Original title: Nové přístupy v marketingové komunikaci v segmentu outdoorového oblečení
Translated title: New Approaches in Marketing Communication in Outdoor Clothing Segment
Authors: Mráček, Pavel ; Kita, Jaroslav (referee) ; Stávková, Jana (referee) ; Světlík, Jaroslav (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor)
Document type: Doctoral theses
Year: 2012
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: customer perceived value; Marketing communication; outdoor clothing segment; value co-creation; value for customer; hodnota pro zákazníka; Marketingová komunikace; segment outdoorového oblečení; spoluvytváření hodnoty; vnímání hodnoty zákazníkem

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/5852

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-233749


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Doctoral theses
 Record created 2016-06-03, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share