studie společnosti H1.cz. Třetí část mapuje jednotlivé činnosti v podniku (management, marketing, obchod, finance atd.) zaměřeném právě na internetové poradenství. Věnuje se také otázce založení a prodeje společnosti, jakožto neoddělitelné součásti podnikání. Po přečtení práce by si měl čtenář udělat nejen zevrubný přehled v oblasti tvorby a propagace internetových stránek, ale také v provozování firmy v tomto novém odvětví. Na dané téma zatím neexistuje žádný ucelený zdroj, a tato práce by se proto mohla stát východiskem pro každého, kdo uvažuje o podnikání, v němž hraje internet stěžejní roli.
Možnosti prodeje zboží na internetu
Holakovský, Vladimír ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Tato práce se zaměřuje na zmapování možností, které se nabízejí při prodeji zboží prostřednictvím internetu. První část práce se zabývá popisem dvou nejpoužívanějších variant prodeje zboží. Jedná se o prodej pomocí internetových aukčních síní a o možnost využití internetového obchodu. Druhá část práce je věnována porovnání těchto dvou variant prodeje spolu s konkrétními ukázkami, jak by takový prodej zboží mohl vypadat. Při psaní této práce jsem využil především zkušeností, které jsem získal při zavádění vlastního internetového obchodu, kterému předcházelo zmapování a porovnání jednotlivých variant prodeje zboží na internetu. Smyslem této práce je vytvořit dokument, který by mohl sloužit jako určitý návod, nebo příručka pro podnikatele, kteří přemýšlí nad prodejem zboží právě pomocí internetu. Měl by čtenářům poskytnout základní informace o této problematice tak, aby si mohli utvořit představu o současných možnostech tohoto způsobu prodeje zboží.
Conductivity of carbon materials for alternative energy sources
Tichý, J. ; Novák, V. ; Barath, Peter
Object of this work was prepared electrodes with carbon materials and investigate their electrical properties.
Pokročilé metody postprodukce a distribuce videa s využitím IT
Krist, Antonín ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Tichý, Jakub (oponent)
Diplomová práce se zabývá pokročilými digitálními způsoby zpracování a distribuce videa skrze vysílání a internetový protokol. Popisuje a srovnává distribuční metody, využívající informační technologie a diskutuje současné problémy. Popisuje princip digitalizace a možné způsoby úspory přenosového pásma určeného pro distribuci. Zabývá se možnou praktickou implementací distribučních a zobrazovacích metod trojrozměrného videa do připravovaných standardů a analyzuje možnosti jejich budoucího rozvoje. Diskutuje celkovou problematiku standardizace přenosu a kódování videa. Na závěr, na základě srovnání metod a praktických zkušeností autora, doporučuje implementaci určitých postupů do standardu a směr, kterým by se technologická řešení měla ubírat.
Optimalizace webu
Snížek, Martin ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Práce se zabývá optimalizací obchodní výkonnosti webu -- tedy činností, která směřuje k lepšímu plnění cílů webu, vyšším příjmům firmy, která ho provozuje, a to prostřednictvím detailního poznání chování a psychologie návštěvníků a následných úprav webu. Optimalizace obchodní výkonnosti se nezabývá tím, jak přivést na web více návštěvníků, zabývá se pouze tím, jak z přivedených návštěvníků získat na webu maximum (příjmů, údajů, leadů). Hlavním cílem a zamýšleným přínosem práce je první komplexní shrnutí tohoto nově rozvíjejícího se oboru v češtině, a zároveň předvedení možností optimalizace na konkrétním příkladu z praxe. Práce se skládá z následujících částí: - Co je optimalizace webu -- z jakých disciplín a oblastí se optimalizace webu skládá, jak se při ní postupuje, rozdíly mezi optimalizací webu a redesignem a další základní informace o optimalizaci webu. - Konkrétní vybrané způsoby a nástroje optimalizace webu: * Multivariantní a A/B testování -- co znamená, jak se provádí, technologie a technologická řešení, best practices. * Webová analytika -- co obsahuje, jaké funkce plní, jaká existují technologická řešení a čím se vyznačují, jak vypadá zavádění webové analytiky. * Uživatelské testování -- jak probíhá uživatelské testování a jak ho správně provádět. * Persony a uživatelské scénáře -- co znamenají persony a uživatelské scénáře, jak je využívat. - Případová studie optimalizace webu Kentico.com -- využití popisovaných metod na konkrétním příkladu, včetně uvedení výsledků, které optimalizace webu přinesla.
Optimalizace obchodní výkonnosti webu pomocí A/B testování
Pařízek, Michal ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je vysvětlit důležitost optimalizace obchodní výkonnosti webu na dnešním e-commerce trhu. Tento druh optimalizace, který si u nás lidé stále často pletou se známější optimalizací pro vyhledávače (SEO), se zaměřuje na web a jeho schopnost plnit obchodní cíle. Snahou optimalizace obchodní výkonnosti webu je zlepšit web (za přijatelné náklady) tak, aby co nejlépe plnil své cíle. Nejčastěji se jedná o zvýšení konverzního poměru webu nebo zvýšení hodnoty jedné konverze. Optimalizace obchodní výkonnosti webu je poměrně širokým pojmem a proto se v této práci důkladně zabývám pouze jednou částí -- A/B testováním. Tato metoda je založena na principu zobrazení různých variant vybraných stránek nebo prvků na stránce reálným uživatelům, kteří svých chováním sami rozhodnou o obchodní výkonnosti jednotlivých variant. Cílem diplomové práce je detailně představit tuto metodu a nástroj, který byl k těmto účelům vytvořen. Google Website Optimizer jsem si vybral, protože je celosvětově velmi populární a snadno dostupný. Tato diplomová práce je rozdělena na několik hlavních kapitol. Úvod patří marketingovým modelům, které s optimalizací úzce souvisí. Následně se důkladně věnuji samotné optimalizaci a metodě A/B testování, včetně nástroje Google Website Optimizer. Poslední kapitolu tvoří případová studie, kde na praktických příkladech ukazuji použití nástroje Google Website Optimizer a optimalizaci obchodní výkonnosti webu České-vany.cz. Na toto téma existuje prozatím minimum českých zdrojů. I to je důkazem toho, že tento typ optimalizace webu není zatím v České Republice příliš známým ani používaným. V USA nebo Západní Evropě je naopak A/B testování běžnou součástí vývoje webu. Využívají jej jak giganti typu Google, Microsoft nebo Amazon, tak i malé internetové společnosti. Věřím proto, že má práce bude pro mnoho lidí přínosná.
Ocenění ČSOB
Tichý, Jan ; Mařík, Miloš (vedoucí práce) ; Jurečka, Jan (oponent)
Diplomová práce pojednává v teoretické části o problematice oceňování finančních institucí, konkrétně bank, v době finanční krize. Ocenění vybrané banky (ČSOB,a.s.) v nekonsolidované podobě je provedeno v praktické části za použití výnosové metody diskontovaných peněžních toků, přístupu tržního srovnání (srovnatelné podniky) a metody obligačního cenového přístupu.
Metadata a vyhledávání informací na Internetu
Vít, Kristian ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Moje bakalářská práce si udává za cíl seznámit čtenáře s vývojem, funkčností a následným použití metadat na webových stránkách. Čtenář se dále dozví o funkčnosti jednotlivých metainformací a jejich prospěchu při vyhledávání prohlížeči. Popřípadě metodiky, které dopomohou autorovi zvýšit návštěvnost svých webových stránek. Následně jsem rozepsal i zakázané techniky, na které by si měl čtenář dávat pozor. Na závěr jsem napsal krátké shrnutí výhodnosti nebo naopak nevýhodnosti použití metadat.
Využití Topic Maps pro zlepšení navigace na webu
Kotlín, Jiří ; Kosek, Jiří (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent) ; Tichý, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout a prototypově implementovat řešení využívající Topic Maps pro navigaci na webových stránkách. Jejím výsledkem je pak aplikace postavená na spojení tohoto relativně nového mezinárodního standardu pro organizování znalostí a populárního řešení poskytování webových stránek softwarovou architekturou LAMP.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 141 záznamů.   začátekpředchozí121 - 130dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.