Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová analýza uvedení nového produktu na trh
Lai Duc, Viet ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Trinh, Thuy Duong (oponent)
Práce s zabývá marketingovou analýzou uvedení specifického produktu na český trh. Cílem práce je analýza marketingového prostředí a procesu segmentace trhu, targetingu a positioningu. Bakalářská práce by měla posloužit jako podklad pro vytváření marketingovou strategii pro zavádění podobných produktů na trh. Práce je koncipována do dvou částí, teoretické a praktické. Vteoretické části jsou uvedeny a vymezeny základní marketingové pojmy, z čeho se bude vycházet v praktické části. Vpraktické části jsou aplikovány jednotlivé pojmy, dále zahrnuje praktická část situační analýzu a proces STP, které jsou zpracovány metodikou expertních rozhovorů a dotazníkovým šetřením.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.