Název: Marketingová analýza uvedení nového produktu na trh
Překlad názvu: Marketing analysis of the new product launch
Autoři: Lai Duc, Viet ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Trinh, Thuy Duong (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; Pest; Porterův model 5f; situační analáýza; stp; uvedení výrobku na trh,; 5F; marketing; marketing analysis; PEST; product launch; stp

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48577

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-202265


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-01-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet