Název: Uvedení nového výrobku na trh
Překlad názvu: New product development and launch
Autoři: Pospíšilová, Karolína ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Torová, Kateřina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Komunikace; Marketingový mix; Uvedení výrobku na trh; Značka; Brand; Communication; Marketing mix; Product launch

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41372

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197847


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet