Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 241 záznamů.  začátekpředchozí230 - 239další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv podlinkových aktivit na vývoj značky Rexona na českém trhu.
Nosková, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Sedláková, Zuzana (oponent)
Práce zkoumá vliv podlinkových aktivit, především podpory prodeje, na vývoj značky. Teoretická část popisuje základ nezbytný pro správné uchopení té aplikační části. Zabývá se komerčními komunikacemi, podporou prodeje, spotřebitelskými soutěžemi a teorií značky. Protože v rámci praktické části je prováděno dotazníkové šetření, jedna z kapitol se věnuje marketingovému výzkumu. V praktické části je představena společnost Unilever ČR a úloha oddělení Customer marketingu v rámci marketingové struktury. Je zde představena značka Rexona, její portfolio a projekty, které byly realizovány v roce 2008. Předmětem dalších kapitol je charakteristika trhu deodorantů a specifika jednotlivých distribučních kanálů. Následuje analýza a zhodnocení podpory prodeje značky Rexona a jejich hlavních konkurentů. Dále jsou interpretovány výsledky vlastního dotazníkovému šetření, které je zaměřeno na spotřební a nákupní zvyklosti osob používající deodoranty. Díky poznatkům z analýz a dotazníkového šetření jsou v závěru formulována doporučení pro podporu prodeje značky Rexona.
Spotřebitelské soutěže
Schwarz, Michal ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Pěnkava, Karel (oponent)
Diplomová práce pojednává o problematice spotřebitelských soutěží. Vymezuje jejich postavení vůči ostatním nástrojům podpory prodeje a zkoumá jejich specifika. Popisuje stěžejní kroky organizace spotřebitelské soutěže a věnuje patřičný prostor legislativnímu rámci. Praktická část práce si, na základě dat získaných dotazníkovým šetřením, klade za cíl získat představu o postojích spotřebitelů k soutěžím. Snaží se navrhnout ideální model spotřebitelské soutěže.
Analýza nástrojů komunikačního mixu ve zvolené firmě
Palátová, Jana ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Kopečková, Drahomíra (oponent)
Bakalářská práce analyzuje současně používané nástroje komunikačního mixu ve vybrané společnosti, výzkum mezi obyvateli a následně hodnotí a navrhuje opatření, která se týkají oblasti sponzoringu a dárcovství.
Analýza marketingové komunikace mobilních operátorů na českém trhu
Šojdel, Václav ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tyl, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá marketingovou komunikací mobilních operátorů na českém trhu. Marketingová komunikace je analyzována za pomoci výzkumných metod competitive intelligence a mystery shopping. Dílčím cílem práce je představení konkrétního competitive intellingence nástroje pro kontinuální monitoring marketingové komunikace. Hlavním cílem práce je pak zpracování konkurenčních analýz v jednotlivých oblastech komunikačního mixu. V rámci reklamy je cílem zmapování mediálních výdajů operátorů na ATL komunikaci a v oblasti direct marketingu jsou analyzovány a vyhodnocovány member gets member aktivity operátorů. V rámci podpory prodeje je cílem porovnání věrnostní komunikace sledovaných subjektů a u oblasti public relations si práce všímá CSR aktivit operátorů s důrazem na jejich nadační politiku. Osobní prodej mobilních operátorů je vyhodnocen pomocí mystery shoppingu.
Analýza účinnosti kampaní na podporu produktů firmy na českém trhu
Kadlec, Tomáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Křížková, Jana (oponent)
Tato diplomová práce poskytuje čtenáři ucelený pohled na problematiku jedné z části komunikačního mixu a to podporu prodeje, neboli sales promotion. Důležitost využívání tohoto nástroje v posledních letech nebývale narostla a některé tržní segmenty jsou na něm doslova závislé. Příkladem může být FMCG trh, kde je jedním z dominantních hráčů také společnost Procter & Gamble. Ta se k této problematice snaží přistupovat velice inovativně a díky tomu přináší na trh mnohdy velice zajímavé iniciativy jakou je například Pampers UNICEF. Právě tato iniciativa, jakožto i běžné promoce jsou z pohledu efektivity analyzovány v závěru mé práce.
Marketingová podpora produktu Baby Well.
Zahradníková, Adéla ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce se blíže zabývá formou marketingové komunikace, která je označována jako podlinková. Je uspořádána chronologicky podle jednotlivých úkonů, spojených s průběhem projektu. Pozoruje prostředí reklamní agentury, která má na starosti provedení prodejní promotion pro klienta PG Corporation, jež se svou značkou Baby Well působí na trhu v segmentu péče o dítě. V první části je tedy stručně představena agentura PPD Services s.r.o., v jejíž kompetenci byla celá exekutiva projektu. V další části je pak vylíčena analýza samotné prodejní promotion. Nejprve je analyzováno zadání klienta -- tedy tzv. briefu -- a jeho náležitostem. Poté je pozornost věnována tvorbě tourplanu, sestavení rozpočtu celé promotion a také důležitému školení pro hostesky za účasti klienta. V této části jsou mimo jiné detailně popsány povinnosti hostesek a jejich vybavení pro danou promoakci. V závěru je zodpovězen vytyčený cíl této práce, tedy zda se celá prodejní promotion klientovi z hlediska vložených investic vyplatí a má smysl v takové formě marketingové komunikace se zákazníky nadále pokračovat. Informace pro celou bakalářskou práci byly čerpány převážně s vlastních zkušeností a z dokumentů reklamní agentury PPD Services s.r.o. Povědomí autora o dané problematice zvýšily také knihy, které jsou uvedeny jako zdroje této bakalářské práce.
Význam in-store promotion při zavedení značky Nescafé Dolce Gusto na český trh
Skalická, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Juhász, Juraj (oponent)
Diplomová práce na téma "Význam in-store promotion při zavedení značky Nescafé Dolce Gusto na český trh" se zabývá rolí ochutnávek jako jednoho ze stěžejních nástrojů celého launche. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část vychází z oblasti marketingového mixu a zaměřuje se na komerční komunikace se všemi jejich nástroji, s důrazem na podporu prodeje a in-store promotion. Zabývá se také teorií značky. Praktická část nejprve seznamuje čtenáře se značkou Nescafé Dolce Gusto a trhem kávy vůbec, poté analyzuje jednotlivé nástroje launche včetně in-store promotion. Součástí práce je i vlastní dotazníkové šetření, které dává podklad pro zhodnocení stávající strategie ve smyslu postavení in-store promotion při launchi značky Nescafé Dolce Gusto. Závěrem práce je doporučení do budoucna.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě "Zdeněk Balíček - ASB Autoslužby"
Balíčková, Lucie ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Vitoušová, Libuše (oponent)
Charakteristika firmy, analýza uplatňování každého nástroje marketingového mixu a návrhy na opatření
Analýza marketingové komunikace značky Activia v České republice
Horká, Sabina ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Práce se věnuje marketingové komunikaci značky Activia na území České republiky, kterou můžeme nalézt ve výrobkovém portfoliu společnosti Danone a.s., která je součástí Groupe Danone, jednoho z největších světových potravinářských koncernů. Cílem této práce je analyzovat a zhodnotit, jakým způsobem je realizována marketingová komunikace jedné z nejvýznamnějších značek, která společnosti výrazně pomáhá budovat vedoucí pozici na českém trhu mléčných výrobků. Na základě provedené analýzy jsou navrženy možné změny vedoucí k maximálnímu využití tohoto marketingového nástroje.
Spotřebitelské soutěže
Lacinová, Eva ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cílem této práce je zmapování situace kolem spotřebitelských soutěží. Pozornost je věnována nejprve marketingové komunikaci obecně a dále je pak pojednáno převážně o podpoře konečného spotřebitele konkrétně o spotřebitelské soutěži. Autorka se věnuje legislativnímu rámci, organizaci a problematickým oblastem spotřebitelských soutěží. V další části práce je provedeno dotazníkové šetření, jež má objasnit postoj skupiny dotazovaných ke spotřebitelským soutěžím.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 241 záznamů.   začátekpředchozí230 - 239další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.