Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Ziegelbauer, Jan ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Rozsypal, Petr (oponent)
Cílem této diplomové práce je pomocí marketingového výzkumu zanalyzovat a vyhodnotit povědomí a spotřebitelské vnímání privátních značek, spotřebitelské postoje k nim a jejich vliv na spotřebitelovo nákupní rozhodování. Snahou je zjistit, jaký je rozdíl ve vnímání národní značky oproti privátním značkám vybraných obchodních řetězců, včetně míry a frekvence zastoupení privátních značek v nákupním koši spotřebitelů. První část práce je věnována teoretickému pohledu na problematiku značek, privátních značek a marketingového výzkumu. Následuje druhá část práce, která se soustředí na konkrétní privátní značky a analýzu nabídky těchto značek v České republice. Třetí a stěžejní část práce je dedikována samotnému marketingovému výzkumu a podrobné interpretaci jeho výsledků.
Solární boom v České Republice, ekonomické souvislosti a důsledky pro krajinu
Ziegelbauer, Jan ; Kouba, Vojtěch (vedoucí práce) ; Šulcová, Irena (oponent)
Bakalářská práce "Solární boom v České republice, ekonomické souvislosti a důsledky pro krajinu" se zaměřuje na stále diskutované téma, kterým je prudký nárůst počtu solárních elektráren v České republice mezi lety 2008 a 2010. Práce objektivně analyzuje průběh solárního boomu, vysvětluje příčiny a okolnosti jeho vzniku a popisuje dopady nárůstu solárních elektráren na koncové spotřebitele, investory a také vliv fotovoltaiky na krajinu. Práce porovnává stav solární energetiky v České republice se stavem v dalších evropských státech, dále seznámí čtenáře se současnou situací a aktuálními možnostmi v odvětví fotovoltaiky na území České republiky. Závěr bakalářské práce se věnuje případové studii výstavby fotovoltaické elektrárny v České republice a nabízí zajímavý pohled do ekonomického pozadí konkrétní fotovoltaické elektrárny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.