Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 56 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový plán nového projektu
Čikl, Jaroslav ; Jelínek, Tomáš (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je sestavení marketingového plánu pro založení společnosti Climbing land. Teoretická část poskytuje základní informace z oblasti marketingového plánování a postupů. Následuje vypracování analýz stavu podnikatelského prostředí společnosti. Získaná data jsou vyhodnocena a aplikována ve vlastním marketingovém plánu na jeden rok. Poslední částí je návrh na vybudování lezeckého centra.
Marketing Strategy for Company Augustin Dobis AD SPECTRUM
Harant, Vladimír ; Laktiš, Peter (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce)
Diploma theses represents project of marketing a communication strategy of manufacturing company. This work includes situation analysis of present situation including evaluation of weaknesses and streghts of the company, opportunities and threaths and on the basis of this analysis particular marketing and communication strategy, budget and timing has been designed.
Využití fondů EU pro rozvoj infrastruktury obce
Štenclová, Jaromíra ; Řezáčová, Petra (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce je využití fondů EU pro rozvoj infrastruktury obce, konkrétně pak pro vybudování nové cyklostezky. První část je věnovaná základní koncepci regionální politiky, operačních programů a přibližuje proces sestavování projektu. V dalších částech se nachází popis výchozí dopravní situace v obci, sestavení konkrétního projektu a celkové zhodnocení tohoto projektu.
Komunikační plán Střední školy informatiky a spojů
Šubrtová, Nela ; Potůčková, Marie (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce)
Hlavním cílem práce je zpracování komunikačního plánu vybrané střední školy. Součástí plánu je i analýza současného stavu, definování cílových skupin a návrh reklamního plánu jak v části marketingové tak i kreativní a to včetně načasování a rozpočtu.
Marketingová komunikace serfového klubu
Růt, Eduard ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Marketingová komunikace surfového klubu Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je připravit doporučení pro marketingovou komunikaci daného surfového klubu. Metody: V této práci byly použity kvantitativní i kvalitativní́ metody. Jednalo se o metodu online dotazování. Následně byl proveden polostrukturovaný rozhovor se členem vedení klubu. Výsledky: Při analýze klubu bylo zjištěno, že aktuální marketingová komunikace není strukturovaná ani nemá přesně definované cíle. Výsledkem práce jsou doporučení, která mají za cíl celkové zlepšení marketingové komunikace klubu, a tím pomoci klubu v jeho růstu i udržení své pozice jako hlavní neziskové organizace v prostředí českého surfingu. Doporučení jsou zaměřená především na vytvoření ucelené a pravidelné marketingové komunikace klubu. Klíčová slova: marketingová komunikace, surfing, neziskový selektor, sportovní klub
Podnikatelský plán
Šimčík, Michael ; Bartošek, Vladimír (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského plánu pro založení a provozování penzionu na jižní Moravě, přesněji ve vinařskéobci Mikulčice u slovenských hranic. Součástí práce je provedení analýz externích i interních vlivů působících na podnik pomocí vybraných analýz, které jsou popsány v první části práce. Výsledky těchto analýz jsou rozvedeny v druhé části této práce, součástí je i primární výzkum poptávky metodou dotazníkového šetření potencionálních hostů. V poslední části práce je poté zpracován samostatný podnikatelský plán dle šablony popsané v první části práce. Podnikatelský plán je postaven na provedených analýzách a jeho součástí je realistický návrh provedení stavby a spuštění penzionu společně s jeho marketingovou a finanční strategií.
Sociální zemědělství - Specifika a potřeby cílových skupin zapojených do konceptu sociálního zemědělství v ČR
TRABALIKOVÁ, Zuzana
Tato diplomová práce se zabývá specifiky a potřebami osob z cílových skupin zapojených do konceptu sociálního zemědělství v České republice. Na základě shromážděných dat bylo vybráno celkem sedm klíčových cílových skupin, které se aktivně zapojují do konceptu sociálního zemědělství, jedná se o osoby se zdravotním postižením, osoby s mentálním postižením, osoby s psychiatrickými problémy, osoby dlouhodobě či opakovaně nezaměstnané, osoby v nebo po výkonu trestu, osoby opouštějící institucionální zařízení a osoby s vícenásobnými riziky. Tato práce se také snaží nastínit vhodné a nevhodné činnosti pro tyto skupiny a zároveň představuje průzkum sociálním zemědělstvím v České republice. Klíčová
Apely v reklamních textech
Wolfová, Michaela ; Janovec, Ladislav (vedoucí práce) ; Holanová, Radka (oponent)
Apely v reklamních textech Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat apely v reklamních sděleních. Analyzují se texty tištěných, televizních a internetových reklam. Práce je zaměřena na zkoumání způsobů, jakými reklamy apelují na recipienta a o které společenské hodnoty se při tom opírají. V práci se uplatňuje metoda stylistické a obsahové analýzy.
Identifikace a evaluace internetových stránek v oblasti intervencí harm reduction zaměřených na uživatele nelegálních drog v České republice
Habarta, Jiří ; Gabrhelík, Roman (vedoucí práce) ; Matoušek, Petr (oponent)
Práce popisuje průběh a výsledky výzkumu intervencí v oblasti Harm reduction (HR) formou internetových stránek v českém jazyce. Internet je dnes nedílnou součástí života většiny lidí všech sociálních vrstev. Na tuto skutečnost reagují i poskytovatelé služeb pro uživatele drog a laikové se zájmem o drogovou problematiku. Bohužel dle akuální rešerše nevíme příliš o tom, jaké informace a v jaké kvalitě a rozsahu mohou lidé na internetu o drogové Harm reduction nalézt. Cílem této práce tedy bylo identifikovat a evaluovat internetové stránky oblasti intervencí harm reduction zaměřených na uživatele nelegálních drog v České republice. Internetové stránky byly vyhodnocovány z hlediska obsahu a rozsahu informací, ale také z hledisek aktuálnosti, funkčnosti a objektivity. Na česky psaném internetu bylo nalezeno 13 komplexních webů, 7 profesionálních HR organizací a také 6 laických HR stránek. Stránky profesionálních organizací ve většině případů splnily nezbytná kritéria autority, objektivity a aktuálnosti. Mezi laickými stránkami byly weby velmi kvalitní s rozsáhlým souborem informací a korektním přístupem k drogové problematice, ale byly nalezeny i dvě stránky závažně překračující práh objektivity. Výzkum potvrdil potřebu standartů a profesionálního přístupu k internetovým intervencím, nejlépe se zázemím...
Hodnocení Nízkoprahových zařízení pro děti a mládež v Hradci Králové.
Kuchaříková, Petra ; Krahulcová, Beáta (vedoucí práce) ; Nová, Monika (oponent)
Ve své práci jsem se snažila nastínit problematiku Nízkoprahových zařízení pro děti a mládež a v závěru jsem se zaměřila na naplňování standardů kvality sociálních služeb ve dvou Královéhradeckých zařízeních. Nejprve jsem pohovořila o volném čase a jeho pozitivech, pokud se aktivně využívá, historických meznících, pro vývoj Nízkoprahových zařízení pro děti a mládež a také o závazných dokumentech, které jsou pro práci sociálních pracovníků důležité. Dále jsem se tuto problematiku snažila zachytit z hlediska zákona o sociálních službách, popsala princip nízkoprahovosti, zaměřila jsem se na jejich poslání, cíle, cílovou skupinu a celý proces užívání této služby. Jednu kapitolu jsem věnovala managementu a financování, protože bez nich by služba nebyla možná uskutečnit. Pak jsem se zaměřila na dvě nejdůležitější složky této služby jimiž jsou pracovníci, jejich kvality, kompetence a supervize, jakožto pomocník při sebevzdělávání a uživatelé sociálních služeb a jejich charakteristiky. Jednou z věcí, která tyto uživatele ohrožuje, jsou sociálně patologické jevy, z nichž ty nejvíce ohrožující jsem uvedla a přidala k nim i jejich prevenci. V jednom mnou později jmenovaném zařízení se využívá i práce dobrovolníků, proto jsem jim zde věnovala kapitolu. Pro hodnocení naplňování standardů kvality, jsem si vybrala dvě...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 56 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.