|
Marketing with Youtubers
Kladivíková, Zuzana ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Krist, Antonín (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl přiblížit jeden z nejvýraznějších marketingových fenoménů poslední doby, tzv. youtubery. Objasňuje jejich využití pro marketingové účely a snaží se popsat, kdy a pro jaké produkty je spolupráce s nimi vhodná. V první části poukazuje na jedinečnost formátu videa jako takového, na jeho výhody oproti jiným médiím z pohledu lidského vnímaní, a na jeho úspěch v rámci marketingu. Také seznamuje s nejvýznamnější video platformou YouTube, jehož zásah v České republice zkoumá a porovnává ho s dosahem českých televizních stanic. Druhá část této práce si všímá nejpopulárnějších youtuberů, představuje formát jejich videí i jejich cílové skupiny a také vymezuje typ značky, pro které je marketingová spolupráce s nimi vhodná. Zároveň analyzuje už realizované spolupráce v podobě kampaní, na kterých se youtubeři podíleli, a vyhodnocuje dosažené výsledky.
|
|
Color grading a význam barev ve filmu
Výbora, Jan ; Krist, Antonín (vedoucí práce) ; Adamec, Jiří (oponent)
Bakalářská práce zkoumá použití barev ve filmovém průmyslu a možnosti barevných úprav v postprodukci. Mapuje vývoj manipulace s barvami ve filmu, rozebírá teorii barev, jejich význam a možnosti kombinování. Dále mapuje vizuální styly používané ve známých filmech a porovnává četnost jejich výskytu. Na základě získaných vědomostí poté ukazuje několik postupů color gradingu v programu DaVinci Resolve, na kterých prezentuje sílu a potenciál softwarů pro úpravu barev ve videu.
|
|
Rozbor předpokladů pro vznik 360° videa a technologie jeho produkce
Látal, Filip ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Krist, Antonín (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá novým typem média, kterým se stala technologie 360° videa. V teoretické části je rozebrána historie a vývoj audiovizuálního díla a předpoklady vedoucí ke vzniku této technologie. 360° video je detailně definováno a chronologicky je zde popsán produkční cyklus, zahrnující i odlišnosti od záznamu klasického audiovizuálního díla. V praktické části bakalářské práce je detailně představen postup výroby na konkrétním případu, na kterém jsem osobně pracoval.
|
| |
|
Kinetická typografie: Rozvoj, trendy a využití techniky v marketingové komunikaci
Kobzareva, Anastasia ; Krist, Antonín (vedoucí práce) ; Adamec, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá kinetickou typografie, její vývojem, využitím v marketingové komunikaci a srovnáním tvorby textové animace v programech Adobe After Effects, Apple Motion, Adobe Photoshop, Microsoft Power Point. Teoretická část je věnována základům techniky, historie a trendům v daném směru a příkladům využití v současné marketingové komunikaci. Také je v ní popsaná struktura a pracovní tok v softwaru After Effects, který je vybrán jako efektivní nástroj pro tvorbu kinetické typografie. V praktické časti je vytvořeno porovnání programů Adobe After Effects, Apple Motion, Adobe Photoshop a Microsoft Power Point podle kritérii efektivnosti tvorby textové animace ve zvolených softwarech a také z ekonomického hlediska. Na základě provedené analýzy je v závěru představeno, který z těchto programů je nejvhodnější pro práci s kinetickou typografií. Práce poskytne základní přehled současných typu a trendů v oblasti kinetické typografie a rady k výběru programu pro její efektivnější praktické zpracovaní.
|
|
Motion design v komunikaci televizních stanic
Menda, Jakub ; Krist, Antonín (vedoucí práce) ; Orlová, Lenka (oponent)
Cílem této práce je zmapovat různé způsoby využití motion designu v komunikaci televizních stanic a popsat specifika tvorby jejich firemních identit. Teoretická část nastiňuje problematiku firemní identity a komunikace prostřednictvím masových médií. Zaměřena je na pojem motion design, a to především v kontextu komunikace televizních stanic. Praktická část analyzuje přístupy a celkové procesy tvorby vizuální identity stanice, a to na třech konkrétních případech: Prima Cool, ČT Art a O2 Sport. Hlavním tématem jsou postupy práce kreativních studií, ty jsou samozřejmě uvedeny v patřičném kontextu vývoje televize, její značky a komunikace. Praktická část je založena na konzultacích s autory těchto vizuálních identit. Postupy jsou následně srovnány a zhodnoceny ve shrnutí a závěru.
|
|
Využití After Effects ve firemní komunikaci
Plajerová, Pavlína ; Krist, Antonín (vedoucí práce) ; Adamec, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití počítačového programu Adobe After Effects pro účely marketingové komunikace firem. Cílem bakalářské práce je představit nástroje a animační techniky programu Adobe After Effects, které mohou být pro tyto účely použity. V teoretické části práce jsou definovány jednotlivé prvky tvořící firemní identitu, která je základem pro firemní komunikaci se zákazníky, spotřebiteli a ostatními firmami. Pozornost je věnována také novým trendům ve firemní komunikaci. Praktická část práce obsahuje popis nejvíce využitelných nástrojů Adobe After Effects pro tvorbu audiovizuálních propagačních děl. Využití klíčových snímků a nástroje Puppet Pin Tool pro tvorbu animací je v závěru práce názorně popsáno na reálně vytvořeném animovaném propagačním spotu pro Centrum tělesné výchovy a sportu.
|
|
Tvorba automatizovaných šablon v marketingové komunikaci s využitím After Effects
Szelesová, Anita ; Krist, Antonín (vedoucí práce) ; Orlová, Lenka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá funkcí motion graphics v marketingové komunikaci firem. Popisuje principy softwaru After Effects jako nástroje pro tvorbu motion graphics. Praktická část se věnuje analýze možností automatizace tvorby v programu After Effects. Porovnává postupy tvorby animací s různou mírou automatizace. Popisuje tvorbu automatizované šablony pro generování sady propagačních videí. V závěru prezentuje výsledky srovnání různých postupů tvorby sady propagačních videí podle míry automatizace.
|
|
Vizuální styly a postprodukce hudebních videoklipů s využitím Adobe After Effects
Línková, Johana ; Krist, Antonín (vedoucí práce) ; Bubeníček, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vizuálními styly hudebních videoklipů a jejich tvorbou a postprodukcí v programu Adobe After Effects. Cílem této bakalářské práce je prozkoumat užití různých druhů počítačové grafiky v hudebních videoklipech. Analýzou velkého množství videoklipů vzniklo 6 kategorií popisující nejčastěji se vyskytující vizuální styly videoklipů. Součástí každé kategorie bude i doporučení nástrojů programu Adobe After Effects, které jsou vhodné pro úpravy jednotlivých stylů. Díky navržení postupu práce v programu After Effects a navržení metodologie pro srovnání náročnosti tvorby jednotlivých stylů bude tato část práce prakticky využitelná jako inspirativní katalog a rádce pro začínající tvůrce či studenty kreativních oborů. Má práce poskytne základní přehled současných trendů a možnosti využití počítačové grafiky v oblasti hudebních videoklipů.
|
|
Audiovisual post-production of internet show in After Effects
Miadoková, Miroslava ; Krist, Antonín (vedoucí práce) ; Adamec, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá procesem postprodukce audiovizuálního díla. Popisuje programy Adobe After Effects a Premiere Pro jako nástroje pro tvorbu cyklu videí. Praktická část srovnává možnosti přístupu k postprodukci díla z hlediska automatizace. Analyzuje jednotlivé postupy a poskytuje návod pro tvorbu optimalizovaných výstupů. Popisuje tvorbu automatizované šablony, jejímž prostřednictvím byly generovány díly internetového pořadu. Přínosem práce jsou výsledky analýzy interpretovány na základě časové náročnosti při tvorbě projektu.
|