Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Postavení privátní značky obchodního řetězce
HAVLOVÁ, Veronika
Hlavním cílem mé bakalářské práce je zjištění, jak spotřebitelé vnímají privátní značku u vybraného obchodního řetězce LIDL, v. o. s. na českém trhu. Vedlejším cílem je prozkoumat, zda spotřebitelé upřednostňují kvalitu nebo kvantitu a na základě výsledku navrhnout rozvoj privátních značek v konkrétním obchodním řetězci. Teoretickou část představuje literární rešerše, která popisuje danou problematiku značky, privátní značky či spotřebního chování. Rešerše tak tvoří ucelený přehled dané problematiky. Praktická část se skládá z vlastního výzkumu, který vznikl metodou dotazníkového šetření v elektronické nebo tištěné podobě s cílenými otázkami, na které respondenti odpověděli. Tato metoda umožňuje oslovit velké množství respondentů v krátkém časovém intervalu rovněž je snadná její distribuce. Společnost Lidl preferuje agresivní politiku zaměřenou na nejnižší možné ceny, ale i přesto dokáže produkovat kvalitní výrobky, které jsou hlavním důvodem nákupu spotřebitelů. Výsledkem mého výzkumu je rozvoj pomocí reklamy a zpestření privátních značek, které spotřebitelé nepoznali. Vzhledem k oblíbenosti privátních značek Crivit je navrženo zmodernizování regálů a kabinky pro vyzkoušení nabízeného oblečení. V neposlední řadě také podpora prodeje prostřednictvím různých soutěží a slevových kuponů.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
KATRUŠINOVÁ, Adriana
Hlavním cílem této práce je především zjistit, jak zákazníci vnímají jednotlivé privátní značky obchodního řetězce Albert. Dále také posoudit, v jaké míře zákazníci zboží privátních značek nakupují a navrhnout možná řešení, pro zvýšení prodeje těchto výrobků. Teoretická část práce byla zaměřena na definici a vysvětlení nejdůležitějších pojmů. Konkrétně se jedná především o značku jako celek. Tento pojem byl dále rozvíjen a specifikován podle jednotlivých navazujících podkapitol. Další významnou částí jsou značky privátní a jejich podrobnější popis. Na privátní značky nahlížím z mnoha pohledů a snažím se také nastínit vztahy různých činitelů vystupujících na trhu. Poté následuje kapitola zahrnující maloobchodní činnost tzv. retailing. Závěr teoretické části je věnován metodám marketingového výzkumu. Navazující praktická část se soustředí na konkrétní privátní značky obchodního řetězce Albert. Zaměřuje se zejména na představení obchodního řetězce a jednotlivých privátních řad, které jsou zákazníkům nabízeny.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
KOVANDOVÁ, Tereza
Bakalářská práce se zabývá problematikou privátních značek v konkrétním obchodním řetězci. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak zákazníci vnímají postavení privátních značek v maloobchodním řetězci Kaufland. Práce se dělí na dvě části- teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako je značka, privátní značka a další pojmy z marketingu. V praktické části je ke zjištění názorů a zkušeností zákazníků s privátními značkami použitý marketingový výzkum, konkrétně dotazník, který je prováděn osobním dotazováním v tváří tvář na prodejně Kaufland. Následně jsou na základě zjištěných dat navrženy případná doporučení a změny jak zvýšit povědomí a prodejnost privátních značek.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
STUDENÝ, Zdeněk
Tato bakalářská práce je věnována privátním značkám ve vybraném maloobchodním řetězci na českém trhu. Hlavním cíle práce je zhodnotit postavení privátních značek na základě spotřebitelského vnímání pozice značek. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje problematiku značek a zaměřuje se hlavně na privátní značky. Praktická část se skládá z marketingového výzkumu, který je proveden elektronickou formou. Na základě výsledků výzkumu byly obchodnímu řetězci navrženy možná doporučení pro rozvoj privátních značek.
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Ziegelbauer, Jan ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Rozsypal, Petr (oponent)
Cílem této diplomové práce je pomocí marketingového výzkumu zanalyzovat a vyhodnotit povědomí a spotřebitelské vnímání privátních značek, spotřebitelské postoje k nim a jejich vliv na spotřebitelovo nákupní rozhodování. Snahou je zjistit, jaký je rozdíl ve vnímání národní značky oproti privátním značkám vybraných obchodních řetězců, včetně míry a frekvence zastoupení privátních značek v nákupním koši spotřebitelů. První část práce je věnována teoretickému pohledu na problematiku značek, privátních značek a marketingového výzkumu. Následuje druhá část práce, která se soustředí na konkrétní privátní značky a analýzu nabídky těchto značek v České republice. Třetí a stěžejní část práce je dedikována samotnému marketingovému výzkumu a podrobné interpretaci jeho výsledků.
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Štěpánková, Andrea ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Miroslava , Miroslava (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na to, jaký vliv mají privátní značky na kupní chování spotřebitele. Jejím cílem je vymezit působení privátních značek drogerie dm na nákupní chování spotřebitele. Literární rešerše je vypracována na základě sekundárního výzkumu. Následnou syntézou a komparací od jednotlivých autorů je charakterizováno kupní chování spotřebitele a jeho rozhodovací proces. Vlastní část práce se zaměřuje na charakteristiku privátních značek včetně jejich výhod a nevýhod a posouzení současného stavu vnímání privátních značek drogistického řetězce drogerie dm. Dále se zabývá marketingovým mixem drogistických řetězců. Informace týkající se této problematiky jsou doplněny prostřednictvím vlastního výzkumu a dotazníkového šetření. Na základě získaných informací byla navržena možná doporučení.
Perception of private labels by Czech customers
Perončíková, Lenka ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Fuchs, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou vnímání a znalosti privátních značek společnosti Tesco českým zákazníkem ve věku 18 až 29 let. Hlavním způsobem sběru dat bylo online dotazníkové šetření. Práce je zpočátku zaměřená na teoretická východiska, týkající se privátní značky. Dále nabízí informace o vzniku a historii nadnárodní společnosti Tesco a působnosti tohoto řetězce v České republice. Práce seznamuje s tím, jaké privátní značky společnost na českém trhu prodává. Praktická část obsahuje výsledky analýzy dotazníkového šetření a navrhuje možné změny pro zlepšení vnímání a znalosti privátních značek společnosti Tesco.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
PINCOVÁ, Monika
Bakalářská práce se zabývá problematikou privátních značek a jejich postavení ve vybraném obchodním řetězci. Hlavním cílem je zhodnotit postavení těchto značek na základě zjištění spotřebitelského vnímání pozice značky ve vybraném maloobchodním řetězci na českém trhu. Dílčím cílem je navrhnout doporučení a možná řešení rozvoje privátních značek. Teoretická část se skládá z literatury, která popisuje problematiku značek a privátních značek. Tato část zahrnuje i chování spotřebitelů a marketingový výzkum. Praktická část je zaměřena na realizaci marketingového výzkumu, konkrétně kvantitativního výzkumu. Použitá metoda dotazníkového šetření je "tváří v tvář". Shromážděná data se použila k určení spotřebitelského vnímání privátních značek a k navržení doporučení pro rozvoj těchto značek.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
KŘEMENOVÁ, Michaela
Bakalářská práce se zabývá postavením privátní značky ve vybraném obchodním řetězci. Nejprve je práce zaměřena teoreticky za pomoci externích zdrojů. Popisuje koncept termínů jako značka, privátní značka či marketingový výzkum. Po teoretické části následuje část praktická. Zde je realizován marketingový výzkum, kde jsou za pomoci dotazníkového šetření zjištěny a zpracovány data. Práce také zahrnuje dotazník jako přílohu.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
HÁLOVÁ, Kamila
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit postavení privátních značek ve vybrané maloobchodní jednotce prostřednictvím spotřebitelského vnímání. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je řešena problematika související s tématem práce, především pojmy značka a privátní značka. Vysvětleny jsou zde také některé důležité výrazy z marketingu. Praktická část je založena na marketingovém výzkumu, který je proveden formou osobního dotazování. V závěru práce jsou obchodnímu řetězci navržena doporučení vedoucí k rozvoji privátních značek.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.