Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 83 záznamů.  začátekpředchozí29 - 38dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Motivace, vzdělávání a odměňování zaměstnanců ve vybraných podnicích
SINNLOVÁ, Eliška
Hlavním cílem mé bakalářské práce byla analýza systému motivace, vzdělávání a odměňování ve dvou podnicích odlišného odvětví, a to na základě studia odborné literatury a výsledků získaných z dotazníkového šetření doplněného o řízený rozhovor s managementem, a navrhnout možné alternativy doporučení na zlepšení zjištěných nedostatků, které povedou k vyšší prosperitě. Teoretická část se zaměřuje na studium odborné literatury zaměřené na kapitoly motivace, teorie motivace, pracovní motivaci, manažerské strategie zvyšování motivace, vzdělávání, metody a proces vzdělávání, subjekty vzdělávání, ohodnocení výsledků, odměňování, mzdovou strukturu, tvorbu systému odměňování a mzdové formy. V praktické části byly představeny vybrané podniky Avire, s.r.o. a Š+H Bohunice, s.r.o. a poté byly vyhodnocovány získané dotazníky. Na závěr byly výsledky obou podniků vyhodnoceny do tabulek podle výzkumných otázek, které jsem si stanovila jako dílčí cíl a byly doporučeny návrhy na zlepšení současného systému motivace, vzdělávání a odměňování. Na základě průzkumu lze říci, že zaměstnanci Š+H Bohunice, s.r.o. jsou o něco spokojenější než zaměstnanci v Avire, s.r.o., kde byl zjištěn nedostatek vybavení, chudá škála benefitů a neustálé krácení norem, podle kterých jsou odměňováni. Podnik Š+H Bohunice sice měl lepší výsledky, ale i tady si zaměstnanci stěžují na nedostatek pracovní síly, ale také na nedostatečnou nabídku vzdělávacích kurzů. Lidské zdroje jsou pro všechny podniky nejdůležitějším vstupem, proto by se systémy motivace, vzdělávání i odměňování měl neustále rozvíjet a zlepšovat. Pro tento účel byly také navrženy změny, které by mohly být oběma podniku v této oblasti užitečné.
Shoda dosaženého vzdělání a vykonávaného zaměstnání – 2016
Doležalová, Gabriela
Analýza se věnuje určení shody získaného vzdělání a vykonávaného zaměstnání z hlediska odbornosti. Hodnocením shody posuzuje využití kvalifikace absolventů nejen z hlediska úrovně dosaženého vzdělání, ale i z hlediska vhodnosti absolvovaného vzdělání pro výkon příslušného zaměstnání. Pro hodnocení souladu mezi vzděláním a zaměstnáním je použita čtyřstupňová škála – úplná shoda, částečná shoda, dílčí neshoda a hrubá neshoda.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Povolání učitele odborného výcviku kuchař - číšník - vývoj, současnost a perspektivy
Zimová Tímrová, Jiřina ; Marinková, Helena (vedoucí práce) ; Zvírotský, Michal (oponent)
Tato práce pojednává o povolání učitele odborného výcviku, dříve mistra či mistra odborného výcviku, v gastronomii, o vzniku a vývoji od dávné historie po současnost, a také s náhledem na perspektivy do budoucnosti. Je rozdělena na dvě části - teoretickou část a empirickou část Teoretická část se zabývá nalezením podkladů pro popis a rozbor problematiky v jednotlivých časových etapách vývoje povolání mistra/učitele odborného výcviku oboru kuchař a číšník. Proto je práce členěna do jednotlivých kapitol, ve kterých najdeme nástin historie pohostinství, vznikem označení mistr, důvody pro předávání zkušeností mezi mistrem a učněm a následný vznik cechů. Později s rozvojem průmyslu a pohostinství vznik učilišť s výukou pod vedením mistrů odborného výcviku. V druhé polovině 20.století se mistři kromě odborné výuky podíleli i na ideové výchově učňů, a to až do roku 1989, kdy došlo k transformaci školství, které přetrvává do dnešní doby. Nakonec si nastíníme perspektivu učitele odborného výcviku do budoucnosti. V empirické části zjistíme, jaký byl pohled na povolání učitele odborného výcviku, a to zodpovězením výzkumné otázky pomocí průzkumného šetření. Využitím metody modelu smíšeného výzkumu jsme provedli šetření s cílem zjistit jaký byl mistr/učitel odborného výcviku v každém zkoumaném historickém...
Odborný rozvoj zaměstnanců
Borovec, David ; Vysokajová, Margerita (vedoucí práce) ; Štefko, Martin (oponent)
Účelem mé rigorózní práce je analyzovat právní úpravu odborného rozvoje zaměstnanců, a to nikoli pouze z obecného pracovněprávního pohledu, nýbrž i v širším multioborovém kontextu zahrnujícím jak otázky zvláštní úpravy odborného rozvoje u některých kategorií zaměstnanců, tak i otázky daňové, a to za účelem dosažení komplexnosti práce. Tato rigorózní práce se skládá z 10 kapitol, přičemž každá z nich se zabývá odlišnými aspekty odborného rozvoje zaměstnanců, tedy problematikou zaškolení (zaučení), odborné praxe absolventů škol, prohlubování kvalifikace, zvyšování kvalifikace a kvalifikační dohody. Úvod jako vstupní pasáž práce definuje důvod mého výzkumu, cíle této studie a její strukturu. První kapitola charakterizuje péči o lidské zdroje z ústavněprávního a pracovněprávního hlediska. Kapitola je rozdělena do tří subkapitol, které jsou založeny na rozdílném přístupu k pojmu "péče o zaměstnance" - rozlišují užší pojetí, širší pojetí a historický koncept. Druhá kapitola zužuje pojem "péče o zaměstnance", když jej zasazuje do rámce odborného rozvoje zaměstnanců. Kapitola se skládá z šesti subkapitol. První subkapitola zkoumá příslušnou českou právní úpravu a také zmiňuje evropskou právní úpravu. Druhá subkapitola popisuje podstatu pojmu "kvalifikace". Třetí subkapitola pak explicitně uvádí všechny...
Vzdělávací potřeby kazatelů Církve bratrské
Mudrová, Gabriela ; Šerák, Michal (vedoucí práce) ; Záškodná, Helena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou vzdělávacích potřeb kazatelů Církve bratrské v České republice. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola uvádí čtenáře do situace a postavení církví v České republice, dále je pak představena Církev bratrská. Následující kapitola popisuje pracovní pozici kazatele Církve bratrské, roli kazatele, práva a povinnosti, pracovní náplň a navrhuje kompetence potřebné pro výkon kazatelské profese. Třetí kapitola uvádí možnosti vzdělávání kazatelů, analyzuje studijní plány vybraných vzdělávacích institucí a porovnává je s navrženými kompetencemi. Tato kapitola ústí do analýzy vzdělávacích potřeb vybraných kazatelů Církve bratrské. Cílem této analýzy je identifikovat a zjistit, jak byly tyto vzdělávací potřeby naplněny v průběhu interního přípravného vzdělávacího programu - vikariátu. Klíčová slova: Církev bratrská, kazatel, vikariát, vzdělávací potřeby, kompetence
Historie, současnost a nové metodiky v oboru fyzioterapie. Podtitul: Vytvoření nových webových stránek pro obor fyzioterapie.
Zacharová, Barbora ; Jeníček, Jakub (vedoucí práce) ; Šenderová, Karolína (oponent)
BAKALÁŘSKÉ PRÁCE Jméno: Barbora Zacharová Vedoucí práce: Mgr. Jakub Jeníček Název bakalářské práce: Historie, současnost a nové metodiky v oboru fyzioterapie Podtitul: Vytvoření nových webových stránek pro obor fyzioterapie Abstrakt bakalářské práce: Tématem práce je vytvoření zevrubného dokumentu, který se zabývá historií, současností a novými metodikami v oboru fyzioterapie. Součástí je také tvorba návrhu nových webových stránek pro tento obor, kdy tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí, a to z části teoretické a části praktické. Teoretická část obsahuje informace o historii, současnosti a nových metodikách v oboru fyzioterapie. Historie je rozčleněna na několik bodů, které se zabývají historií rehabilitace, historií Kliniky rehabilitačního lékařství Všeobecné fakultní nemocnice a 1.lékařské fakulty Univerzity Karlovy, významnými osobnostmi rehabilitace a fyzioterapie, historií fyzioterapie, fyzikální terapie, balneologie, kineziologie a poukazuje na právní úpravu tohoto oboru v České republice. Současnost oboru je věnována zejména fyzioterapii v České republice, průběhu fyzioterapie, využívaným metodám a možnostem studia. Poslední bod teoretické části je zaměřen na nové zahraniční metody, ze kterých je tvořena metodika. Praktická část je věnována tvorbě návrhu nových webových stránek pro...
Kvalifikace lektorů taneční výchovy dětí 3 až 6letých v základních uměleckých školách a domech dětí a mládeže
Pňovská, Tereza ; Hájková, Jana (vedoucí práce) ; Svobodová, Irena (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na kvalifikace a vzdělání pedagogů tance, pedagogů volnočasových aktivit i vychovatelů, včetně dalších pracovníků, vyučujících taneční výchovu v základních uměleckých školách a domech dětí a mládeže Teoretická část zpracovává teoretické i odborné poznatky o volném času, o volnočasových aktivitách, o zájmových činnostech, o dětech předškolního věku a jejich vztahu k pohybu, i o vedení taneční hodiny, o vzdělávání a dosahování kvalifikace potřebné k vedení tanečního oboru v základní umělecké škole a k vedení tanečních kroužků v domech dětí a mládeže. Praktická část potom zjišťuje, zda teoretické předpoklady k vedení taneční výchovy odpovídají praxi. Dále srovnává rozdíly mezi dvěma různými zařízeními a měří faktory spokojenosti spolu s tanečními kroužky a přípravným studiem tanečních oborů ze strany rodičů dětí i ředitele zařízení. Praktická část zkoumá požadavky ředitelů těchto zařízení, skutečné vzdělání a kvalifikaci vyučujících a spokojenost rodičů. Klíčová slova dítě, předškolní věk, tanec, pohyb, základní umělecká škola, dům dětí a mládeže, lektor, pedagog, kvalifikace, vyučující, vzdělání, podmínky, výuka, volný čas, zájmy

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 83 záznamů.   začátekpředchozí29 - 38dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.