Název:
Uvedení nového výrobku na trh
Překlad názvu:
New product development and launch
Autoři:
Pospíšilová, Karolína ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Torová, Kateřina (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá uvedením nového výrobku na trh. Jedná se o mražený výrobek, zmrzlinu, která byla uvedena pod značkou Míša. V teoretické části shrnuje výklad pojmů a významných okruhů, které spadají do kompetence této práce. Jedná se o řízení značky, marketingové plánování a marketingový mix. V praktické části je proveden kvalitativní výzkum, který je uskutečněn na vzorku 12 respondentů. Cílem práce je analýza motivace, potřeb, zvyklostí a přání kupujících při nákupu zmrzliny a zhodnocení významu tradiční značky pro tvorbu kupního rozhodnutí prostřednictvím individuálních hloubkových rozhovorů.This thesis deals with the introduction of a new product to the local market. It is a frozen food category item, more precisely ice cream and was marketed under traditional Misa brand. The theoretical part of the thesis summarizes the interpretation of terms and important issues related to the field of study -- brand management, marketing planning and marketing mix. Practical part presents results of a qualitative research conducted as set of individual in depth interviews, on a sample of 12 respondents, with the aim to analyze motivation, needs, habits and desires of buyers when making purchase decision, and value the importance of traditional brand in the process of making purchase decision.
Klíčová slova:
Komunikace; Marketingový mix; Uvedení výrobku na trh; Značka; Brand; Communication; Marketing mix; Product launch
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41372