Název: Uvedení výrobku na trh, vyhodnocení jeho úspěšnosti
Překlad názvu: Analysis of introducing a new product into the Czech market
Autoři: Skácelová, Martina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Inovace; Marketingový mix; Nový produkt; Innovation; Marketing mix; Product launch

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21479

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17449


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet