|
Podnikatelský plán pro zavedení nového produktu
Pejčevová, Barbora ; Rotrekl, David (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje podnikatelskému plánu pro zavedení nového produktu na trh, který je vytvořen na základě strategických analýz současného stavu vybrané společnosti. V teoretické části je definován význam podnikatelského plánu a stanovena jeho struktura. Jsou zde popsány jednotlivé strategické analýzy vnějšího i vnitřního okolí podniku. V analytické části jsou aplikovány strategické analýzy zkoumající současný stav vybraného podniku. Návrhová část zobrazuje samotný podnikatelský plán pro zavedení nového produktu na trh.
|
|
Podnikatelský plán pro zavedení nového produktu
Pejčevová, Barbora ; Rotrekl, David (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje podnikatelskému plánu pro zavedení nového produktu na trh, který je vytvořen na základě strategických analýz současného stavu vybrané společnosti. V teoretické části je definován význam podnikatelského plánu a stanovena jeho struktura. Jsou zde popsány jednotlivé strategické analýzy vnějšího i vnitřního okolí podniku. V analytické části jsou aplikovány strategické analýzy zkoumající současný stav vybraného podniku. Návrhová část zobrazuje samotný podnikatelský plán pro zavedení nového produktu na trh.
|
|
Marketingová analýza uvedení nového produktu na trh
Lai Duc, Viet ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Trinh, Thuy Duong (oponent)
Práce s zabývá marketingovou analýzou uvedení specifického produktu na český trh. Cílem práce je analýza marketingového prostředí a procesu segmentace trhu, targetingu a positioningu. Bakalářská práce by měla posloužit jako podklad pro vytváření marketingovou strategii pro zavádění podobných produktů na trh. Práce je koncipována do dvou částí, teoretické a praktické. Vteoretické části jsou uvedeny a vymezeny základní marketingové pojmy, z čeho se bude vycházet v praktické části. Vpraktické části jsou aplikovány jednotlivé pojmy, dále zahrnuje praktická část situační analýzu a proces STP, které jsou zpracovány metodikou expertních rozhovorů a dotazníkovým šetřením.
|
|
Komparace procesu zavádění nových výrobků firmy L´Oréal a Henkel na zahraniční trhy
Vůjtěchová, Petra ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šimánková, Radka (oponent)
Diplomová práce popisuje, analyzuje a porovnává proces uvádění na trh produktů společnostmi Henkel ČR, spol. s.r.o. a L'Oréal Česká republika. V teoretické části je uveden životní cyklus výrobku, marketingový mix a marketingový výzkum. V praktické části jsou vyobrazeny rozdíly v nástrojích a postupech používaných oběma společnostmi při uvádění řad vlasových barev Syoss Oleo Intense a Garnier Olia. Závěrem práce je vyhodnocení úspěšnosti uvedení obou konkrétních řad na základě tržních dat a vlastního spotřebitelského průzkumu a následné doporučení ze závěrů vyplývající.
|
|
Uvedení nového výrobku na trh
Pospíšilová, Karolína ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Torová, Kateřina (oponent)
Práce se zabývá uvedením nového výrobku na trh. Jedná se o mražený výrobek, zmrzlinu, která byla uvedena pod značkou Míša. V teoretické části shrnuje výklad pojmů a významných okruhů, které spadají do kompetence této práce. Jedná se o řízení značky, marketingové plánování a marketingový mix. V praktické části je proveden kvalitativní výzkum, který je uskutečněn na vzorku 12 respondentů. Cílem práce je analýza motivace, potřeb, zvyklostí a přání kupujících při nákupu zmrzliny a zhodnocení významu tradiční značky pro tvorbu kupního rozhodnutí prostřednictvím individuálních hloubkových rozhovorů.
|
|
Uvedení nového výrobku značky Oreo na trh
Matěnová, Zuzana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Značka Oreo, která je zastřešená společností Kraft Foods, má v zahraničí, především ve Spojených Státech, dlouholetou tradici, velkou hodnotu a silné postavení na trhu. V roce 2011 byla tato značka sušenek uvedena i na trh v České republice s cílem získat si své spotřebitele. Cílem mé diplomové práce je zjistit motivace, potřeby, přání a zvyklosti spotřebitelů sušenek značky Oreo ve vztahu k jejich nákupu po uvedení tohoto produktu na trh v České republice s odstupem několika měsíců. V teoretické části se věnuji řízení značky, marketingovému plánování, marketingovému mixu a použitým marketingovým výzkumům. V praktické části představuji tento produkt, jeho positioning a marketingový mix. Dále ověřuji znalost sušenek Oreo v České republice, vnímání této novinky spotřebiteli, názory na komunikaci výrobku a postoj spotřebitelů k jeho nákupu.
|
|
Marketingová strategie uvedení nového produktu na trh na příkladu robotické sekačky Honda
Brož, Ondřej ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingové strategie uvedení nového produktu na trh. Skrze analýzu relevantní literatury a studií je z marketingového pohledu zpracována strategie uvedení produktu na již existující trh. Marketingový mix, difuze inovací a pozdní vstup na trh s dominujícím hráčem jsou centrální pilíře této analýzy a teoretické části. Tato teorie je později aplikována na specifický případ uvedení nové robotické sekačky od společnosti Honda na evropský trh. Honda je tradiční japonský výrobce automobilů, motorek, motorů a zahradních strojů a je také detailně popsána v této práci. Aby bylo dosaženo kompletního obrazu situace na trhu, byla také provedena makroekonomická analýza a analýza konkurence společně s možnými výhledy budoucího vývoje na trhu.
|
|
Uvedení nového výrobku na trh
Hrdličková, Barbora ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Titlbachová, Klára (oponent)
Pod značkou BeBe Brumík, která je ve své kategorii na trhu silná a rostoucí značka, je v roce 2011 je na trh uváděna novinka BeBe Brumík Snídaně zaměřená svým positioningem na novou příležitost. Cílem mé práce je ověřit nastavení a vnímání positioningu novinky BeBe Brumík Snídaně po několika měsících po uvedení na trh a dát doporučení pro podporu a utváření positioningu pro tento produkt do budoucna. V teoretické části se věnuji strategickému a taktickému řízení značky a použitým marketingovým výzkumům. V praktické části se věnuji kontextu v jakém je novinka uváděna, tedy kategorii, spotřebiteli a značce. Představuji novinku, její positioning a marketingový mix. A vlastním kvalitativním výzkumem ověřuji vnímání positioningu a nastavení marketingového mixu, z čehož i vyplývají má doporučení pro další marketingovou podporu v roce 2012.
|
|
Strategie značky Perwoll na českém trhu
Nemeškalová, Markéta ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Sato, Alexej (oponent)
Práce se zabývá budováním a strategií značky Perwoll na českém trhu. V první - teoretické části - se zabývá jednotlivým částem procesu uvádění výrobku. Nejde jen o poznání potřeb spotřebitelů pomocí marketingových výzkumů, ale též analýzu chování spotřebitele, spotřebitelských nákupů a konečně segmentace trhu a hledání cílové skupiny. Dále se zaměřuje na výrobek a techniky podpory prodeje. Praktická část se opírá o značku pracího prostředku Perwoll. První část se věnuje popisu a vnímání značky, prostřední část uvedení Perwollu White a závěrečná část potenciálu a doporučením.
|
| |