Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Postavení privátní značky obchodního řetězce
KOVANDOVÁ, Tereza
Bakalářská práce se zabývá problematikou privátních značek v konkrétním obchodním řetězci. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak zákazníci vnímají postavení privátních značek v maloobchodním řetězci Kaufland. Práce se dělí na dvě části- teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako je značka, privátní značka a další pojmy z marketingu. V praktické části je ke zjištění názorů a zkušeností zákazníků s privátními značkami použitý marketingový výzkum, konkrétně dotazník, který je prováděn osobním dotazováním v tváří tvář na prodejně Kaufland. Následně jsou na základě zjištěných dat navrženy případná doporučení a změny jak zvýšit povědomí a prodejnost privátních značek.
Etika v reklamě
Kovandová, Tereza ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cílem práce je analýza významu etiky v reklamě v současné společnosti, na základě zjištěných informací navrhnout přístupy ke zlepšení dodržování etických zásad v reklamě a eliminaci šíření neetických reklam a současně nastínit opatření v případě potenciálních a již vzniklých konfliktů etiky a reklamy. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část poskytuje hlavní informace v souvislosti s problematikou etiky v reklamě a regulace reklamy. Praktická část je tvořena ukázkami neetických reklam, vyhodnocením dotazníkového šetření a je doplněna o výsledky průzkumu MML -- TGI. Závěr práce představuje shrnutí a hodnocení zjištěných výsledků a poskytuje marketingová doporučení.
Strategická analýza
Kovandová, Tereza ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provést strategickou analýzu společnosti Variant Příbram s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části. V první části jsou popsána teoretická východiska práce. V druhé části je provedena konkrétní strategická analýza včetně syntézy ve formě SWOT analýzy. V závěru jsou formulována strategická doporučení pro podnik.

Viz též: podobná jména autorů
3 Kovandová, Tereza
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.