Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Štěpánková, Andrea ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Miroslava , Miroslava (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na to, jaký vliv mají privátní značky na kupní chování spotřebitele. Jejím cílem je vymezit působení privátních značek drogerie dm na nákupní chování spotřebitele. Literární rešerše je vypracována na základě sekundárního výzkumu. Následnou syntézou a komparací od jednotlivých autorů je charakterizováno kupní chování spotřebitele a jeho rozhodovací proces. Vlastní část práce se zaměřuje na charakteristiku privátních značek včetně jejich výhod a nevýhod a posouzení současného stavu vnímání privátních značek drogistického řetězce drogerie dm. Dále se zabývá marketingovým mixem drogistických řetězců. Informace týkající se této problematiky jsou doplněny prostřednictvím vlastního výzkumu a dotazníkového šetření. Na základě získaných informací byla navržena možná doporučení.

Viz též: podobná jména autorů
2 ŠTĚPÁNKOVÁ, Aneta
2 Štěpánková, Adéla
2 Štěpánková, Alena
2 Štěpánková, Anežka
10 Štěpánková, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.