Název: Význam in-store promotion při zavedení značky Nescafé Dolce Gusto na český trh
Překlad názvu: The role of in-store promotion in the launch of Nescafé Dolce Gusto brand in the Czech market
Autoři: Skalická, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Juhász, Juraj (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: in-store promotion; marketingové a komerční komunikace; podpore prodeje; značka; brand; in-store promotion; marketing and commercial communications; sales promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15243

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11213


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet