Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing with Youtubers
Kladivíková, Zuzana ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Krist, Antonín (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl přiblížit jeden z nejvýraznějších marketingových fenoménů poslední doby, tzv. youtubery. Objasňuje jejich využití pro marketingové účely a snaží se popsat, kdy a pro jaké produkty je spolupráce s nimi vhodná. V první části poukazuje na jedinečnost formátu videa jako takového, na jeho výhody oproti jiným médiím z pohledu lidského vnímaní, a na jeho úspěch v rámci marketingu. Také seznamuje s nejvýznamnější video platformou YouTube, jehož zásah v České republice zkoumá a porovnává ho s dosahem českých televizních stanic. Druhá část této práce si všímá nejpopulárnějších youtuberů, představuje formát jejich videí i jejich cílové skupiny a také vymezuje typ značky, pro které je marketingová spolupráce s nimi vhodná. Zároveň analyzuje už realizované spolupráce v podobě kampaní, na kterých se youtubeři podíleli, a vyhodnocuje dosažené výsledky.
Color grading a význam barev ve filmu
Výbora, Jan ; Krist, Antonín (vedoucí práce) ; Adamec, Jiří (oponent)
Bakalářská práce zkoumá použití barev ve filmovém průmyslu a možnosti barevných úprav v postprodukci. Mapuje vývoj manipulace s barvami ve filmu, rozebírá teorii barev, jejich význam a možnosti kombinování. Dále mapuje vizuální styly používané ve známých filmech a porovnává četnost jejich výskytu. Na základě získaných vědomostí poté ukazuje několik postupů color gradingu v programu DaVinci Resolve, na kterých prezentuje sílu a potenciál softwarů pro úpravu barev ve videu.
Rozbor předpokladů pro vznik 360° videa a technologie jeho produkce
Látal, Filip ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Krist, Antonín (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá novým typem média, kterým se stala technologie 360° videa. V teoretické části je rozebrána historie a vývoj audiovizuálního díla a předpoklady vedoucí ke vzniku této technologie. 360° video je detailně definováno a chronologicky je zde popsán produkční cyklus, zahrnující i odlišnosti od záznamu klasického audiovizuálního díla. V praktické části bakalářské práce je detailně představen postup výroby na konkrétním případu, na kterém jsem osobně pracoval.
Příprava kameramana před natáčením se zaměřením na výběr adekvátní audiovizuální techniky ke druhu produkce
Ježek, Petr ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Krist, Antonín (oponent)
Práce se zabývá přípravou kameramana na produkci audiovizuálního díla. V teoretické části jsou popsány elementární znalosti potřebné ke správné přípravě před natáčením. Dále je provedena analýza rozdílů v přípravě vzhledem k různým druhům produkce. Tyto poznatky jsou aplikovány v praktické části, kde se analyzuje, zdali jsou vybrané aparáty vhodné na jednotlivé druhy produkce.
Kinetická typografie: Rozvoj, trendy a využití techniky v marketingové komunikaci
Kobzareva, Anastasia ; Krist, Antonín (vedoucí práce) ; Adamec, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá kinetickou typografie, její vývojem, využitím v marketingové komunikaci a srovnáním tvorby textové animace v programech Adobe After Effects, Apple Motion, Adobe Photoshop, Microsoft Power Point. Teoretická část je věnována základům techniky, historie a trendům v daném směru a příkladům využití v současné marketingové komunikaci. Také je v ní popsaná struktura a pracovní tok v softwaru After Effects, který je vybrán jako efektivní nástroj pro tvorbu kinetické typografie. V praktické časti je vytvořeno porovnání programů Adobe After Effects, Apple Motion, Adobe Photoshop a Microsoft Power Point podle kritérii efektivnosti tvorby textové animace ve zvolených softwarech a také z ekonomického hlediska. Na základě provedené analýzy je v závěru představeno, který z těchto programů je nejvhodnější pro práci s kinetickou typografií. Práce poskytne základní přehled současných typu a trendů v oblasti kinetické typografie a rady k výběru programu pro její efektivnější praktické zpracovaní.
Motion design v komunikaci televizních stanic
Menda, Jakub ; Krist, Antonín (vedoucí práce) ; Orlová, Lenka (oponent)
Cílem této práce je zmapovat různé způsoby využití motion designu v komunikaci televizních stanic a popsat specifika tvorby jejich firemních identit. Teoretická část nastiňuje problematiku firemní identity a komunikace prostřednictvím masových médií. Zaměřena je na pojem motion design, a to především v kontextu komunikace televizních stanic. Praktická část analyzuje přístupy a celkové procesy tvorby vizuální identity stanice, a to na třech konkrétních případech: Prima Cool, ČT Art a O2 Sport. Hlavním tématem jsou postupy práce kreativních studií, ty jsou samozřejmě uvedeny v patřičném kontextu vývoje televize, její značky a komunikace. Praktická část je založena na konzultacích s autory těchto vizuálních identit. Postupy jsou následně srovnány a zhodnoceny ve shrnutí a závěru.
Využití After Effects ve firemní komunikaci
Plajerová, Pavlína ; Krist, Antonín (vedoucí práce) ; Adamec, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití počítačového programu Adobe After Effects pro účely marketingové komunikace firem. Cílem bakalářské práce je představit nástroje a animační techniky programu Adobe After Effects, které mohou být pro tyto účely použity. V teoretické části práce jsou definovány jednotlivé prvky tvořící firemní identitu, která je základem pro firemní komunikaci se zákazníky, spotřebiteli a ostatními firmami. Pozornost je věnována také novým trendům ve firemní komunikaci. Praktická část práce obsahuje popis nejvíce využitelných nástrojů Adobe After Effects pro tvorbu audiovizuálních propagačních děl. Využití klíčových snímků a nástroje Puppet Pin Tool pro tvorbu animací je v závěru práce názorně popsáno na reálně vytvořeném animovaném propagačním spotu pro Centrum tělesné výchovy a sportu.
Tvorba automatizovaných šablon v marketingové komunikaci s využitím After Effects
Szelesová, Anita ; Krist, Antonín (vedoucí práce) ; Orlová, Lenka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá funkcí motion graphics v marketingové komunikaci firem. Popisuje principy softwaru After Effects jako nástroje pro tvorbu motion graphics. Praktická část se věnuje analýze možností automatizace tvorby v programu After Effects. Porovnává postupy tvorby animací s různou mírou automatizace. Popisuje tvorbu automatizované šablony pro generování sady propagačních videí. V závěru prezentuje výsledky srovnání různých postupů tvorby sady propagačních videí podle míry automatizace.
Vizuální styly a postprodukce hudebních videoklipů s využitím Adobe After Effects
Línková, Johana ; Krist, Antonín (vedoucí práce) ; Bubeníček, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vizuálními styly hudebních videoklipů a jejich tvorbou a postprodukcí v programu Adobe After Effects. Cílem této bakalářské práce je prozkoumat užití různých druhů počítačové grafiky v hudebních videoklipech. Analýzou velkého množství videoklipů vzniklo 6 kategorií popisující nejčastěji se vyskytující vizuální styly videoklipů. Součástí každé kategorie bude i doporučení nástrojů programu Adobe After Effects, které jsou vhodné pro úpravy jednotlivých stylů. Díky navržení postupu práce v programu After Effects a navržení metodologie pro srovnání náročnosti tvorby jednotlivých stylů bude tato část práce prakticky využitelná jako inspirativní katalog a rádce pro začínající tvůrce či studenty kreativních oborů. Má práce poskytne základní přehled současných trendů a možnosti využití počítačové grafiky v oblasti hudebních videoklipů.
Audiovisual post-production of internet show in After Effects
Miadoková, Miroslava ; Krist, Antonín (vedoucí práce) ; Adamec, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá procesem postprodukce audiovizuálního díla. Popisuje programy Adobe After Effects a Premiere Pro jako nástroje pro tvorbu cyklu videí. Praktická část srovnává možnosti přístupu k postprodukci díla z hlediska automatizace. Analyzuje jednotlivé postupy a poskytuje návod pro tvorbu optimalizovaných výstupů. Popisuje tvorbu automatizované šablony, jejímž prostřednictvím byly generovány díly internetového pořadu. Přínosem práce jsou výsledky analýzy interpretovány na základě časové náročnosti při tvorbě projektu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.